Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metamfetamiinin käyttäjien kuvia. EI HERKILLE!

Vierailija
07.12.2012 |

Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?



http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.h…

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Eläviä kuolleita...

Vierailija
42/49 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ne oikeat zombit ovat.  Ja joo, kyllä muidenkin huumeitten ja psyykenlääkkeiden käytön näkee naamasta. Että älkää luulkokaan ettei esim. lapsenne opettaja huomaa että jotain vanhemmat vetää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diettaamiseen näyttäisi sopivan tuo kama.Kohta tätä vedetään jutta ja superdieetit ohjelmassa.

Vierailija
44/49 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa valistustyössä on syytä pysytellä totuudessa. Erityisen tärkeää tämä on siksi, että harhaanjohtaminen paljastuessaan vie pohjan esitetyiltä väitteiltä ja valistajan uskottavuus kärsii. Lopputuloksena voikin olla vastakkainen reaktio eli haitallisen harrasteen haukkuminen lisää harrasteen suosiota.

Vierailija
45/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauhea! 😮

Vierailija
46/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:10"]

Ei tarvitse edes olla noin kova huume, kun alkaa naamasta näkyä. Nuorempana osa kavereista lähti väärille teille ja nyt vuosien jälkeen ero on valtava. Ja jo silloin nuorena kun näitä kavereita näin silloin tällöin, huomasi olemuksen muuttuneen ja jo parissa vuodessa kasvot olivat selkeästi "kuihtuneet" ja jotenkin oudot.

Minun tutuista ensimäiset "poltetaan vain hiukan hassista"-tyypit alkoi kuolla jo nelikymppisenä. No ei kyllä yhteiskunta menettänyt mitään, kun nistit alkoi kaatua. Turha menoerä vain itse valitsemallaan tiellä.

Jos huumausaineriippuvuus olisi vain itse valittu tie, traumaattisissa oloissa kasvaneet ihmiset eivät olisi voimakkaasti yliedustettuna siinä joukossa. Käyttäjien syyllistäminen ja stigmatisointi vain vaikeuttaa riippuvuudesta kärsivien paluuta päihteettömään elämään. Minä näen päihdeongelmaiset joukkona, joka tarvitsee erityisen paljon tukea ja mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ne oikeat zombit ovat.  Ja joo, kyllä muidenkin huumeitten ja psyykenlääkkeiden käytön näkee naamasta. Että älkää luulkokaan ettei esim. lapsenne opettaja huomaa että jotain vanhemmat vetää...

Vierailija
48/49 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiahan näkee nykyään aika reilusti ainakin Hesassa kun hiukankin katsoo ympärilleen. Olikse niin et just viime aikoina Tulli tehnyt paljon takavarikkoja mut et silti ko p***aa liikkuu hemmetisti kaupungilla!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis joskus tuli juttu jossain, kun noita samoja kuvia viljelty jos jossakin, niin on ollut jossain metislabran poksahduksessa