Pikkujoulumoka
Pitääkö tuntea syyllisyyttä, jos työkaveri on ehdotellut ja itse on kieltäytynyt? Toki oli flirttiä molemmin puolin, mutta ei mun puolelta ainakaan mitään vakavampaa. Hävettää vähän, mutta mä olen aika flirtti aina. Mutta en pidä sitä "minään", olen tottunut, että miehet ymmärtää yskän, että tää nyt on vaan tällaista ja kaikki menee omiin koteihinsa nukkumaan.
Niin ja naimisissa olen ja lapsia useampi...
Kommentit (78)
Onko siis jo pelkkä tanssiminen väärin? Eikö muiden kuin oman miehen kanssa saa tanssia? Meillä lies tietää, että tanssin toisten miesten kanssa. Hän myös tietää, että olin tuon sinkkumiehen kanssa "yhdessä", siis että tuo mies oli tavallaan mun seuralainen. Tietää, että mun työpaikan bileissä halaillaan kaikkien kesken. Siitä reiden hipelöinnistä en kertonut, koska se meni mun mielestäkin yli...
Ap
Oletko miettinyt miksi koet noin suurta tarvetta testata viehätysvoimaasi?
Onko sulla esimerkiksi epäilyksiä miehesi sitoutumisesta tai uskollisuudesta vai tunnetko mahdollisesti muuten tyytymättömyyttä suhteessa?
Mies ei huomioi sinua tarpeeksi tai ajatus jostain "paremmasta" kaihertaa?Kannattaa ehkä joskus pohtia sitäkin jos käytöksesi on noinkin pitkälle vietyä.
Mulla on uskollinen mies. Mä olen uskollinen vaimo.Edelleen, mä en näe tanssia, halailua, juttelua ja kädestä pitämistä testaamisena. Miksi ei saa tanssia?! Enkä mä lääppinyt ketään. Se "liian pitkälle" mennyt koskettelu (siis mä en koskettanut, mies kosketti mua) oli käsi reidellä, kun istuttiin drinkillä. Mä en puristellut perseestä eikä mua puristeltu. Mun tisseihin ei käyty kiinni. Tuollaisesta olisin antanut litsarin. Mutta tanssittiin hitaita, käveltiin käsikkäin. Halattiin.
Mä käyn ulkona harvoin, en ole viikottain vieraita miehiä tanssittamassa. Pari kertaa vuodessa.
Ap
skitso kyllä olet... Reittä saa hiplata, mutta jos erehtyy rintoihin koskemaan niin tuleekin turpaan?
Kysy mieheltäs mitä mieltä se on siitä, että annat muiden miesten hiplata itteäs. Muista kuitenkin lisätä, että peppu ja tissit on kuitenkin off limits.
En ole väittänyt mitään muuta. Tissit ja perseen otin esille vain siksi, että ei oletettaisi miehen käsien ollen joka paikassa. Silitti mun reittä, kun istuttiin hetki. Tanssiessa kädet oli siellä missä pitikin, ei perseellä.
Ap
En ole väittänyt mitään muuta. Tissit ja perseen otin esille vain siksi, että ei oletettaisi miehen käsien ollen joka paikassa. Silitti mun reittä, kun istuttiin hetki. Tanssiessa kädet oli siellä missä pitikin, ei perseellä.
Ap
Ei se mies mulle suuttunut, enkä usko, että oli niin minkä tahansa pillun perään...
Mutta siis ei saa tanssia eikä koskettaa? Ikinä, muita kuin omaa miestä?
Ap
Ei se mies mulle suuttunut, enkä usko, että oli niin minkä tahansa pillun perään...
Mutta siis ei saa tanssia eikä koskettaa? Ikinä, muita kuin omaa miestä?
Ap
Suutelu tai seksi on nou nou, mutta nuo mun yllä listaamat ihan ok, puolin ja toisin.
valitettavasti ovat putkiaivoja, niille nämä sulle (ja mulle) normaalit, kohteliaat toiminnat tarkoittaa 'pesää tulossa'. Ei ne tajuu..
Suosittelen hivenen perääntymään mutta silti jatkamaan about samlla tyylillä eli näyttämään hyvää esimerkkiä kohteliaasta käytöksestä, mitä tuo minun mielestä on.
Aina ei tartte olla tikku perseessä tai kanki selässä, voi olla iloinen ja nauravainen kuten olet
ap kuulostaa ihan yhtä tyhmältä ku muru.. Miksi susta on ok lääppiä ja keikistellä ja kosketella?
Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.
Oikeasti läväyttäisin sua, jos olisit mun miehelle tollanen. Itsekin käytät sanaa 'liikaa'.
ap kuulostaa ihan yhtä tyhmältä ku muru.. Miksi susta on ok lääppiä ja keikistellä ja kosketella?
Miksi se olisi väärin, jos sillä ei pyritä mihinkään?
Ap
sulle on ok että sun oma miehesikin toimisi samalla lailla? Koskettelisi ja hiplailisi muita naisia, kuljeskelisi käsi kädessä ja kiehnäisi?
Miksi se olisi väärin, jos sillä ei pyritä mihinkään? Ap
huomiohuoraamista. :(
Kuka tahansa saa miehet 'innostumaan' kiehnäämällä ja itseään tyrkyttämällä. Näyttää vaan niin typerältä ja mitä iloa tollasesta on kenellekkään? Sä annoit itsestäsi hölmön kuvan ja mies tuli harhaanjohdetuksi. Varmaan mielummin olisi viettänyt illan jonkun anteliaan sinkun kanssa.
Etkö sä rakasta sun miestä? Ei tuollaista tee jos rakastaa ja kunnioittaa omaa puolisoaan. Miltä susta tuntuis jos sun miehes tekis noin sun selän takana? Jonkun hyvännäköisen naisen kanssa?
Tanssittiin paljon, juteltiin. Muidenkin kuin toistemme kanssa, tietenkin. Tanssin myös muiden työkavereideni kanssa, ei se ollut mikään "ME" ollaan nyt yhdessä, mutta eniten toki oltiin toistemme seurassa.
Mun miespuolinen pomo juoksi halaamaan mua jatkoilla. Kertoi, että olen tosi upea ja valtavan kaunis. Oliko tuokin minulta väärin, olisko pitänyt antaa pomolle litsari halauksen sijaan? Halasin myös kaikkia muita, sekä naisia että miehiä. Ja muut halaili keskenään. Ollaanko me kaikki ihan outoja, kun kosketellaan toisiamme?
No joo, viestiteltiin eilen tän miehen kanssa ja se oli aivan fine. Ei olis kuulemma mua sänkyyn kellistänyt, kun olen naimisissa. Ei jäänyt pahoja fiiliksiä.
Ja joo, edelleen mun mies sais tehdä saman, minkä minä.
Ap
Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.
Oikeasti läväyttäisin sua, jos olisit mun miehelle tollanen. Itsekin käytät sanaa 'liikaa'.
Tanssittiin paljon, juteltiin. Muidenkin kuin toistemme kanssa, tietenkin. Tanssin myös muiden työkavereideni kanssa, ei se ollut mikään "ME" ollaan nyt yhdessä, mutta eniten toki oltiin toistemme seurassa.
Mun miespuolinen pomo juoksi halaamaan mua jatkoilla. Kertoi, että olen tosi upea ja valtavan kaunis. Oliko tuokin minulta väärin, olisko pitänyt antaa pomolle litsari halauksen sijaan? Halasin myös kaikkia muita, sekä naisia että miehiä. Ja muut halaili keskenään. Ollaanko me kaikki ihan outoja, kun kosketellaan toisiamme?
No joo, viestiteltiin eilen tän miehen kanssa ja se oli aivan fine. Ei olis kuulemma mua sänkyyn kellistänyt, kun olen naimisissa. Ei jäänyt pahoja fiiliksiä.
Ja joo, edelleen mun mies sais tehdä saman, minkä minä.
Ap
joo ihan varmaan mies olis vienyt sut kotiinsa nukkumaan sohvalle :D
Minäkin huomiohuorasin teininä ja voi kuinka näin aikuisena hävettää tuo silloinen käytökseni.
Kyllä halata saa ja tanssia, mutta siihen yhdistetty flirtti ja muunlainen koskettelu, kiehnäys ja lääppiminen ei kuulu normaalien ihmisten kanssakäymiseen. Tuolla käytöksellä nimenomaan annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa.
Menepä joskus katsomaan sivusta, kun miehesi tekee tuollaista koko illan muiden naisten kanssa, niin et sinäkään sitä hyvällä katso. Turha väittää muuta.
varmaan muidenkin työkavereiden mielestä. Aika oksettavaa käytöstä.
ymmärrettävä luulo mieheltä. Toki hän olettaa sinun antavan, jos roikut ja kiehnäät.
Aika säälittävää huomionhakua varatulta naiselta. Tältäkin mieheltä meni pillun saanti sivu suun kun sinä itsekkäästi annoit väärää signaalia.