Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tukisti kiukuttelevaa taaperoa, mitä tekisitte?!

Vierailija
06.12.2012 |

Olen tosi järkyttynyt, ikinä ei ole ennen käsiksi käynyt minuun saati lapseen, vaikka tuo oli vauvanakin koliikki ja koetteli meidän molempien hermoja.

Nyt ihan näennäisestä pikku asiasta menetti hermonsa täysin kun lapsi vaan inttti ja intti eikä totellut, ei pysynyt jäähypenkillä ja puri isää kun kantoi lasta sinne kolmatta kertaa.. Lapsi säikähti, juoksi itkien syliini, mies häipyi ulos ovet paukkuen, en tiedä minne.

Tekisitteko rikosilmoituksen vai mitä? :(

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa!

Vierailija
2/76 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tässähän ap on kätevästi vetämässä lasta itselleen, jos itkee tämän yhden tukkapöllyn kaikille sossuille. Ei tarvi antaa lasta isälleen tapaamisia varten. Älykästä mutta vähän läpinäkyvää. Mutta sehän ei sossuja kiinnosta. Myöhemmin voidaan sitten puida lapsen isättömyystraumaa, mutta sitä ei tarvi ajatella nyt, vaan vasta sitten joskus... En kannata tukistamista, mutta normaali aikuinen tekee virheitä. Ehkä sinäkin ap teet joskus jonkin virheen? Kirjoitit, että ihan tavallinen tilanne oli teillä kotona, silti mies kilahti... Onko sun mielestä tuollainen eroa enteilevä yhdessäasuminen sitten se stressittömin tilanne, jossa normaaleilla tunteilla varustettu ihminen pysyy aina ja joka tilanteessa viilipyttymäisenä? Vielä kerran: en kannata tukistamista, kuten en kovempaakaan väkivaltaa, mutta en myöskään HENKISTÄ väkivaltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hakee apua siihen että on tukistanut, joutuu ainakin käräjille ja saa ehkä myös apua kasvatukseen?

Vierailija
4/76 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai todettiin että sen voi tehdä mutta ehkä ensin kannattaisi rauhoittua ja keskustella sen miehen kanssa? Oletko ollut mieheesi yhteydessä? Mitä hän kommentoi asiaan? Onko teille ehdotettu edespariterapiaa ennen eropäätöstä? Minusta ylireagoit

Vierailija
5/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ja hanki elämä.

Vierailija
6/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitäis antaa olla?!

Onko kivaa, että pieni lapsi nyt pelkää isäänsä?

en hyväksy fyysistä kurittamista missään muodossa, mun lapsia ei pahoinpidellä, piste.

ap

Vierailija
7/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhuisin mieheni kanssa. Tuo oli selvästi primitiivireaktio jota mies varmasti katuu. On selvitettävä ne syyt, että miksi hän toimi juuri tuolla lailla tuossa tilanteessa; onko häntä itseään tukistettu, vai tuntuiko hänestä se lapsen uhma jotenkin kestämättömältä, ja jos näin niin miksi.

On tärkeää että mies pyytää lapselta anteeksi, ja on tärkeää, että mietitte mikä oikeastaan johti koko tilanteeseen. Olitteko väsyneitä, nälkäisiä, ärtyisiä, oliko miehellä jostain syystä suuri tarve saada keskittyä johonkin tms. Sitten mietitte, miten seuraavalla kerralla mies voi katkaista oman käytöksensä ennen kuin ylireagoi, ja rauhoittua. Mikään, mitä pieni kiukkupussi tekee, kun ei ole oikeastaan niin vakavaa, että siitä kannattaisi polttaa hermojaan ihan totaalisesti.

Nämä on tällaisia ylilyöntejä, joita perheissä tapahtuu, koska ihmiset ovat keskeneräisiä ja koska lasten fyysisellä kurittamisella on niin pitkät perinteet. Niistä toimintamalleista pääsee eroon ja tilalle oppii uudet, jos vain haluaa.

Vierailija
8/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta (pieni tukkapölly ei muuten ole sitä)on tietenkin väärin, mutta jos minua purisi joku, kuka tahansa, niin antaisin takaisin.

Vierailija
9/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin miehen kanssa kunnolla, jahka se kotiutuisi ja olisi rauhallinen. Syyn selvittäisin, vaikka tavallaan ymmärrän, että hermo meni pikkujuntturaan.

Vierailija
10/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy fyysistä kurittamista missään muodossa, mun lapsia ei pahoinpidellä, piste.

ap

HALOO!!! Kyllä on av-mamman tyhmyys taas huipussaan. Se ei todellaakaan ole mitään pahoinpitelyä. Jos haluat jotain tehdä keskustelet miehes kanssa ja kerrot mielipiteesi. Ja sanot että miehen pitää pyytää lapselta anteeksi ja kertoa toimineensa väärin. So simple. Ja sinä voit lakata hysterisoimasta. (Joo ja ei, en itse tukista lastamme)

Vierailija
11/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

HALOO!!! Kyllä on av-mamman tyhmyys taas huipussaan. Se ei todellaakaan ole mitään pahoinpitelyä. Jos haluat jotain tehdä keskustelet miehes kanssa ja kerrot mielipiteesi. Ja sanot että miehen pitää pyytää lapselta anteeksi ja kertoa toimineensa väärin. So simple. Ja sinä voit lakata hysterisoimasta. (Joo ja ei, en itse tukista lastamme)

läpi, että lapsikin teki väärin ja satutti isäänsä, joten lapsenkin pitää pyytää anteeksi isältään.

Vierailija
12/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukutellut uhmaansa edes millään tavalla tavallista pahemmin.

Mistä tiedän, mitä seuraa ensi kerralla?

Jos vaikka päiväkotitäti ois ton nähnyt, ilmo ois lähtenyt saman tien menemään! Ja mä oon sentään lapsen äiti, jonka tehtävä on suojella lastani enemmän kuin kenenkään muun!

Pääseekö turvakotiin tällasesta syystä, jos sanon että pelkään mitä mies tekee seuraavaks?

En saa mieheen edes yhteyttä nyt niin vaikea sen kans mitään edes yrittää selvittää. ero tulee joka tapauksessa mutta rikosilmoitus mielestäni olisi aiheellinen myös. Saisipa miettiä mitä tuli tehtyä pienelle!! ap

Vierailija
13/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta (pieni tukkapölly ei muuten ole sitä)on tietenkin väärin, mutta jos minua purisi joku, kuka tahansa, niin antaisin takaisin.

Isä aikuinen, ainakin pitäisi olla. ap

Vierailija
14/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei Sinusta "kiukutellut millään tavalla tavallista pahemmin" - ja lapsi siis puree ja poistuu jäähyltä useita kertoja. Millaistakohan teillä sitten on, kun lapsi kiukuttelee kunnolla?

Toivon todella, että otat eron miehestäsi, ja hän voisi aloittaa uuden elämän jonkun sellaisen naisen kanssa, joka ymmärtää elämää.

Vierailija
15/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin pieni suhteellisuudentajun hankkiminen voisi tehdä hyvää..

Vierailija
16/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ansaitsee paljon paremman naisen kuin sinä AP!

Vierailija
17/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkään tukistele lapsiaan, joten ihan aiheesta ap säikähti. Vielä, kun edessä on stressaava elämäntilanne (ero) jona aikana lapsi on kahdestaan isänsä kanssa, niin minäkin miettisin, onko lapsi isänsä kanssa varmasti turvassa.

Vierailija
18/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen oppinut huomaamaan tämän kirjoittajan provot. Sama tyyli ja aina yhtä naurettavan tekee itsestään. Mikäs se yks provo olikaan... oisko ollu se kun hänen tyttärensä on idiootti läski jota potkitaan hiekkalaatikolla kun hän ja hänen miehensä on 190cm ja kauniita.

Vierailija
19/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6veetä. Enkä aijo tehdä mitään ilmoitusta :D Lapset pitää kasvattaa kurissa ja nuhteessa, ilman väkivaltaa! Tukistus ei ole väkivältaa.

AP llä on varmaankin vaan tämä yksi lapsi? Älä ihmeessä kuumeile useampaa lasta!

Vierailija
20/76 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän sen teho juuri perustuukin että satutetaan lapsi pelokkaaksi ja tottelemaan!

Aikamoisia idareita taas vastaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan