Metamfetamiinin käyttäjien kuvia. EI HERKILLE!
Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?
http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.h…
Kommentit (49)
Ei jotenkin sovi tohon samaan sarjaan, että pelkästään metamfetamiinia käyttämällä voisi kasvot muuttua tollaisiksi. Nehän on tosiaan ihan kuin palovammojen jäljiltä.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
kun osaavat meikata naamastakin pyöreyttä oikein kunnolla pois...
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
Osallahan on naamatkin kuihtuneet niin, että ovat ihan kuin luurankoja, tai jotain muumioita.
Järkyn näköisiä ihmisraunioita, voi raukkoja.
Onks ne tullut tonne kuvattavaksi, että hei nyt ma aloitin huumeet, ottakaa kuva. Mä tuun sitten kahden vuoden päästä kuvauttamaan naamani uudelleen että voitte kauhistella elämääni.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
kun osaavat meikata naamastakin pyöreyttä oikein kunnolla pois...
On jo neljäs aloitus samalta tyypiltä kahden päivän sisään...
ja niistä otetaan pidätyskuvat. Miksi se voi olla niin vaikea uskoa että kovista huumeista on pahoja seurauksia? Metamfetamiini on paljon vaarallisempaa ja nopeammin koukuttavampaa kuin amfetamiini.
http://www.tohtori.fi/?page=5817524&id=5706265
Faces of Meth eli vapaasti suomennettuna metamfetamiinin kasvot on Yhdysvalloissa Oregonin osavaltiossa sijaitsevan Multnomah -läänin poliisiviranomaisten, etenkin Bret King –nimisen apulaisseriffin, luoma projekti, jonka tarkoituksena on kertoa metamfetamiinin käyttäjien todellisesta arjesta lapsille ja nuorille.
Projekti sai alkunsa siitä, kun Bret King alkoi kerätä, tunnistaa ja liittää yhteen metamfetamiinin käyttäjien pidätyskuvia. Lisäksi hän haastatteli oikeita käyttäjiä metamfetamiinin käytöstä ja sen vaikutuksista, huumeisiin liittyvästä rikollisuudesta sekä siitä, miten narkomaanien mielestä huumeista pitäisi kertoa nuorille.
Lopputuloksena King toteutti puhuttelevan kuvasarjan, joka koostuu metamfetamiinin käyttäjien ennen ja jälkeen –pidätyskuvista. Kingin tavoitteena oli luoda sellainen presentaatio, joka ei varmasti millään tavalla glorifioi huumeiden käyttöä, ja tässä hän taisi onnistua. Kuvien perusteella metamfetamiinin käyttäjien ulkonäkö voi muuttua melko radikaalisti hyvinkin lyhyessä ajassa, jopa parissa viikossa.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
Nyt kaikki huumeita käyttämään!
Propagandaahan kaikki kielteinen huumejuttu on joo.
Onks ne tullut tonne kuvattavaksi, että hei nyt ma aloitin huumeet, ottakaa kuva. Mä tuun sitten kahden vuoden päästä kuvauttamaan naamani uudelleen että voitte kauhistella elämääni.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
kun osaavat meikata naamastakin pyöreyttä oikein kunnolla pois...
Mutta onhan se mahdollista, että ovat käytön aloitettuaan joutuneet kiinni poliisille ja heistä on otettu kuva. Eikös se ole tapana Jenkeissä? Sitten ovat päässeet vapaaksi ja ovat jääneet uudestaan kiinni, jolloin on otettu tuo uusi kuva.
tuttu perheenäiti sortui huumeisiin, en tiedä mitä käytti. Muuttui kyllä ihan hirveän näköiseksi muutamassa kuukaudessa, laihtui todella paljon ja ne vanhat, liian isot ja likaiset vaatteet vaan roikkui päällä.
juuri tuon näköisiin ihmisiin Itiksessä joskus. Siis poissaoleviin kalpeisiin luurankomaisiin olentoihin, joiden naama on rupia täynnä. Tosi hätkähdyttävää, kun tulevat kysymään kelloa tai jotain. Sitä näkyä ei heti unohda.
nuo "faces of meth" -kuvat ja sivustot ovat kaikki lavastettuja ja käyttäjät meikattuja. Yhdysvaltain hallinnon propagandaa huumesodassa.
Kyllä siinä Louis Therouxin dokkarissa joka oli kuvattu Californian "meth cityssä" siis kaupungissa jossa on ihan sairaasti metan valmistusta ja käyttäjiä niin jengi oli ihan ton näköistä.
tiedän lähipiirissä tuon näköisen ihmisen joka on amfetamiinin käyttäjä. Vissiin joskus saa metaakin kun kasvot on revittynä :(
... oliskohan joutunut johonkin hirveään onnettomuuteen huuemhöyryissään?
yhdellä mimmillä oli kyllä palaneet kasvot.
metalabra on naisen kasvojen syynä,eli räjähdys.Suomessa ei juuri metaa ole,joten huoletta voi vetää kamaa.
t.nisti
muistuttaa juoppoja. Saa varmasti käyttää ihan käyttämällä eikä tyyliin viikonloppuisin tai vain häissä ja hautajaisissa.
crystal meth on ihan järkkyä kamaa, onneksi on harvinaista täällä. koukuttaa ihan kerrasta, parista ja lopputulokset on nähtävissä kuvista.