Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi tuli miehen kanssa juttua!

Vierailija
03.12.2012 |

Oletetusta lottovoitosta. Minä olen aina ajatellut, että lottorivini tulee olemaan kimppalotto (voi ilmoittaa voiton tultua) jos voitan 7 oikein. Rahaa haettaisiin heti maksettaessa kaikille läheisilleni. Ei tarvitsisi miettiä verottajaa.

Mieheni sanoi, ettei ikipäivänä tekisi samoin.

Onneksi sanoi, enpä sitten jaa voittoani hänen kanssaan jos voitan!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisten olevan lapsiamme? Ei se ole pointti! ap

Ja muutenkin. Miksi ihmeessä jakaisitte ne rahat heti?

Teidän lapset saavat ne loput rahat joka tapauksessa.

Joten ei lasten isä (jos edes on lasten isä) niitä koko ikäänsä lapsiltaan pimittäisi ;)

Mutta hittoako sitä heti jakamaan ja tunkemaan tajuttomia summia lapsille rahaa :)

Vähääkään nuorempi jannu (täysikäisyydestä huolimatta) laittaa sen rahan sileäksi samantien. Ja sitten kitkuttaa myöhemmin kun tajuaa, että osteli kaikkea liian kallista ja makselee mahdollisesti liian suuria summia tulevaisuudessa talon kustannuksia yms. Kun on laittanut rahat ensin tuulemaan. JA voi sanoa, raha tuli ja raha meni :)

Mutta vaikka laittaisitkin rahaa mukeloillesi, miksi olisi niin karmeaa, ettei mies tekisi sitä samaa?

Voihan sitä tukea rahallisesti muutenkin.

Vierailija
22/23 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lasten kanssa jakaisin, koska perintöveron maksaminen on ihan hullua hommaa. Mutta mies siis jakelisi näitä siskoilleen ja vanhemmilleen.

että voittaja olen minä. Koska mies just hassais kaikki rahat ympäriinsä ja jakelis kaikille. Jos minä voittaisin, pimittäisin osan mieheltäkin.

Miehen isä kuoli, niin mies maksoi tonnilla mun laskuja! Mua ärsyttää vieläkin, itse en ainakaan olisi miehen laskuihin perintörahoja tuhlannut. Nyt tässä on jonkunlaisessa kiitollisuudenvelassa. Mulle on enemmän perintöäkin tulossa, en tosiaan halua hassata kaikkea kuten mies pisti kaiken menemään. En puuttunut siihen millään tavalla, koska eihän ne mun rahoja ole. Mutta nyt mies varmaan olettaa, että ne on yhteisesti sovittuja käyttökohteita olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on VEROPETOS.

Kannattaako lottovoittajan mennä asian vuodettua niiltä kiitollisilta tuttavilta sitten lusimaan muutamaksi vuodeksi millin veropetoksestaan? Veikkaisin ettei kannata. Jos voittaa niin on varaa maksaa ne lahjaverot jos sellaisia syntyy. Elämä on.

Veikkaus sanoo:

"Veikkaus ei voi jakaa nettipelin voittoa osiin samalla tavoin kuin asiamiehen luona pelattua. Peli on sidoksissa pelitilin omistajaan ja sitä kautta myös kyseisen henkilön pankkitiliin. Porukoita suunnitellessa on hyvä huomioida porukkasopimuksen teko. Porukkasopimuksella voidaan todistaa porukan olemassaolo. Voitonmaksun jälkeen verotukseen liittyvät asiat ovat kuitenkin porukan ja verottajan välinen asia. Veikkaus maksaa voiton maksuketjun mukaisesti eli pelitilin omistajan pankkitilille."