Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulumoka

Vierailija
06.12.2012 |

Pitääkö tuntea syyllisyyttä, jos työkaveri on ehdotellut ja itse on kieltäytynyt? Toki oli flirttiä molemmin puolin, mutta ei mun puolelta ainakaan mitään vakavampaa. Hävettää vähän, mutta mä olen aika flirtti aina. Mutta en pidä sitä "minään", olen tottunut, että miehet ymmärtää yskän, että tää nyt on vaan tällaista ja kaikki menee omiin koteihinsa nukkumaan.

Niin ja naimisissa olen ja lapsia useampi...

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtissä ja flirtissä on eronsa. Jos jatkuvasti silmäilet jotain miestä töissä ilman mitään intressejä, niin sanoisin, että olet peluri. Sellaisia miehiä sanotaan pelimiehiksi, jotka katselee jokaista naista sillä silmällä ja antavat ymmärtää. Naiset ei ilmeisesti jotenkin tajua sitä, että joku mies voi ottaa jonain muuna kuin pikku ajanvietteenä sen, että joku nainen jatkuvasti tiirailee häntä, viestittää olevansa kiinnostunut hänestä jne. Mutta mitäs toisten tunteista.

Kevyt flirtti on sitä, jota harrastetaan pilke silmäkulmassa, eikä se ole toisen tuijottelua tai vastaavia merkkejä seksuaalisesta kiinnostuksesta. Tuodaan ikäänkuin iloa ja hassuttelua yhteiseen kanssakäymiseen.

Vierailija
62/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillisestä nartusta, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...

tiukkapipoisesta ja alistetusta ämmästä (kun mies sanoo "nsidssn", niin suostuu siihen vaikka makaisi lahnana kun ei haluja ole.

AP taas on ymmärtänyt flirtin merkityksen... Leikkiä se vain on, ei seksihalujen osoitus.

joka itkee ja ihmettelee, kun pikkuleikki kääntyykin raiskauksen yritykseksi...

Ap:n toiminta oli kaukana pikkuleikistä. En ymmärrä ihmisiä, jotka "leikkivät" tuollaista leikkiä miesten kanssa, jotka tunnetusti ovat kovinkin alapäällään ajattelevia...

Mua ei, ei edes yritetty. Minä kun osaan flirtin, niin ei tarvi pelätä. Ja se on oikeasti leikkiä, ja suurin osa miehistä tajuaa sen. Sun miehesi on näköjään raiskari kun ei tajua.

ja mielestäni ap:n leikki ei ollut flirttiä vaan jotain ihan muuta. Miksipä se sinkku mieskään olisi tarjoutunut häntä muuten kotiinsa viemään.

Juu, kun ap kuvaili tarkemmin, mitä oli tehnyt miehen kanssa, niin totesinkin että ei se flirttiä enää ollut.

Mutta silti on oikeus sanoa ei milloin vain.

Ja omasta flirttailustani: en ikinä flirttaile humalaisten kanssa, vaan tarkkailen miestä hetken (sekä humalatila että muuten käyttäytyminen), ja jos vaikuttaa vähänkään humalaiselta tai muuten idiootilta, joka tuskin osaisi kontrolloida itseään, en ryhdy leikkiin. Siellä baarissa kun voi olla selvinkin päin.

Ja selvin päin moni mies osaa kyllä kontrolloida itseään, humalaiset ja jotkut muutamat vajakit ovat eri asia, näistä kannattaa muutenkin pysyä kaukana.

Minä olen puhunut kokoajan ap:sta ja hänen "flirtistään" jota sinä puolustelit tekemällä diagnoosin lahnana makaavasta vastaajasta. Eli annoit kuvan, että mielestäsi kyseinen flirtti on ok, mutta nyt kuitenkin pyörrät sanasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin kaverini oli vähän ihmeissään, kun työnantaja pyysi asiallisempaa käytöstä, tämä kun oli muun muassa ihan vaan kaverillisesti tarjonnut työkaverille mahdollisuutta lämmitellä palelevia sormiaan reisiensä välissä. Ihan normaalia hänen mielestään...

Vierailija
64/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkapipoisesta ja alistetusta ämmästä (kun mies sanoo "nsidssn", niin suostuu siihen vaikka makaisi lahnana kun ei haluja ole.

AP taas on ymmärtänyt flirtin merkityksen... Leikkiä se vain on, ei seksihalujen osoitus.

Ap:n toiminta oli kaukana pikkuleikistä. En ymmärrä ihmisiä, jotka "leikkivät" tuollaista leikkiä miesten kanssa, jotka tunnetusti ovat kovinkin alapäällään ajattelevia...

Mua ei, ei edes yritetty. Minä kun osaan flirtin, niin ei tarvi pelätä. Ja se on oikeasti leikkiä, ja suurin osa miehistä tajuaa sen. Sun miehesi on näköjään raiskari kun ei tajua.

ja mielestäni ap:n leikki ei ollut flirttiä vaan jotain ihan muuta. Miksipä se sinkku mieskään olisi tarjoutunut häntä muuten kotiinsa viemään.

Juu, kun ap kuvaili tarkemmin, mitä oli tehnyt miehen kanssa, niin totesinkin että ei se flirttiä enää ollut.

Ja omasta flirttailustani: en ikinä flirttaile humalaisten kanssa, vaan tarkkailen miestä hetken (sekä humalatila että muuten käyttäytyminen), ja jos vaikuttaa vähänkään humalaiselta tai muuten idiootilta, joka tuskin osaisi kontrolloida itseään, en ryhdy leikkiin. Siellä baarissa kun voi olla selvinkin päin.

Ja selvin päin moni mies osaa kyllä kontrolloida itseään, humalaiset ja jotkut muutamat vajakit ovat eri asia, näistä kannattaa muutenkin pysyä kaukana.

Minä olen puhunut kokoajan ap:sta ja hänen "flirtistään" jota sinä puolustelit tekemällä diagnoosin lahnana makaavasta vastaajasta. Eli annoit kuvan, että mielestäsi kyseinen flirtti on ok, mutta nyt kuitenkin pyörrät sanasi.

Missä olen kirjoittanut että AP:n homma oli yleensäkään flirttiä? En missään. Aluksi puhuin YLEISELLÄ TASOLLA, sitten luin AP:n kuvauksen ja totesin että se ei ole flirttiä.

Mikset ymmärrä lukemaasi?

Lahnuudella viittasin näihin "antaa ymmärtää" -vajakkeihin, joiden mukaan jo se että hymyilee miehelle on sitä että kutsuu miehen seksiin. Tätä puolustelevat naiset kun yleensä ovat alistuvia ja omanarvontunnottomia miehen leikkikaluja/nyrkkeilypusseja/tyydytysvälineitä.

Ja enempää en kanssasi asiasta keskustele, kun et edes rautalankaa tajua.

Vierailija
65/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en näe pointtia siinä, että pitää flirttailla. MIKSI? Onko siinä jotain mitä ei omalta mieheltä saa? Mä ainakin saan niitä kosketuksia, flirttailua ja huomiota joka päivä mieheltäni, miksi hakisin muualta?

Vierailija
66/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olen kirjoittanut että AP:n homma oli yleensäkään flirttiä? En missään. Aluksi puhuin YLEISELLÄ TASOLLA, sitten luin AP:n kuvauksen ja totesin että se ei ole flirttiä.

Mikset ymmärrä lukemaasi?

Lahnuudella viittasin näihin "antaa ymmärtää" -vajakkeihin, joiden mukaan jo se että hymyilee miehelle on sitä että kutsuu miehen seksiin. Tätä puolustelevat naiset kun yleensä ovat alistuvia ja omanarvontunnottomia miehen leikkikaluja/nyrkkeilypusseja/tyydytysvälineitä.

Ja enempää en kanssasi asiasta keskustele, kun et edes rautalankaa tajua.

"AP taas on ymmärtänyt flirtin merkityksen... Leikkiä se vain on, ei seksihalujen osoitus."

Tässä keskustelussa keskusteltiin nimenomaan tuosta ap:n "flirtistä", joten nuo kommentit on kirjoitettu tätä aloitusta silmällä pitäen.

Tuskin tämän kommentin esittäjä "tyypillisestä nartusta, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa..." tarkoitti miehelle hymyilemistä, vaan nimenomaan viittasi ap:n "flirttailuun".

Se taidat olla sinä joka et nyt ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
67/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miksi koet noin suurta tarvetta testata viehätysvoimaasi?

Onko sulla esimerkiksi epäilyksiä miehesi sitoutumisesta tai uskollisuudesta vai tunnetko mahdollisesti muuten tyytymättömyyttä suhteessa?

Mies ei huomioi sinua tarpeeksi tai ajatus jostain "paremmasta" kaihertaa?

Kannattaa ehkä joskus pohtia sitäkin jos käytöksesi on noinkin pitkälle vietyä.

Vierailija
68/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ovat putkiaivoja, niille nämä sulle (ja mulle) normaalit, kohteliaat toiminnat tarkoittaa 'pesää tulossa'. Ei ne tajuu..

Suosittelen hivenen perääntymään mutta silti jatkamaan about samlla tyylillä eli näyttämään hyvää esimerkkiä kohteliaasta käytöksestä, mitä tuo minun mielestä on.

Aina ei tartte olla tikku perseessä tai kanki selässä, voi olla iloinen ja nauravainen kuten olet

olen iloinen ja nauravainen, mutta muistan kunnioittaa puolisoani. Miten nauraminen ja koskettelu tarkalleen ottaen liittyy toisiinsa?

Vierailija
69/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa ihan yhtä tyhmältä ku muru.. Miksi susta on ok lääppiä ja keikistellä ja kosketella?

Miksi se olisi väärin, jos sillä ei pyritä mihinkään?

Ap

seksi muiden kanssa on ok, kunhan silläei pyritä mihinkään?

Vierailija
70/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.

Annoit koskettaa, olitte lähekkäin. Minulle tuollainen on jo pettämistä.

Vierailija
71/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla esimerkiksi epäilyksiä miehesi sitoutumisesta tai uskollisuudesta vai tunnetko mahdollisesti muuten tyytymättömyyttä suhteessa?

Mulla on uskollinen mies. Mä olen uskollinen vaimo.Edelleen, mä en näe tanssia, halailua, juttelua ja kädestä pitämistä testaamisena. Miksi ei saa tanssia?! Enkä mä lääppinyt ketään. Se "liian pitkälle" mennyt koskettelu (siis mä en koskettanut, mies kosketti mua) oli käsi reidellä, kun istuttiin drinkillä. Mä en puristellut perseestä eikä mua puristeltu. Mun tisseihin ei käyty kiinni. Tuollaisesta olisin antanut litsarin. Mutta tanssittiin hitaita, käveltiin käsikkäin. Halattiin.

Mä käyn ulkona harvoin, en ole viikottain vieraita miehiä tanssittamassa. Pari kertaa vuodessa.

Ap

Vierailija
72/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.

Annoit koskettaa, olitte lähekkäin. Minulle tuollainen on jo pettämistä.

Tanssiminen, halaaminen ja käsikkäin kulkeminen ei ole mun mielestä pettämistä.

Vierailija
73/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uskollinen mies. Mä olen uskollinen vaimo.Edelleen, mä en näe tanssia, halailua, juttelua ja kädestä pitämistä testaamisena. Miksi ei saa tanssia?! Enkä mä lääppinyt ketään. Se "liian pitkälle" mennyt koskettelu (siis mä en koskettanut, mies kosketti mua) oli käsi reidellä, kun istuttiin drinkillä. Mä en puristellut perseestä eikä mua puristeltu. Mun tisseihin ei käyty kiinni. Tuollaisesta olisin antanut litsarin. Mutta tanssittiin hitaita, käveltiin käsikkäin. Halattiin.

Mä käyn ulkona harvoin, en ole viikottain vieraita miehiä tanssittamassa. Pari kertaa vuodessa.

Ap

Ihmisellä yleensä on joku motivaatio siihen että näkee vaivan toimia tietyllä tavalla eli se on henkisesti (tai rahallisesti) palkitsevaa. Luultavasti tunnet olosi hyväksi ja haluttavaksi pari kertaa vuodessa miesten kanssa flirttailessasi. Se on todellakin ihan täysin ok ja sallittua.

Jos käytöksesi menee niin pitkälle että siitä seuraa huomattavasti negatiivista huomiota tai ongelmia ihmissuhteisiin - kuten alunperin ymmärsin - voi olla aika miettiä miksi jatkaa samalla tavalla. Ilmeisesti flirttailustasi ei sitten kuitenkaan koitunut kenelläkään mitään ongelmaa?

Vierailija
74/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asiaa ennen kuin olin käsitellyt jutun tän miehen kanssa. Laitoin hänelle viestin, jossa kysyin, että jäikö jotain hampaankoloon ja että olen pahoillani, jos jäi. Ja että oli yllättynyt, että hän pyysi mua luokseen yöllä. Hän vastasi (hymiöiden kera), että me oltais vain juteltu ja kuunneltu musiikkia ;) Ja että parempi näin, ei tarvinnut aamulla katua. Sovittiin, että asia on kummankin puolesta ok ja jatketaan normaalisti duunikavereina.

Ap

Vierailija
75/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no musta toi kuvailtu ei ollut mitään "kevyttä flirttiä" vaan aika suoraa.. mutta propsit tietysti siitä, ettei mitään tapahtunut.

Kyllä mä kokisin kuitenkin syyllisyyttä jos olisin käyttäynytyt noin. Monihan näkee sen pettämisen rajankin menevän siinä mitä tekis jos puoliso olisi näkemässä.

Vois tehdä ihan hyvää kertoa puolisolle, jostainhan toi huomion kerjääminen voi myös kertoa (ongelmista teidän suhteessa?), vaikka uskollisena pysyitkin.

Enkä missään nimessä sano, että flirtti (se oikeasti pieni ja kevyt) olis jotenkin pahasta. Hauskaa saa ja pitääkin olla!

Vierailija
76/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyväntahtoinen ystävällinen käytös tai hymyileminen on flirttiä. sitten suuttuvat, kun tajuavat, ettei ollutkaan. ei ilmeisesti uskalla olla ystävällinen enää kenellekään, pitää alkaa kulkea naama norsunvitulla ...

Vierailija
77/78 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin miesten kanssa lähekkäin, flirttaan, nauran paljon ja heitän härskiä läppää. Silti yksikään mies ei ole pyskinyt kanssani mihinkään, ilmeisesti ylipainoni takia. Nauttivat huomiosta ja hauskanpidosta yhtä paljon kuin minäkin ja hoksaavat että kyse on leikistä.

Teen aina selväksi että olen naimisissa ja usean lapsen äiti ja miehet ovat todenneet että aika aarteen on mieheni löytänyt ja saan paljon palautetta iloisuudestani ja itsevarmuudestani. Kaveripiirissäni on kaksi oikeaa moraalinvartijaa eikä heilläkään ole koskaan ollut mitään sanottavaa käyttäytymisestäni viihteellä kun tietävät ettei asiat kohdallani johda mihinkään.

Oma mieheni ei tanssi naisten kanssa, sallisin hänelle sen. Hän ei osaa flirttailla mutta sylittelee ja suukottelee naisia poskille minun nähteni. Heitämme läppää kaveripiirissä kaikkien keskinäisistä salasuhteista vaan kaikki on aina menneet kiltisti koteihinsa, kaikille se on vain läppää. Meillä rajat on nämä, koskaan ei ole tarvinnut näistä tapella kun kummastakin on ok.

Meille pettämistä on suutelu, seksin harrastaminen ja strippibaareissa käyminen.

Tälläiset rajat meillä, jos samat on ap:lla puolin toisin niin mun mielestä pikkujouluissa ei tullut mokailtua yhtään. Ja mun mielestä on ihan normaalia jos halusi varmistaa mikä fiilis jätkälle jäi jälkeen päin että työkaveruus säilyy varmasti ok:na.

Hitto ihmiset on älyttömän vakavamielisiä.

Vierailija
78/78 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokailu on pikkujoulujen yksi tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme