Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko kenellekään Maaseudun pellervo -lehteä? Näin sellaisen

Vierailija
06.12.2012 |

yksillä messuilla ja kiinnostuin. Onkohan se jatkuvasti ihan kiinnostava? Uskaltaisiko tilata? Lisäksi mua jäi mietityttämään, että onko sillä jokin teitty tausta toimittamassa, vaikuttaja siis? Kiitos jos tiedät jotakin ja viitsit vastata/ kertoa kokemuksiasi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on "jalat maassa" -tyyppinen lehti, aika maanläheisiä juttuja ja ruokaohjeetkin ovat usein aika kiinnostavia, kotimaisista raaka-aineista. Pidän lehden juurevuudesta vastapainona kaikkialta tunkevalle kulutuskeskeisyydelle. Luulisin, että lehdestä pitää, jos on esim. puutarhanhoidosta tai käden taidoista kiinnostunut.

Meille lehti tulee, sillä puolisoni on maanviljelijä. Itse olen asiantuntijatyössä isossa kaupungissa.

Vierailija
2/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tästä lehdestä mitään enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastossa tutustumassa, mulle tuli parikymmentä vuotta sitten mutta en niin välittänyt siitä, menoja pitää karsia joten tuollaisia ei tule tilattua.

Vierailija
4/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin vaikka Kansan Uutisissa tai Pravdassa.

Lehti ei sisällä räjähteitä eikä sen lukijoita uhkailla, joten kyllä se aika vaaraton tilattava on. Lehdessä on aina sama kaava: juttu korjatusta talosta, juttu maaseutuelinkeinoista, juttu elävästä kylästä, juttu maallemuuttajasta tai maaseutuyrittäjästä, muutama käsityöohje, pari pakinaa ja leivontaohje tai puutarhajuttu.

Kyllä sitä lukee, jos maaseutu ei ahdista.

Vierailija
5/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Enpä tiedä kovin montaa oikeasti vaarallista lehteä. Tai no, ehkäpä sentään ainakin jonkun: Vartio torni esimerkkinä mainittakoon.

Vierailija
6/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee tuo lehti ja pidän siitä todella. Maalaisuus ei minua ahdista:)