Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni oli kommentoinut negatiiviseen sävyyn seurustelukumppaniani äidilleni

Vierailija
06.12.2012 |

meillä siis läheinen perhe ja läheiset välit ystävien kanssa. Äitini pitää yhteyttä joidenkin mun ystävien kanssa ihan työnsä puolesta ja muutenkin. Nyt olivat tavanneet kaupassa ja parasystäväni oli kommentoinut ettei pidä uudesta seurustelukumppanistani...

Parasystäväni on nähnyt tämän tyttöystäväni kerran... oli silloin kännissä ja samana päivänä sattunut erittäin ikävä tapahtuma hänen elämässään...

Olen vuodattanut jo pitkään tälle parhaalle ystävälleni kuinka pahasti olen ihastunut tyttöystävääni ja rakastunut suin päin häneen. Juu ja suhteessamme on ongelmia, mutta mielestäni ne ei kuulu muille. Kyseessä ei ole väkivalta tai alkoholi vaan muut syyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö paras ystäväsi saa puhua totta?

Vierailija
2/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin kaunis? Yleensä kauneus kompensoi, vaikka ihminen olisi täys kpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tapaamisen perusteella kommentoida asiaa?!?!? Ja todellakin aion puhua asiat selväksi Tarjan kanssa... olen vain tosi pettynyt koska en ole koskaan arvostellut hänen kumppaneitaan vaikka aihetta ehkä olisi...

Jos Tarja on ollut rakastunut johonkin jonka tiedän koituvan kohtaloksi niin olen silti tukenut... en tuomitse muutenkaan ihmisiä helposti.

ap

Vierailija
4/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on mun mielestä maailman kaunein ja ihanin, mutta en usko että moni muu näkee häntä samallatavalla... Mutta nuori hän on. Varmasti jopa liian nuori minulle.

ap

Vierailija
5/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on vain huolissaan sinusta, ja halusi herättää äitisi tilanteen tasalle. Mikäli tyttöystäväsi vastaisuudessakin hoitelee ongelmiaan alkoholilla, on syytäkin huoleen. Mikäli tyttöystäväsi on ok, ystäväsikin tulee asian ennenpitkää huomaamaan.

Vierailija
6/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille parhaallekaan ystävälle.

Aika äkkiä on ystäväsi "tuominnut" tyttöystäväsi!

Oletkos varma ettei hän ole kateellinen tai mustasukkainen kun elämässäsi on nyt joku muukin tärkeä ihminen kuin hän?

Loppupeleissä ei tietenkään aikuisten ihmisten elämään ystävien mielipiteet vaikuta.

Jokainen valitsee kumppaninsa itse.

Mutta olisihan se kiva jos ystävä ja oma kulta tulisivat toimeen.

Vierailija
7/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttunut kun paras ystäväni on nyt jättänyt minut lähes tyystin, toisaaltaan sen ymmärrän koska hänellä on ollut vaikea elämäntilanne. Olen siinä ollut tukena monesti tänä kesänä ja syksynä. Todellakin olen surullinen siitä että en ole voinut viettää aikaa parhaan ystäväni kanssa ja nyt tämä uusi nainen on tullut elämääni ja täyttänyt tämän tyhjiön.

Ja tiedän että pääni on rakkaushormooneista sekaisin, mutta ei mulle tulis mieleenkään kommentoida noin suoraan... voisin sanoa että en tunne ihmistä joten en osaa sanoa mitään... mutta yhden näkemisen jälkeen pystyy kommentoimaan negatiivistä niin se ihmetyttää mua.

Ja se ottaa päähän kun mun äiti on sellainen sekaantuja joka heti huolissaan asiasta vaikka asia ei hänelle kuulu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi