Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40-vuotiaat vauvahaavelijat ovat itsekkäitä

Vierailija
04.12.2012 |

Otsikko on törkeä, tiedän. Mutta omat vanhempani olivat tuon ikäisiä. Äitini 39 ja isäni 42 kun mua ovat odottaneet. Kaikki sisareni ovat minua 10 vuotta vanhempia.. Mua kiusattu koko pieni elämäni siitä kuinka olen nuorin, sisareni on pitänyt siitä huolen. Vanhempani ovat nyt vanhoja, isäni täyttää pian 70 wee ja äitini menee kovaa perässä. Molemmat alkaa olla huonossa kunnossa jo tuolla ikää monesta eri syystä ja muisti todella huono. Minun kaikkien kavereiden vanhemmat on 50-kymppisiä, töissä vielä käyviä. Alkaa ahdistaa esim. omista lapsista haaveilu, vanhempani eivät ole enää siinä kunnossa että lapsia jaksaisi hoitaa, ovat jo hoitaneet viimeiset 20 vuotta sisarieni lapsia! Ei sillä, jos lapset teen, hoidan ne itse.. Mutta lapseni ei ehdi koskaa välttämättä tutustua isovanhempiinsa..

Mietittekö te koskaan vauvakuumeiset yli 40-weet mitä se on lapselle kun vanhemmat on niin paljon vanhempia? Itse jokunen vuosi sitten ajattelin että tekisin joskus 35 vasta lapset.. Kunnes muistin kuinka lapsena vihasin sitä kun äitiäni luultiin mummokseni! Suutuin aika tulisesti niin sanovalle aina! Se oli minusta niin suuri loukkaus äitiäni kohtaan. Rakastan tosi vanhempiani todella paljon, siksi olenkin heille vihainen, he eivät ole seurassani enää vuosikymmeniä, niinkuin kavereideni vanhemmat ovat!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla