Tapaaminen ihastuksen kanssa, mitä veikkaatte miten tulee päättymään?
Eli olen tapaamassa nyt vihdoin ja viimein ihastukseni, jonka kanssa on ollut paljonkin silmäpeliä ja flirttiä. Tarkoitukseni on kertoa, etten halua mitään enempää ja etten ole jättämässä perhettäni. Joku kuitenkin tuossa toisessa ihmisessä vetää puoleensa magneetin lailla, enkä voi tunteilleni mitään. Siis että kun hän katsoo, menen ihan sekaisin, vatsassa perhosia, tunnen todella voimakkaasti häntä kohtaan. Olen tuntenut nin jo pitkään.
Mutta siis, miten juttu tulee päättymään? Itse haluan jutella, koska uskon että ei tässä muukaan auta.
Kommentit (3)
Kaksi vaihtoehtoa: juttelette ja sovitte olevanne kavereita/ystäviä tms ja juttu jää siihen. Tai sitten tunteet syvenevät ja päädytte suhteeseen. Onko ihastuksella tunteita sinua kohtaan?
a) mies tulee paikalla katsomaan mitä saa susta irti, kun kerrot että et halua erota, ja tulit paikalle vain jutellaksesi ajattelee ettei ole seksiäkään luvassa. sitten mies häipyy kuvioista.
b) teet selväksi että et halua erota mutta osoitat selvästi että seksiä on kuitenkin luvassa. mies tarttuu tilaisuuteen ja päädytte sänkyyn. tai mies toteaa ettei halua sekaantua moisiin kuvioihin ja häipyy.
c) mies on sinuun jo täysin ihastunut, haluaa tehdä mitä vain vuoksesi ja omat tunteesi osoittautuvat yhtä vahvoiksi kuin luulit. seuraa kiivas suhde ja edellinen suhteesi saattaa päättyä sen seurauksena.
omilla näkijälahjoillani veikkaisin, että mies on seksin ja salasuhteen toivossa tulossa paikalle, ei ole kiinnostunut juttelemaan asiasta sen enempää mutta toiminta kelpaa kyllä. jos sitä haluat ole suora.
kerro miten kävi, joka tapauksessa toivottavsasti saat sen mikä on sinulle parhaaksi :)
pussailuun ja sänkyyn...
mä kyllä jätin mieheni lopulta ja lapsi meni siinä samassa...
mutta olen onnellinen