Lue keskustelun säännöt.
Miksi on keksitty pyykinpesuaineita, jotka puheistavat pyykin jopa
28.12.2012 |
15-asteisessa vedessä, mutta kaikki pyykit käsketään yhä pestä kuumalla pesuvedellä?
Kommentit (2)
Ite käytän 30-40 astetta lähes kaikkeen, sitten jos jää tahroja voin pestä kuumemmalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta ihmisten tarve pestä lähes puhtaita pyykkjeä 6o asteessa on silkkaa hulluutta. Ymmärrän, että alusvaatteet ja lakanat pestään kuumemmassa vedessä mutta en puolipuhtaiden käyttövaatteiden pesua. Itse pesen lähinnä 30-40 asteessa ja puhdasta tulee. Satunnaisesti käytän kuumempaa pesua.