Miksi kuntosaleilla ei käy koskaan pitkiä miehiä?
Kommentit (35)
Mutta on totta, että tosi monet kehonrakentajat ovat alta 175cm. Koittavat lihaksilla kompensoida pituutta.
Itse olen 175cm pitkä mies. Käyn joko salilla ja lenkillä päivittäin. En tee kumpaakaan pituutta kompensoidakseni.
Ikävää jos se naisia häiritsee miehen lyhyys. En sitä kuitenkaan anteeksi pyydä tai lopeta salilla käyntiä.
Käyn itse salilla ja trenaan tosissani (vapailla painoilla). Salilla on aivan mahtavia miehiä. Olen itse 163cm ja ihan kuumana sellaisiin 170cm miehiin, max ehkä toi 175. En ole koskaan ollut pitkien perään, en tiedä mistä johtuu? Musta siis lyhyellä lihakset erottuu paremmin, massaa saa helpommin, ja lyhyemmät on hottiksia muutenkin. Jotrnkin tykkään että mies on suht samalla tasolla, siis silmät, kasvot jne.
Ns evoluutiobiologisessa mielessä ymmärrän että naiset yleensä haluaa pitkän miehen. Itse kai olen poikkeus, minusta ne 170cm salipojat on parhaita!
Yleensä hukkapätkät herättävät lähinnä sääliä. Ja tietävät sen myös itse.
Kohta joku varmaan kieltää miesten arvostelun tai haukkuu rumaksi läskiksi :-)
Miehet eivät kestä arvostelua/vertailua lyhyydestä, hiusten lukumäärästä, kaljusta tai potenssista/sen mitasta. Silti lokeroivat naisia näillä samoilla mittareilla.
Noh, sanalla sanoen alle 190cm mies on lähinnä säälittävä mieheke.
Vaikka provohan tämän on pakko olla.
Ihan mielenkiintoista olisi tietää sun pituutesi..
Jos kerran vaadit mieheltä pituutta, niin ilm. olet itsekin tosi pitkä? Tai ainakin lyhyt nainen on hassu näky pitkän miehen rinnalla.
Yleensä hukkapätkät herättävät lähinnä sääliä. Ja tietävät sen myös itse. Kohta joku varmaan kieltää miesten arvostelun tai haukkuu rumaksi läskiksi :-) Miehet eivät kestä arvostelua/vertailua lyhyydestä, hiusten lukumäärästä, kaljusta tai potenssista/sen mitasta. Silti lokeroivat naisia näillä samoilla mittareilla. Noh, sanalla sanoen alle 190cm mies on lähinnä säälittävä mieheke.
Eihän se kenestäkään kivalta tunnu kuulla arvostelua asiasta, jolle ei voi tehdä mitään. On se sitten pärstän ulkonäkö, pituus, rintojen koko tms. Aika karu mielipide sanoa alle 190cm pitkää säälittäväksi. Suorastaan typerää sanoa, etteivät olisi miehiä. On ne lyhyet miehetkin miehiä, vaikka eivät viehättäisikään. Mutta makunsa kullakin, sinulla ei kovin suurta valinnanvaraa olekaan.
Mutta av-palstalla näin ei ole :) Pituutta on 188cm ja luontaisesti olen isokokoinen muutenkin. Saleilla muuten käy ihan kaikenkokoista porukkaa, aika tyhmä stereotypia tuo leveä ja lyhyt mies kompensoi jotain. Esim. pari alle 170-senttistä tuntemaani miestä ovat itsetunnoltaan rautaisimpia miehiä. mitä olen koskaan tavannut. Naisiakin heillä on ollut aika runsaasti "hukkapätkyydestään" huolimatta.
oma mieheni on 185cm ja koen senkin tosi pitkäksi, kun itse olen "vain" 166cm.
Naiset ovat julmia tuomitakseen koko miehen pelkän pituuden takia. Ihan sama jos sanois, ettei nainen ole enää nainen jos painaa yli 60kg.
Itse painan 66kg ja kukaan mies ei ole i k i n ä sanonut mua edes pulskaksi, sen sijaan naisten suusta sitä on kuultu. Nyt naiset skarppina, älkää heittäytykö ihan idiooteiksi!
oma mieheni on 185cm ja koen senkin tosi pitkäksi, kun itse olen "vain" 166cm.
Naiset ovat julmia tuomitakseen koko miehen pelkän pituuden takia. Ihan sama jos sanois, ettei nainen ole enää nainen jos painaa yli 60kg.
Itse painan 66kg ja kukaan mies ei ole i k i n ä sanonut mua edes pulskaksi, sen sijaan naisten suusta sitä on kuultu. Nyt naiset skarppina, älkää heittäytykö ihan idiooteiksi!
Oma mies 183 senttiä pitkä, olen itse 160 senttiä niin minustakin mies on pitkä.
Mies itse tiluleeraa itseään lyhyeksi verrattuna muihin miehiin.
Minusta pitkillä miehillä on harrastukset jotain eri kuin kuntosalia: lenkkeilyä, jotain karate- tyyppistä, ulkopuuhaa kuten pyöräilyä/maastoa jossain muodossa, sulkkista, jalkkista..
PS. miehen kaverin tiedän sanoneen minua lihavaksi. ;)
It makes people like you
to make people like me
Entä, jos itse teet jostain mukavasta tyypistä katkeran? Harvemmin katkeroituneet ihmiset purkavat pahaa oloaan juuri niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet. Yleensä se purkautuu johonkin ihan syyttömään ja pilaa hänen päivänsä.
It makes people like you to make people like me
Entä, jos itse teet jostain mukavasta tyypistä katkeran? Harvemmin katkeroituneet ihmiset purkavat pahaa oloaan juuri niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet. Yleensä se purkautuu johonkin ihan syyttömään ja pilaa hänen päivänsä.
Negatiiviset ihmiset ovat tehneet minusta positiivisen, koska en ole halunnut olla kuin ne. Toisten lattiaanlyttäys on tehnyt minusta vahvemman jo lapsesta alkaen. Näin myös treenaamisen ja urheilun suhteen.
Negatiiviset ihmiset ovat tehneet minusta positiivisen, koska en ole halunnut olla kuin ne. Toisten lattiaanlyttäys on tehnyt minusta vahvemman jo lapsesta alkaen. Näin myös treenaamisen ja urheilun suhteen.
Palveluksenako lyttäät toisia? Jos olet ilkeä sen vuoksi, että sinua on lytätty oikeutat koko jutun ja kaiken sen mitä sinulle on sanottu.
Palveluksenako lyttäät toisia? Jos olet ilkeä sen vuoksi, että sinua on lytätty oikeutat koko jutun ja kaiken sen mitä sinulle on sanottu.
En ole ainakaan lytännyt muita, oletko sekaisin vai mitä jankkaat?
En ole ainakaan lytännyt muita, oletko sekaisin vai mitä jankkaat?
Ajattelin, että olet tuo aikaisempi provoilija. Kun sanoit "it takes people like you to make people like me" ja jatkoit vielä, että sinua on lytätty lapsesta asti. Mitä sitten oikeasti tarkoitit?
Mielenkiintoista minusta salilla käy hyvin vähän lyhyitä itse olen 165 letkulla varustettu mutta mikä olen kun en olekaan enää mies näillä määritelmillä? Ja kukapa ei haluaisi olla "isompi" kun naiset ovat tätä mieltä "hukkapätkistä" "munanmittasista" millä se kompensoidaan mitä 165cm voi yleensäkkään elää onko meillä edes oikeutta siihen??
Säälittävää jonkun väittää 190 cm miehen mitaksi :"D lyhyemmällä miehellä korostuu lihakset paremmin ja itse en jaksa niskaa kiteyttää jos aina joutuisi pilviin katsella
Antakaa sen miesten pituuden olla, ei kukaan pituudelleen mitään voi. Näitä ketjuja on nyt koko ajan täällä, alkaa pikkuhiljaa rasittaa. Salilla kannattaa keskittyä vaan omaan suoritukseen ja jättää se muiden kyttääminen vähemmälle.
Eihän se kenestäkään kivalta tunnu kuulla arvostelua asiasta, jolle ei voi tehdä mitään. On se sitten pärstän ulkonäkö, pituus, rintojen koko tms.
Aika karu mielipide sanoa alle 190cm pitkää säälittäväksi. Suorastaan typerää sanoa, etteivät olisi miehiä. On ne lyhyet miehetkin miehiä, vaikka eivät viehättäisikään. Mutta makunsa kullakin, sinulla ei kovin suurta valinnanvaraa olekaan.