Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että mulla on MUKAVA anoppi - olin väärässä :(

Vierailija
03.12.2012 |

Mielestäni miehen äiti on ollut tähän asti mukava ihminen ja ollaan tultu ihan hyvin juttuun. Mutta nyt on lyhyen ajan sisällä paljastunut hänestä piirteitä, jotka ovat muuttaneet käsitykseni täysin.

Hän osaa kyllä esittää mukavaa. Mutta on selän takana ilkeä ja äksy.

Juttu alkoi siitä, kun meille syntyi lapsi ja piti järjestää ristiäiset. Anoppi alkoi heti määräillä, ketä juhliin saa kutsua. Miehen isän suvun puolella oli henkilöitä, jotka ovat hänelle sanoneet jotain pahasti joskus vuosia sitten ja niitä ei kutsuta tai hän ei tule.

No, en olisi halunnut antaa periksi tässä asiassa. Anoppi räksytti siitä niin paljon, että lopulta mieskin suuttui ja hermostui ja oli sitä mieltä, että noita ihmisiä ei kutsuta. No, ei sitten kutsuttu.

Sen jälkeen anoppi oli hetken tyytyväinen ja on nyt toistellut, miten hyvä juttu, kun niitä ei kutsuttu hähhäh, siitäs saivat. Lopputulos: nuo ei-kutsutut miehen sukulaiset ovat meihin nyt todella suivaantuneita ja järjestävät meille kaikenlaisia ilkeyksiä ja puhuvat pahaa. Anoppihan ei heihin ole missään yhteydessä, joten voi vaan tyytyväisenä ilkkua vahingoniloaan.

Toinen tapaus. Miehen isä oli meillä kahvilla. Anoppi, hänen ex-vaimonsa soitti. En tiedä, mistä oli kyse, mutta puhelimen läpi kuului ilkeä huuto. Mies kuunteli jotenkin lannistuneen ja alistuneen oloisena ja yritti jotenkin sovitella. En tiedä, mitä anoppi kiljui, sanoista ei saanut selvää, mutta jotain haukkui miestä, josta ollut eronneena jo yli 10-vuotta omasta tahdostaan.

Kolmas tapaus. Anopin rakkaalla sukulaisella oli juhlat ja piti järjestää lahja. Anoppi lupasi maksaa sen kaikkien lastensa puolesta, mutta pyysi, että minä hakisin lahjan. Tein sen. No, yllätys yllätys, rahoja en ole saanut takaisin. Aina, kun otan asian puheeksi, niin anoppi voivottelee, että voi, kun ei ole tuota käteistä. Asuu kuitenkin vastapäätä pankkiautomaattia... Tilinumeronkin olen antanut, ei ole näkynyt rahoja tilillä.

Minusta tuntuu, etten halua olla tuollaisen ihmisen kanssa enää missään tekemisissä. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi