Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Päivi Räsäsen puku oli muka floppi?

Vierailija
07.12.2012 |

Kuvissa ainakin näytti oikein nätiltä, mutta kovasti sitä on haukuttu. Itse juhlissa en Päiviä bongannut, joten liekö sitten istunut huonosti tai muuta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti ihan silmään. Ei siinä puvussa mitään.

Vierailija
22/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuningattarena. Tietty ärsyttää näiden haukuttujen naisten puolesta. Varsinkin kun tietää, että kaikki he parhaansa yrittivät niin täällä kaikkitietävät kritisoivat kuin olisivat itse jotain tyylijumalattaria :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäisänmaallista

Vierailija
24/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeutetusti. Eihän tässä edes ole ketään pahasti haukuttu?

Vierailija
25/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satavarmasti tiedän, että jos olisit julkkis ja linnan juhlissa, sinua haukuttaisiin täällä vaikka miksi. miöltä se tuntuisi. Siksi kannattaa pitää mölyt mahassa.

ja oikeutetusti. Eihän tässä edes ole ketään pahasti haukuttu?

Vierailija
26/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa viestissäsi. Minä en sinua, miltä se tuntuu?

Vierailija
27/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa viestissäsi. Minä en sinua, miltä se tuntuu?

Vierailija
28/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä mikä sinua eniten ärsytti, se että en pitänyt Korholan puvusta? Kannattaako tätä niin vakavasti ottaa?

Vierailija
29/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille smoky eyes -meikkiä? ei aivan on ole mennyt nappiin :D

Vierailija
30/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, että haluat kategorisoida naiset johonkin tiettyyn karsinaan iän perusteella. Minusta sana "ikärouva" on aivan kamala käytettynä naisesta. Kun nainen on tietyn ikäinen, niin pitäisi olla tietyn kaltainen ja pukeutua tietyllä tavalla yms. Aira Samulin on hienosti rikkonut tätä kaavaa jo vuositolkulla, minihame päällä olen nähnyt julkisissa tilaisuuksissa useinkin.

Ettåä näin.

Kerropa sinä mikä sinua eniten ärsytti, se että en pitänyt Korholan puvusta? Kannattaako tätä niin vakavasti ottaa?

Vierailija
31/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille smoky eyes -meikkiä? ei aivan on ole mennyt nappiin :D

mutta kolttu näytti kivalta.

Vierailija
32/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain kuvissa näytti siltä, että se ei ihan istunut yläosasta - sivulle jäi sellaiset pussit. Väri ja kangas ovat kyllä kauniita, mutta yläosa olisi voinut olla eri mallinen. Lisäksi hartiahuivi on mielestäni liikaa kun puku ei kutienkaan ole täysin hihaton.

Suurempi floppi olivat kyllä meikki ja kampaus, jotka eivät sopineet Räsäselle eivätkö myöskään pukuun.

Vierailija
33/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se3 että "ikärouva" sínusta kuulostaa haukkumasanalle en voi mitään. Av:lla olen lukenut paljon rumempiakin ilmauksia.

Vierailija
34/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen mielestä. Mutta toki täällä rumempiakin ilmauksia käytetään, täällä on paljon naistenvihaajia.

Mutta nyt tämä feministi lopettaa, en enää jaksa puolustaa naisen oikeutta olla vapaa iän tuomista kangistavista rooleista ja pukeutua linnan juhlaa sitten vaikka prinsessaksi. Heippa :)

se3 että "ikärouva" sínusta kuulostaa haukkumasanalle en voi mitään. Av:lla olen lukenut paljon rumempiakin ilmauksia.

Vierailija
35/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorirouvakin?

-minusta ei, ikärouva myöskin feministi

Vierailija
36/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla hiljaa tuo nk. stylisti.

Vierailija
37/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman värinen, huononmallinen, eikä edes istunut kantajalleen. Yök!

Ja Samulin pukua en nyt muista, mutta tykkään siitä, että hän käyttää sellaisia vaatteita kuin haluaa, ei sellaisia "joita hänen ikäisensä (muka) pitäisi".

Vierailija
38/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon paremmin kuin napaan asti oleva kaula-aukko tai säärten esittely. Nykyiset "stylistit" saisivat itse katsoa peiliin, mikä se ohjelma telkussa on jossa "ikä-stylisti" kamalissa vaatteissaan stailaa ihmisiä? Minä ainakin sanoisin että herran tähden tuolla tyylillä pukeutunut ihminen ei todella vaateta minua.

Vierailija
39/39 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Päivin puku ollut missään tapauksessa floppi. Sen ovat todenneet useat kymmenet ihmiset, jotka ovat vastanneet Ilta-Sanomien juttuun.