Legendaarisia vakioaiheita Aihe vapaalla?
-JJSAP
-Olen varakas, onko kysyttävää?
-Anoppi on ilkeä
-Ticketin haalari
Lisää?
Kommentit (12)
Ti ti di di diiiii diii ouuuuouuuuu ou?
"Legendaariset vakioaiheet AV:llä".
Pakkoruotsia puhunut maahanmuuttaja ei antanut lapsilleen raitista joulua, mitä ulkosuomalainenkin ihmetteli kertoessaan, että ulkomailla ei koskaan olla humalassa.
Jostain syystä tytöillä ei tätä ongelmaa ole.
Koulukunnat:
"Minun poikani ei pärjää yksin miesten puolella, koska x, y ja z, joten säännöt eivät koske meitä."
"Pojat kuuluvat oman sukupuolensa puolelle täytettyään 7 vuotta."
* Rikkaat on kermaperseitä ja itsekkäitä nousukkaita
* Läskit on laiskoja ja ala-arvoisia ihmisinä
* mamupatja- tarviiko tätä edes selittää, nimi kertoo kaiken
* vuokra-asujat on luusereita
* Kodin sisustajat ja siisteysintoilijat ovat ylemmyydentuntoisia tärkeijöitä, jotka sisustavat ja siivoavat vain näyttääkseen, pönöttjiä koko sakki
* Yhäidit ovat seksinnälkäisiä vamppeja, joiden ainoa elämäntehtävä on iskeä naimisissa olevia miehiä ja tuhota avioliittoja
* työttömät ovat laiskoja kotonamakaajia, jotka ovat itse valinneet elämänmuotonsa
* köyhyys on valinta
* lasten merkkivaatteisiin pukeminen on tärkeilyä ja sillä halutaan näyttää oma varakkuus
* Blogistit ovat ylemmyydentuntoisia, rikkaita ja maailman vihatuimpia ihmisiä täydellisine elämineen (ryhdy blogistiksi jos haluat täydellisen elämän)
Vähän ajan päästä on taas se aika vuodesta...
karvat ja pettämiset tulee ekana mieleen.
Eli kolmekymppinen on liian vanha jo. Kaikilla on 25-vuotiaina pari lasta, ok-talo, maisterintutkinto ja toinen tekeillä sekä vakityö. Jos näin ei ole, on epäonnistunut.
eivät ole välttämättä vakiaiheita eikä kaikki vakiaiheiksi päätyvät ole välttämättä mitenkään legendaarisia vaan joskus jopa tosi latteita. Joten kumpaa kyssärilläsi haet?
Mies petti, kun en sheivannut enkä eronnut kirkosta. Vasempaan käsivarteen kasvoi 12. raskausviikolla uusi karva - onko se syöpä?