Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgin keskustassa kivaa paikkaa missä vois nauttia ruokaisan hyvän salaatin & viinilasillisenkin?

Vierailija
06.12.2012 |

Vai onko nuo tarpeet tyydytettävä eri paikoissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. kerroksen (?) Argos Cafe. Salaatti muistaakseni 8,50 ja siihen viini päälle.

Vierailija
2/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cafe Caruselia, joka ei ole keskustassa mutta itselläni on hyvät kokemukset tuosta salaatti+viinilasiyhdistelmästä, miljöö on miellyttävä ja syömäni salaatti hyvä. Ruokaisuudesta en osaa sanoa.

Cafe Esplanadessa on salaatteja, siellä onnistuu myös tuo viinilasi+salaattinautinto. Veikkaisin, että aika monessakin kahvilassa, joissa salaatteja myydään, saa mukavan salaatti+viinilasiyhdistelmän (Engel?Bulevardin kahvisalonki?), en vain itse osaa nyt suositella muita paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cafe Ursula on vähän syrjässä Kaivopuiston eteläkärjessä, mutta siellä aivan ihanat salaatit ja hyvät viinit, hinnat mielestäni laatuun ja paikkaan nähden hyvin edulliset.

Stockmann tietysti ihan ydinkeskustassa, siellä mielestäni vain ihan ylihintaista, mutta ainakin löytyy ja ihan OK

Espan eri paikat, Hotel Kämp esimerkiksi, hyvät salaatit ja valikoima viinejä

Vierailija
4/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaksia ja viinilasillinen? Esim. mummopihan eli Königin ja Raffaellon välikössä sisäpihalla. Erityisen hyvät viinit, ei kaupungin halvimmat kuitenkaan...

Ravintola/bar Teatterissa kanssa hyvä salaattibaari ja viiniä saa.

Vierailija
5/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cafe Caruselia, joka ei ole keskustassa mutta itselläni on hyvät kokemukset tuosta salaatti+viinilasiyhdistelmästä, miljöö on miellyttävä ja syömäni salaatti hyvä. Ruokaisuudesta en osaa sanoa.

Cafe Esplanadessa on salaatteja, siellä onnistuu myös tuo viinilasi+salaattinautinto. Veikkaisin, että aika monessakin kahvilassa, joissa salaatteja myydään, saa mukavan salaatti+viinilasiyhdistelmän (Engel?Bulevardin kahvisalonki?), en vain itse osaa nyt suositella muita paikkoja.

Itse otan kana-sieni-mozzarella-salaatin ja niiden hyvää talon valkoviiniä (on todella harvinaista, että talon viini kelpaa minulle...).

Vierailija
6/6 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asemaa vastapäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme