Botox
Menen perjantaina Groupone-oston botuliinipistokseen jonka saa yhdelle alueelle. En oikein tiedä mihin piikin ottaisin. Kaduttaa koko ostos. Onko kenellekään laitettua botuliinia ja jos niin mihin ja tuliko hyvä?
Kommentit (10)
olen käynyt rentouttamassa sibeliusrypyt kulmien välistä, plastiikkakirurgin luona.
Ei ole valittamista.
Mutta huomaa, että pistää saa vain lääkäri, ei hoitaja.
Kuinka paljon tuo "sibeliusryppyjen" siloittaminen maksaa? Minkä ikäisiä olette te jotka olette pistoksia ottaneet? Kuinka kauan vaikutus kestää?
Itse haluaisin ottaa huulten yläpuolelle, sillä siihen on tullut pari ryppyä... eli varaan ajan jollekkin ihotautilääkärille ajan vai?
Taysin vieras asia minulle. Luen naita ihan ihmeissani. Ajattelin, etta minulla on oikeus olla ryppyinen.
Mä laitan sibelius ryppyihin, olen tyytyväinen. Toki on oikeus olla ryppyinen mutta on myös oikeus olla olematta. mun alkuperäinen syy oli itsestä lähtöinen mutta kun palautetta tuli että oletpa paljon iloisempi nykyään niin tajusin kuinka syvä ilmeryppyni teki vihaisen näköiseksi. Olen esimies 12 ihmiselle joten se että en näytä vihaiselta on kai hyväksi ;)
mutta joo, aina tunnetulla lääkärillä käyn.
Mä menen vajaan kuukauden kuluttua ekaa kertaa ja jos olen tyytyväinen niin teen siitä rutiinin muutamaksi vuodeksi.
t Vihaisen näköinen myös
Käyn itse muutaman kerran vuodessa ottamassa botuliinia Sibelius- ja vaakaryppyhin otsaan. Olen hyvin tyytyväinen. Otsani on täysin sileä, vaikka olen lähempänä neljääkymmentä. Mene ainoastaan sellaiseen paikkaan, jossa tunnettu ja osaava plastiikkakiruri laittaa pistokset.
Sulla on ihan täysi oikeus olla ryppyinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 05:09"]
Taysin vieras asia minulle. Luen naita ihan ihmeissani. Ajattelin, etta minulla on oikeus olla ryppyinen.
[/quote]
käyn ottamassa pari kertaa vuodessa pistokset otsan vaakaryppyihin, ei ole koskaan kaduttanut/ollut ongelmia vaan olen erittäin tyytyväinen. Hyvä laittaja osaa annostuksen ja pistoskohdat niin että esim minulla otsa liikku normaalisti, vain rypyt pysyvät poissa. Itse käyn ihan ihotautilääkärillä.