Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metamfetamiinin käyttäjien kuvia. EI HERKILLE!

Vierailija
07.12.2012 |

Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?



http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.h…

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä, että kyllä Suomessa todellakin on metaa. harmi, että sulla on noin suppeat piirit.

Vierailija
22/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse tuota kräkkiä poltella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä, että kyllä Suomessa todellakin on metaa. harmi, että sulla on noin suppeat piirit.


että kyllä löytyy kaikkea,mutta metaan törmään harvemmin,ja hintakin on karsean kova.se niistä piireistä.

t.se köyhä nisti

Vierailija
24/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä parempi niin...

Vierailija
25/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on myyty kräkkiä. Siitä se sitten lähti.

Vierailija
26/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hupi piripäiten on netissä surffailu, niin ne isot pojat kertoo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oliskohan joutunut johonkin hirveään onnettomuuteen huuemhöyryissään?

räjäyttänyt meth labran silmille.

Vierailija
28/49 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2012 klo 18:40"]

Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?

 

Se palaneelt näyttävä nainenon palanut, valmisti ite metaa ja kaikki räjähti naamalle, ollu lehes vaa joskus juttu.. Kamalaa :(

http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.html#.UMIZmaxmQwo

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on photoshop.

Vierailija
30/49 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:13"]

Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.

T: Entinen narkki, nykynen hippi.

[/quote]

 

What Is Crystal Meth?
The chemical n-methyl-1-phenyl-propan-2-amine is called methamphetamine, methylamphetamine, or desoxyephedrine. The shortened name is simply 'meth'. When it is in its crystalline form, the drug is called crystal meth, ice, Tina, or glass. See the table below for other street names of the drug. Methamphetamine is a highly addictive stimulant.

 

http://chemistry.about.com/od/medicalhealth/a/crystalmeth.htm

 

Kiteinen metamfetamiini = crystal meth

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes olla noin kova huume, kun alkaa naamasta näkyä. Nuorempana osa kavereista lähti väärille teille ja nyt vuosien jälkeen ero on valtava. Ja jo silloin nuorena kun näitä kavereita näin silloin tällöin, huomasi olemuksen muuttuneen ja jo parissa vuodessa kasvot olivat selkeästi "kuihtuneet" ja jotenkin oudot.

Vierailija
32/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metamfetamiini aiheuttaa erittäin voimakkaan riippuvuuden. Käyttäjältä katoaa ruokahalu ja hän laihtuu paljon. Hampaat menevät todella huonoon kuntoon: hampaat reikiintyvät, kiille vaurioituu ja suuhun tulee pahoja tulehduksia (googlatkaa "meth mouth").Käyttäjä voi kärsiä harhoista ja kuvitella, että hänen ihonsa alla ryömii ötököitä: käyttäjät repivät ihoaan, siitä johtuvat nuo ruvet ja näppylät kasvoissa.

 

Methin käyttäjät ovat vaarassa saada hiv:n ja muita sukupuolipuoliteitse tarttuvia tauteja, sillä meta poistaa estot ja lisää seksihaluja. Osa käyttää methiä suonensisäisesti, mikä myös lisää hiv:n ja hepatiittien tartuntariskiä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyyhän huumeiden käyttö esim. muusikoiden kasvoista

Vierailija
34/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

metassa alkaa syömään ihmistä sisältäpäin ja ''huono'' meta saa käyttäjän näyttämäään palaneelta ja jopa ruumiinosia joudutaan amputoimaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:10"]

Ei tarvitse edes olla noin kova huume, kun alkaa naamasta näkyä. Nuorempana osa kavereista lähti väärille teille ja nyt vuosien jälkeen ero on valtava. Ja jo silloin nuorena kun näitä kavereita näin silloin tällöin, huomasi olemuksen muuttuneen ja jo parissa vuodessa kasvot olivat selkeästi "kuihtuneet" ja jotenkin oudot.

[/quote]

 

 

Minun tutuista ensimäiset "poltetaan vain hiukan hassista"-tyypit alkoi kuolla jo nelikymppisenä. No ei kyllä yhteiskunta menettänyt mitään, kun nistit alkoi kaatua. Turha menoerä vain itse valitsemallaan tiellä.

Vierailija
36/49 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.

T: Entinen narkki, nykynen hippi.

Vierailija
37/49 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.

T: Entinen narkki, nykynen hippi.

Vierailija
38/49 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole harvinaista Suomessa, päonvastoin. Väkilukunn suhteutettuna paljon yleisempää meillä kuin esim. Lontoossa, Pariisissa ja Amsterdamissa. Samoin käyttö jakautuu tasaisesti viikon kaikille päiville (eli kertoo suuresta riippuvuudesta), kun Euroopan suurissa kaupungeissa käyttö oli huomattavasti surempaa viikonloppuisin (bilekäyttö, ei tosin meth vaan muut huumeet). Suomessa on helvetin huono tilanne methin kanssa.

Vierailija
39/49 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2012 klo 21:22"]

metalabra on naisen kasvojen syynä,eli räjähdys.Suomessa ei juuri metaa ole,joten huoletta voi vetää kamaa.

t.nisti

[/quote]

 

Siis mitä ihmettä, Suomessa kuulemaa juuri on todella paljon!

Vierailija
40/49 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita huumeita. Eikö heroiini ole kuitenkin kamalampi?