G: Itsenäisyyspäivän menunne?
Kommentit (49)
perunaa + kastiketta, fetasalaattia, glögi-piparitorttu ja kahvia/teetä.
Yrttilammasta, valkosipuliperunoita, joku kasvislisuke ja jälkkäriksi pekaanipähkinäpiirakkaa.
tietysti ja joulutorttuja jälkkäriksi
Jälkiruoaksi täytekakku ja kahvit
Illalla joulutorttuja ja glögiä
Suunnitteleeko suurin osa etukäteen vaikka ei olisi kutsuttu vieraita ?
Suunnitteleeko suurin osa etukäteen vaikka ei olisi kutsuttu vieraita ?
Huomenna voi olla aika nihkeetä ostella ainakaan mitään parempia ruokia, kun melkein kaikki kaupat on kiinni.. :)
valkosipuli-aurajuustoperunoita, uunijuureksia ja jotain jälkkäriä.
kaupassakäynti jäänee haaveeksi, joten pakastimen ja säilykkeiden varassa ollaan. Ei mitään kummempaa menua.
leipää,juustoa.Jälkkäriksi tosi eksoottinen vispipuuro:)
Jauhelihapihvejä,valkosipulikermaperunoita,uunijuureksia ja fetasalaattia.Jälkkäriksi pipareita ja suklaata.
Voiei, Oonko mä ihan outo? Meillä on kyl aina pakkasessa ruokaa broileria, kalaa, pakastekasviksia.. Ne kaupathan on vaan yhden päivän kiinni niin eihän sitä mahdottomia päivässä syö :/
Pippurikermakastikkeella seurana fetasalaatti. Aika suosittu pyhäruoka meillä. Alkuruokana artisokkasosekeitto.
Jälkiruuaksi mansikkamoussekakkua.
Voiei, Oonko mä ihan outo? Meillä on kyl aina pakkasessa ruokaa broileria, kalaa, pakastekasviksia.. Ne kaupathan on vaan yhden päivän kiinni niin eihän sitä mahdottomia päivässä syö :/
Koska harvapa mieltää jonkun pakastetun sapuskan miksikään juhla-/pyhäruuaksi. :)
Koska harvapa mieltää jonkun pakastetun sapuskan miksikään juhla-/pyhäruuaksi. :)
eivät ajattele Itsenäisyyspäivää sellaiseksi päiväksi, jolloin pitää väsätä joku juhla-ateria....kas kukin tyylillään.
Olen vaan jo päättänyt mitä!
Syödään makaronilaatikkoa, jota jää tältä päivältä tähteeksi. Jälkkäriksi on pipareita.
sipsii, popparii, karkkii...
eli lapsen synttärit!
muusi, höyrytettyjä porkkanakiekkoja, olut, karpalorahka ja kahvit.