Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hyvä ja halpa rasva hilseileville pintakuiville kasvoille!

Vierailija
12.12.2012 |

Vinkkejä! En kestä enää, kun naama hilseilee. Ärsyttävä talvi. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö kalaöljykapseleita (omega-3-rasvahappoja). Tai jos oikein halvalla haluat päästä, lisää rypsiöljyn käyttöä, 1 lusikallinen päivässä pitäisi riittää. Sisältä ravitseminen on aina tehokkaampaa kuin ulkoinen rasvaaminen.

Halpa rasva: kookosrasva, osta iso purkki terveyskaupasta. Luonnontuote, todella edullinen ja toimii hyvin.

Vierailija
2/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen SOS myös hyvä talvi-iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen SOS-voidetta.

Vierailija
4/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kesäisin käytössä Aqualan L mutta talvisin joudun vaihtamaan Aqualan plussaan. Ostan pumppupulloissa, jolloin on kaikkein edullisinta mutta kannattaa kokeilla pikkutuubeilla. Käytän tosin rasvaa myös meikinpoistoon.

Ceralan ja Ceralan plus käytössä meillä atoopikoilla. Yleensäkin apteekin perusrasvat ovat tuntuneet parhaimmilta, jotenkin noita kotimaisia on tullut ostettua.

Vierailija
5/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sitä viime talvena ja oli 1. kerta kun naama ei hilseillyt. Ero oli todella selvä aikaisempiin vuosiin verrattuna. Purkki on kyllä aika kallis, mutta kooltansa iso.

Vierailija
6/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iham marketista Garnierin vaaleanpunainen purkki. Toimii mulla ainakin. Alle kympin maksaa, viimeksi oli kympillä kolme purkkia sittarissa.

Vierailija
7/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimenomaan hyvä pintakuivalle. Itse saan monista rasvoista finnejä jos olisi pinnalle tarpeeksi rasvaista :S

Vierailija
8/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin reseptillä isossa purkissa tulee halvaksi. Jos kosmetiikkaa haluaa niin se Lumene SOS on tosiaan hyvä. Ostin sitä pakosta, kun erehtyin käymään kuntosalilla suihkussa vaikka rasva oli unohtunut kotiin. Pesin kasvot pelkällä vedellä, mutta silti niitä alkoi kiristää ja kirvellä niin että ostin lähimmästä kaupasta tuota SOS -voidetta. Tosiaan auttoi heti.

Vierailija
9/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen rich cream

ja pari kertaa viikossa kosteuttava naamio ja hyvin kevyt kuorinta, itse käytän cliniquen 7days kuorintaa

Siinä minun reseptini hehkuvaan ihoon, ennen ongelmaiseen pintakuivaan ihoon

Vierailija
10/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(luomu)kookoöljyä, saa esim. Ruohonjuuresta ja toimii. Sitten kun suurin kuivuus on hellittänyt, Nivea Softia (pyöreä purkki noin 6€ marketista)

Vierailija
11/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvot pintakuivat, mutta rasvoittuvat.

Siskoni käytti kookosöljyä, kun iho oli ritikuiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi