Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen saanut veronpalautusta?

Vierailija
05.12.2012 |

Kävin äsken ruokakaupassa pankkiautomaatilla ja huomasin ettei veronpalautus ole tullut:s veronpalautusnyt.fi -sivuston mukaan minulle pitäisi olla tulossa palautuksia mutta miksi ne eivät näy tililläni? En ole kyllä varma olenko antanut tilinumeroani mutta kyllä niillä se pitäisi olla kun viime vuonnakin sain palautuksen ajoissa...Vai pitääkö se todella joka vuosi ilmoittaa uudelleen? Jäännösveroa olen kyllä maksanut jonkin verran mutta tarkoittaako se sitä että olisin saanut vaan "mätkyjä".

T:Ap, joka ei ole ollut työelämässä kauaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko antanut oikean tilinumeron?

Vierailija
2/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuolla jäännösverolla ole mitään tekemistä mätkyjen kanssa?:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki? Ja mikä ihmeen veronpalautusnyt.fi, ei tuollaisesta mitään omia palautuksiaan näe.

Vierailija
4/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken ruokakaupassa pankkiautomaatilla ja huomasin ettei veronpalautus ole tullut:s veronpalautusnyt.fi -sivuston mukaan minulle pitäisi olla tulossa palautuksia mutta miksi ne eivät näy tililläni? En ole kyllä varma olenko antanut tilinumeroani mutta kyllä niillä se pitäisi olla kun viime vuonnakin sain palautuksen ajoissa...Vai pitääkö se todella joka vuosi ilmoittaa uudelleen? Jäännösveroa olen kyllä maksanut jonkin verran mutta tarkoittaako se sitä että olisin saanut vaan "mätkyjä".

Jäännösvero=mätkyt

Kaikki eivät saa veronpalautuksia. Yleensä ne jotka eivät saa palautuksia, saavat mätkyjä. Muistaakseni tämäkin asia käsitellään yläasteen yhteiskuntaopintunnilla, eli et ihan tosissasi voi vedota tuohon että olet ollut vain vähän aikaa työelämässä.

Vierailija
5/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäännösvero on sama asia kuin mätkyt. Eli olet saanut mätkyjä.

Vierailija
6/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpalautusnyt.fi on vippisivusto, jolla ei oe mitään tekemistä verottajan kanssa.

Vierailija
7/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäännösvero=mätkyt

Kaikki eivät saa veronpalautuksia. Yleensä ne jotka eivät saa palautuksia, saavat mätkyjä. Muistaakseni tämäkin asia käsitellään yläasteen yhteiskuntaopintunnilla, eli et ihan tosissasi voi vedota tuohon että olet ollut vain vähän aikaa työelämässä.

Siitä on aika monta vuotta kun olen ollut yläasteella ja muistatko muka itse kaiken mitä yläasteella on opetettu??Todella lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä!Mutta asia tuli harvinaisen selväksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan