Metamfetamiinin käyttäjien kuvia. EI HERKILLE!
Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?
http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.h…
Kommentit (49)
niin ei tarvitse tuota kräkkiä poltella.
terveisiä, että kyllä Suomessa todellakin on metaa. harmi, että sulla on noin suppeat piirit.
että kyllä löytyy kaikkea,mutta metaan törmään harvemmin,ja hintakin on karsean kova.se niistä piireistä.
t.se köyhä nisti
sitten on myyty kräkkiä. Siitä se sitten lähti.
Yksi hupi piripäiten on netissä surffailu, niin ne isot pojat kertoo ;)
... oliskohan joutunut johonkin hirveään onnettomuuteen huuemhöyryissään?
räjäyttänyt meth labran silmille.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2012 klo 18:40"]
Mua vaivaa ton yhden käyttäjän kasvot. Ne näyttää enemmänkin palaneilta kuin huumeiden käytöstä johtuvaa. Kuva on kolmannessa rivissä ylhäältä päin sivun oikealla puolella 53 vuotiaan naisen kuvan alla. Kuvattu 27 vuotiaana ja 30 vuotiaana. Mitä mieltä olette?
Se palaneelt näyttävä nainenon palanut, valmisti ite metaa ja kaikki räjähti naamalle, ollu lehes vaa joskus juttu.. Kamalaa :(
http://www.rehabs.com/explore/meth-before-and-after-drugs/infographic.html#.UMIZmaxmQwo
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:13"]
Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.
T: Entinen narkki, nykynen hippi.
[/quote]
What Is Crystal Meth?
The chemical n-methyl-1-phenyl-propan-2-amine is called methamphetamine, methylamphetamine, or desoxyephedrine. The shortened name is simply 'meth'. When it is in its crystalline form, the drug is called crystal meth, ice, Tina, or glass. See the table below for other street names of the drug. Methamphetamine is a highly addictive stimulant.
http://chemistry.about.com/od/medicalhealth/a/crystalmeth.htm
Kiteinen metamfetamiini = crystal meth
Ei tarvitse edes olla noin kova huume, kun alkaa naamasta näkyä. Nuorempana osa kavereista lähti väärille teille ja nyt vuosien jälkeen ero on valtava. Ja jo silloin nuorena kun näitä kavereita näin silloin tällöin, huomasi olemuksen muuttuneen ja jo parissa vuodessa kasvot olivat selkeästi "kuihtuneet" ja jotenkin oudot.
Metamfetamiini aiheuttaa erittäin voimakkaan riippuvuuden. Käyttäjältä katoaa ruokahalu ja hän laihtuu paljon. Hampaat menevät todella huonoon kuntoon: hampaat reikiintyvät, kiille vaurioituu ja suuhun tulee pahoja tulehduksia (googlatkaa "meth mouth").Käyttäjä voi kärsiä harhoista ja kuvitella, että hänen ihonsa alla ryömii ötököitä: käyttäjät repivät ihoaan, siitä johtuvat nuo ruvet ja näppylät kasvoissa.
Methin käyttäjät ovat vaarassa saada hiv:n ja muita sukupuolipuoliteitse tarttuvia tauteja, sillä meta poistaa estot ja lisää seksihaluja. Osa käyttää methiä suonensisäisesti, mikä myös lisää hiv:n ja hepatiittien tartuntariskiä.
näkyyhän huumeiden käyttö esim. muusikoiden kasvoista
metassa alkaa syömään ihmistä sisältäpäin ja ''huono'' meta saa käyttäjän näyttämäään palaneelta ja jopa ruumiinosia joudutaan amputoimaan!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:10"]
Ei tarvitse edes olla noin kova huume, kun alkaa naamasta näkyä. Nuorempana osa kavereista lähti väärille teille ja nyt vuosien jälkeen ero on valtava. Ja jo silloin nuorena kun näitä kavereita näin silloin tällöin, huomasi olemuksen muuttuneen ja jo parissa vuodessa kasvot olivat selkeästi "kuihtuneet" ja jotenkin oudot.
[/quote]
Minun tutuista ensimäiset "poltetaan vain hiukan hassista"-tyypit alkoi kuolla jo nelikymppisenä. No ei kyllä yhteiskunta menettänyt mitään, kun nistit alkoi kaatua. Turha menoerä vain itse valitsemallaan tiellä.
Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.
T: Entinen narkki, nykynen hippi.
Mutta eikös nuo kuvat ole CHRYSTAL METHin käyttäjien kuvia? Ei siis tavallisen metamfetamiinin... CM on vielä huomattavasti vaarallisempaa ja koukuttavampaa, kuin metamfetamiini (koska se on vahvempaa ja puhtaampaa, ei jatkettua niinku meta) ja aiheuttaa noita epämääräisiä rupia naamaan (ilmeisen) nopeasti. CM:ään en ole koskaan Suomessa törmännyt. Metamfetamiinia (EI chrystallia) on kyllä Suomen markkinoilla välillä aika reippaastikin.. Ja kaikilla noilla ulkonäkönsä ja psyykkeensä saa tuhottua, Chrystallilla nopeiten.
T: Entinen narkki, nykynen hippi.
ei se ole harvinaista Suomessa, päonvastoin. Väkilukunn suhteutettuna paljon yleisempää meillä kuin esim. Lontoossa, Pariisissa ja Amsterdamissa. Samoin käyttö jakautuu tasaisesti viikon kaikille päiville (eli kertoo suuresta riippuvuudesta), kun Euroopan suurissa kaupungeissa käyttö oli huomattavasti surempaa viikonloppuisin (bilekäyttö, ei tosin meth vaan muut huumeet). Suomessa on helvetin huono tilanne methin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2012 klo 21:22"]
metalabra on naisen kasvojen syynä,eli räjähdys.Suomessa ei juuri metaa ole,joten huoletta voi vetää kamaa.
t.nisti
[/quote]
Siis mitä ihmettä, Suomessa kuulemaa juuri on todella paljon!
Kauheita huumeita. Eikö heroiini ole kuitenkin kamalampi?
terveisiä, että kyllä Suomessa todellakin on metaa. harmi, että sulla on noin suppeat piirit.