miten toi Haukio jaksaa patsastella ton Niinistön vierellä
Ihme virne naamalla koko ajan.
Joko sillä on kusi noussu päähän?
No heh ei :) nättihän se on, mut tuli vaan mieleen.
Kommentit (16)
Siinä tapauksessa pitäsi periaatteessa kilpailuttaa
Siinä tapauksessa pitäsi periaatteessa kilpailuttaa
Tuskinpa saat ketään tuntemaan kateutta, trolli. Mutta ihan ok yritys.
Jenni ja Sauli selkeesti rakastaa toisiaan, sen näkee niitten katseista, siksi ovat yhdessä.
Jenni ja Sauli selkeesti rakastaa toisiaan, sen näkee niitten katseista, siksi ovat yhdessä.
jäätävästi palvovat toisiaan :DDD
ainakin on ihan lovena Jenniin. Näkee naamasta :)
ainakin on ihan lovena Jenniin. Näkee naamasta :)
tykkäisi. Näkee naamasta!
Antaisin mitä vaan, että mun mies katsoisi mua noin kun Sauli Jenniä. Valitettavasti ei tuu tapahtuun. Ei näy naamasta...
Antaisin mitä vaan, että mun mies katsoisi mua noin kun Sauli Jenniä. Valitettavasti ei tuu tapahtuun. Ei näy naamasta...
niin jo antaa öögaa sulle
riittävän, mutta kun ei irtoa niin ei...
mukava elintaso
Jenni oli ponnahduslautana presidentiksi joten etuja kuuluu saada
Sauli on sikarikas, oli monia vuosia euroopan investointipankinjohtajana
Toivon että Jenni saa ison tilin kun Salesta aika jättää. Toki tiedän että Saulilla on kaksi poikaa perimässä mut kuitenkin riittänee omaisuutta/rahaa noille kaikille.
Jenni on kuminaama niin kuin ois botoksilla jäykistetty kestoilme naamassa, ei saa mitään selkoa mikä on naisiaan. Piipittää puhuessaan kuin pikkutyttö.
hyvin on edennyt reittä pitkin. Vielä on ne vaikeimmat vuodet edessä kun joutuu salelle vaihtaa kroonikkovaippaa ja taluttelee kadulta takaisin sisään nukkumaan ja mitäs muuta veikeää siihen vanhuuden loppuvaiheeseen kuuluukaan. Mutta sitten on varmasti mukava tili tiedossa.
Ihanaa katsella kerrankin aidosti rakastuneen oloista julkkispariskuntaa, etenkin kun kyseessä on tasavallan presidentti puolisoineen! Jenni on ihana, ja tuota rakkautta mitä heidän välillään näkee ei voi feikata. Moni on yrittänyt. Ei tule päättymään koskaan eroon tämä liitto.
Ihanaa katsella kerrankin aidosti rakastuneen oloista julkkispariskuntaa, etenkin kun kyseessä on tasavallan presidentti puolisoineen! Jenni on ihana, ja tuota rakkautta mitä heidän välillään näkee ei voi feikata. Moni on yrittänyt. Ei tule päättymään koskaan eroon tämä liitto.
muita naisia 'läskiperseeksi'? Olet aivan pimeä tyyppi. Muutoinkin, tuo harrastamasi henkilöpalvonta menee pahasti överiksi, hanki lääkitys jo kuntoon.
JOKA AAMU HEILLE RAKKAUTTA JA PALJON LAPSIA. OLETTE INHOTTAVIA NAISIA, ETTE YMMÄRRÄ TODELLISESTA UKKI-TYTÄR RAKKAUDESTA MITÄÄN...ENNEN KUIN SELLAINEN TULEE OMALLE KOHDALLENNE,..ETTE VOI TIETÄÄ...MIKÄÄN EI OLE KAUNIIMPI ASIA KUIN NUOREN NAISEN RAKKAUS VANHUKSEEN...KAUNIS, JUMALAN LAHJA.
Se on ainoa selitys sietää tuota patsastelun määrää.
Mitä muuta se siinä tekisi?