Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi oppi kärrynpyörän?

Vierailija
30.11.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 7v.

Vierailija
2/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär (5v) ei vielä osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpassa vauvaikäisestä käynyt tyttö oppi sen n. 4-vuotiaana silleen oikein ja siististi.

Poika, 7 v, ei edes tietäisi mikä on kärrynpyörä jos pyydettäisiin näyttämään.

T: Ex-voimistelija

Vierailija
4/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä kysymys.

Aika hölmö kysymys

Vierailija
5/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista näkee, että ihmiset ovat erilaisia joten ei ole vissiin huolta vaikka lapsi ei ko.taitoa oppisikaan heti konttaamisen jälkeen:)

Vierailija
6/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä telinevoimistelua harrastava oppi 5-vuotiaana, muut eivät ollenkaan. Itse opettelin aikuisena parkourissa.

Vierailija
7/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotoiltu samaan tyyliin kuin "milloin lapsesi oppi kävelemään/puhumaan" tms. Vaikka suurin osa lapsista ei koskaan opi eikä opettele mitään kärrynpyörää. Sille ei ole tarvetta.

Vierailija
8/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suurin osa lapsista ei koskaan opi eikä opettele mitään kärrynpyörää. Sille ei ole tarvetta.

Meilläpäin lapset tekevät mielellään kärrynpyöriä ja väittäisin että suurin osa tokaluokkalaisista sellaisen osaa. Ainakin jotenkuten. Niitä tehdään usein myös koulun sisäliikassa ja välkillä.

Silloin kun minä olin koulussa kärrynpyörä oli tytöillä "pakollinen" liikunnan osa (nykyäänhän ei ole ) kuten kuperkeikkakin. Silloin luokalla oli vain yksi tai kaksi tyttöä jotka sitä eivät osanneet.

t.3

Vierailija
9/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallinen tyttö. Näki isompien tekevän ja harjoitteli sitkeästi itsekseen sen tekemään.

Poika nyt 5 v. ei kiinnosta, ei osaa, eikä taatusti harjoittele.

Vierailija
10/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4v. ei vielä osaa. Uskoisin, että vanhempien malli vaikuttaa tässäkin. Itse olen ainakin kannustanut kokeilemaan ja näyttänyt mallia. Minusta ihan hyvä taito, vaikka ei tietenkään "tarvetta" ole. Kehittää kuitenkin varmasti kehonhallintaa ja muita taitoja. Ja lisää itseluottamusta ja onnistumisen riemu on suuri:)

Vierailija
11/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin lapset tekevät mielellään kärrynpyöriä ja väittäisin että suurin osa tokaluokkalaisista sellaisen osaa. Ainakin jotenkuten. Niitä tehdään usein myös koulun sisäliikassa ja välkillä.

Silloin kun minä olin koulussa kärrynpyörä oli tytöillä "pakollinen" liikunnan osa (nykyäänhän ei ole ) kuten kuperkeikkakin. Silloin luokalla oli vain yksi tai kaksi tyttöä jotka sitä eivät osanneet.

t.3

Ja miksi pitäisi? Mielestäni nuo kumpikin ovat sellaisia ihmiselle täysin tarpeettomia temppuja, joissa ei tule kuin epämukava pökerrytysolo. Ihan riittävästi saa kuntoa ja koordinaatiota kävelystä, juoksusta, hiihdosta, pallopeleistä, uinnista...

En tiedä, oliko meillä joku kärrynpyörä "pakollinen", mutta ei siihen kiinnitetty juuri huomiota. Sisäliikunnassa jotkut tekivät opettajan ohjeilla, toiset eivät, ja se siitä.

Vierailija
12/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät harrasta voimistelua erityisesti.

Vierailija
13/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi osata? Eikö riitä, että voimistelun harrastajat osaavat?

Vierailija
14/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään osaa, 12-, 13- ja 17-vuotiaat.

Vierailija
15/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsi vaan aikuinen, joka on harrastanut monipuolisesti liikuntaa ja jumppaa aika nuoresta asti. Silti en oppinut koskaan edes seisomaan käsillä ilman tukea, vain seinää vasten onnistui. En myöskään oppinut kärrynpyörää, vaikka monet kaverit niitä heittelivät ihan pihallakin. Sen sijaan kuperkeikka onnistui loistavasti niin etuperin kuin takaperinkin. Olen kuullut, että monet nykylapset eivät sitä osaa. Nuo jumppatemput tai siis niiden osaamattomuus eivät ole millään tavalla olleet haitaksi tai esteeksi elämässä. Ihan hyvä veronmaksaja minusta kehittyi, vieläpä kahdella yliopistotutkinnolla varustettuna.

Vierailija
16/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin kaverin kanssa n. 7-vuotiaina. Mun tyttö ei opi varmaan koskaan. Ja arvatkaa vaan oonko opettanut.

Vierailija
17/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en opinut ikinä - vaikka kyllä kovasti yritin. Mutta ihan normali minustakin tuli...;)

Vierailija
18/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 31 enkä vieläkää osaa. Äitini puolesta vastaan että tyttärensä ei oppinu koskaan. Muuten ihan normaalisti kehittynyt lapsi, koulutettu ja töissä.

Vierailija
19/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi osata? Eikö riitä, että voimistelun harrastajat osaavat?

Se on hauskaa. Vaikka siksi.

Vierailija
20/31 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun oppi kävelemään, 11kk. Hen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä