Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää toi Silvia Modig

Vierailija
06.12.2012 |

Ei tänäkään vuonna noudata pukukoodia Linnassa. Mulla ei ole mitään lesboja vastaan, todellakaan. Ihmettelen vain sitä, että pitää olla niin ahdasmielinen ja joustamaton, että jos mekko ei nyt sovi täysin omaan arvomaailmaan, niin siitä ei tällaisessa yhteydessä voi joustaa. Jos on pakko pukeutua mieheksi niin jäisi pois Linnasta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet lepakot inhoavat leninkejä ja naisellisia asuja ja pukeutuvat mieluummin "maskuliinisiin" vaatteisiin, ei Modig ole ainoa edes Linnan juhlissa.

Terv. Homomies

Vierailija
42/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukukoodia räikeästi rikkomalla ihminen osoittaa, ettei arvosta tilaisuutta tai kutsujaa. Näin se vain on.

en usko, että Tarja Halonen viime vuonna sen enempää kuin Sauli Niinistö tänä vuonna loukkaantuu siitä, että Modig marssii juhliin housut jalassa. Juhlan syy, Suomen itsenäisyys, taas on minusta omiaan siihen, että jokainen suomalainen saa olla näkyvästi sitä mitä on.

Pukeutuminen nyt vaan ei ole kovin vakava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukukoodia räikeästi rikkomalla ihminen osoittaa, ettei arvosta tilaisuutta tai kutsujaa. Näin se vain on.

en usko, että Tarja Halonen viime vuonna sen enempää kuin Sauli Niinistö tänä vuonna loukkaantuu siitä, että Modig marssii juhliin housut jalassa. Juhlan syy, Suomen itsenäisyys, taas on minusta omiaan siihen, että jokainen suomalainen saa olla näkyvästi sitä mitä on.

Vierailija
44/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia on sitten ilmeisen butch. Tosin saattaa olla myös hieman transtyyppinen, eli pieni mies elää sisällään. :D Siinä ei silloin mekkoon taivuta. Mutta jos ymmärtää vain kaksi sukupuolta, niin ei voi tätä ymmärtää.

Vierailija
45/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mainittavaa Modig on tehnyt?

ainoa missä hänen nimensä nouse esiin, on nämä vuotuiset pukeutumisvaikeudet. Kansansedustajaroolissa hän ei ole tehnyt muuta kuin ollut hengessä mukana. Turhake.

Vierailija
46/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan melko tarkasti politiikkaa, enkä muista yhtään mitään merkittävää avausta Modigilta. Sentään hallituspuolueessa.

Vierailija
47/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin no kato en mäkään viiti mitään juhlavaatteita koskaan laittaa mihkään juhliin, jos olen kutsuttu. Saavat tottua siihen että mun tyyli on verkkahousut ja kulahtanut paita. Kierrätysmateriaalikin kun ovat, ihan uffilta ostettua. Kato ku mä oon niin omanlainen ja erikoinen, että just mun ei tartte välittää mistään sovinnaisuussäännöistä tai etiketeistä.

Vierailija
48/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia on sitten ilmeisen butch. Tosin saattaa olla myös hieman transtyyppinen, eli pieni mies elää sisällään. :D Siinä ei silloin mekkoon taivuta. Mutta jos ymmärtää vain kaksi sukupuolta, niin ei voi tätä ymmärtää.

no laittakoon sitten sen miesten frakin, kuinka vaikeeta se on valita joko naisen iltapuku tai miehen...ei mitään itsekeksittyä välimuotoa.

Vierailija
49/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakisääteisiksi, mutta eihän tämä tietenkään av-mammoja mitenkään kiinnosta.

http://www.silviamodig.fi/

Vierailija
50/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan loukkaannu, mutta ei se itse asiaa miksikään muuta.

Vierailija
51/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten esim. Pirkko Saisio ja hänen kumppaninsa. Pääasia, että asu on juhlallinen ja peittää polvet. Nämä housuihin pukeutuneet eivät millään tavalla osoita halveksivansa tai vähättelevänsä juhlia, vaan pukeutuvat juhlavasti sen oman pukukoodinsa rajoissa. Mielestäni tilanne on sama kuin ihminen, joka ei koskaan meikkaa, laittaa myös juhliin hillityn meikin tai ei meikkiä ollenkaan.

Myös hiusten aukijättämistä valitellaan. En ymmärrä tätä ollenkaan. Joillekin ei kerta kaikkiaan sovi hiukset kiinni laitettuna (esim. Riikka Pulkkinen näytti lähinnä avaruusoliolta viime vuotisessa liimakampauksessaan), joten kauniisti kammatut vapaasti liehuvat hiukset voivat olla hyvin juhlavat.

Vierailija
52/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen lepakko, minä en tykkää mekoista, minä edustan tätä ja tätä tyyliä, minä, minä, minä.. ja siksi minä pukeudun juuri niin kuin minä haluan!

Vierailija
53/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mikä siinä on niin vitun vaikeaa ymmärtää? Johtuuko Silvian ruotsienkielisestä(?) perimästä vai kyvyttömyydestä seurata yleistä etikettiä?

En minäkään koe olevani 100% nainen, mutta voin silti yhdeksi kerraksi vuodessa vetäistä päälleni pitkähelmaisen mekon. En koe sen riistävän itseäni mitenkään tai vähentävän sukupuoli-identiteettiäni.

Vierailija
54/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen lepakko, minä en tykkää mekoista, minä edustan tätä ja tätä tyyliä, minä, minä, minä.. ja siksi minä pukeudun juuri niin kuin minä haluan!

Saat toki pukeutua niin kuin haluat. Se onkin tässä aikuisena olossa hienoa!

Vierailija
55/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat toki pukeutua niin kuin haluat. Se onkin tässä aikuisena olossa hienoa!

ymmärrätkös sellaista?

Vierailija
56/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy myös naisille, eikä se ole mikään etikettimoka.

Vierailija
57/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita housupukuja aiemminkin ollut, eivät vaan ole nostaneet kohua kun käyttäjä ollut ns. "tavallinen nainen", ei "äijämäinen" kun Silvia on.

Joidenkin kannattaisi vähän päivittää käsityksiään ihmisistä, totuus on se, että kaikkia ei voida lokeroida selkeästi tytöiksi ja pojiksi. Osa miehistä on naismaisia, ja osa naisista miesmäisiä. Jos joku haluaa pukeutua miesmäisesti se hänelle suotakoon. Suurin osa ihmisistä korostaa persoonaansa pukeutumisella, olkoon sitten esim. klassinen, rokastava tai mikä tahansa pukeutumistyyli. Miksi kenenkään pitäisi mennä Linnajuhliin vaateissa jotka eivät tunnu omilta?

Vierailija
58/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli omalla vähän jätkämäisellä tavallaan hottis ennen mutta sitten näin siitä kuvan, jossa se oli lihonut sellaisella syötetty porsas tavalla, joka on tyypillistä kansanedustajille. Moni niistä menee aivan hirveeksi ulkonäöltään, yksi hinta siitä että pääsee edustaa.

Joten modigin kannattaisi laittaa mekko päälleen. nÄtti mekko peittää lösähtäneen kropan paremmin kuin housuasu, joka vaatii kroppaa

Vierailija
59/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nÄtti mekko peittää lösähtäneen kropan paremmin kuin housuasu, joka vaatii kroppaa

Linkitä tähän kuva löysäkroppaisesta naisesta, joka näyttää hyvältä pitkässä iltapuvussa.

Vierailija
60/62 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nÄtti mekko peittää lösähtäneen kropan paremmin kuin housuasu, joka vaatii kroppaa

Linkitä tähän kuva löysäkroppaisesta naisesta, joka näyttää hyvältä pitkässä iltapuvussa.

housupukuisesta läskistä, niin katsotaan kummassa näyttää edes vähän siedettävämmältä. Mä luulen läski wt, että sä et edes tiedä mitä pitkä iltapuku tarkalleen tarkoittaa. Ei sitä minkä sä oot taloyhtiön saunan jälkeen kiskonu iltasella päälles kun sammut sohvalle telsun ääreen