¤¤ELOLINTUSET LAUANTAINA¤¤
Kommentit (17)
Poju, pidän sulle vielä peukkuja! Mun piinailu päättyi, menkat alkoi eilen kunnolla...:(
Hassua kyllä, en oikeestaan oo edes surullinen, jotenkin tähän valmistautui koko viikon.
Joulukuun ajattelin pitää " piinailutaukoa" , en halua pilata jouluani tämmöisellä stressillä. Lisäks olisi kivaa jouluna syödä ja juoda ilman että tarvii miettiä onko raskaana vai ei. Lisäksi meillä on tammikuun alussa viikon matkakin tiedossa, ja saanpahan nauttia matkalla vaikka jokusen kylmän drinksunkin uimaaltaalla lökötellen... :) Jospa sitten siellä matkalla tehtäis lokavauva meille....
Jep, oli kyllä kamalin kuukausi mitä mulla on ikinä ollu. kaikki raskausoireet oli, älytön pahoinvointisuus (kävin jo vessan ovellakin monta kertaa, mutten yrjönnyt), väsymys, pyörrytti, mielialanvaihtelut, masukivut, menkat myöhässä yms..... Ja sit ne negat. Jatkossa koitan olla fiksumpi ja malttaa testaamisen kanssa vähän pidempään.
Jep joo, mutta hyvillä mielen eteenpäin. Ja toivottvasti teistä mahdollisimman moni testaa plussan vielä elokuussa!!!
Hei hei elolintuset, poistun takavasemmalle. Kiitos piinailuseurasta.
äitikuu
Äitikuun kohtalotoverina ilmoitan, että mullakin menkat alkoivat tänä aamuna. Lyhyeksi jäi tämän lintusen lento eloryhmässä. Juuri eilen illalla ostin vihdoin sen testin ja olisin testannut aamulla...
Sikäli vain outoa, että ekan kerran mulla oli menkat myöhässä viikon. Normaali heitto on pari-kolme päivää. Liekö sitten syynä työ- ja raskautumisstressi. No joka tapauksessa olen ollut aamuisesta vessakäynnistä lähtien _erittäin_ pahalla päällä. Sekä mies että lapsukainen ärsyttävät. Kaipa tästä v***tuksesta pääsee yli ja siirtyy innolla seuraavaan kiertoon. Toivottavasti.
Toivottelen paljon plussia piinailijoille ja plussanneille turvallista mahankasvatusmatkaa.
Lohtuhalit teille!
Itse täällä vieläkin piinailen ja mietin, että teinköhän ihan fiksusti, kun lupasin ottaa muutaman siiderin tämän iltaisissa pikkujouluissamme. Mutta tämä on niitä harvoja kertoja, kun saan viettää aikaa työkavereiden kanssa, olen nimittäin hoitovapaalla! Ja ne sai minut houkuteltua... No baariin en kyllä mene!
Minusta on nyt ruvennut tuntumaan että taidan olla raskaana! Kp 34/32-35, eikä vieläkään mitään menkkaoireita! Ei ole kyllä raskausoireitakaan. Paitsi äsken vauvauinnissa altaassa nipisteli alavatsaa ja suihkussa olin huomaavinani nännien olevan laajentuneet ja tummenneet, mutta voihan se olle mielikuvituksen tuotettakin...
Raskaustestiäkään en oikein ehdi enää tänään hommata. Voi kääks!
Toisaalta eipä kai nuista siidereistä, joita otan kuitenkin enint. neljä, ole haittaa vaikka olisinkin raskaana, ollaanhan näin alussa? Muutenkaan en voi kauheasti ottaa, koska mies jää esikoisen kanssa kotiin ja menee kuitenkin huomenna töihin. Ja minun täytyy huomenna leipoa poitsun synttäreille.
Yritetään nyt sitten kaikesta huolimatta pitää illalla hauskaa, onhan nämä kuitenkin ainoat pikkujouluni. Muutenkin käyn tosi harvoin missään tuulettumassa...
Piretta
Eli haamut ovat muuttuneet negaksi, tänä aamuna, eli eiköhän tätikin kohta koputtele ovelle. Tein siis kp 27/29-32 aconilla haamutestin ja tänään sittarista ostetulla testillä puhtaan negan. Joko oli kemiallinen tai sitten viallinen testi tuo ensimmäinen. Menkojen pitäisi alkaa huomenna ja eiköhän ne sitten sieltä tulekin, valitettavasti.
eli siis hauskaa joulun odotusta teille kaikille ja sitä plussan odotusta myös.
Ja ihmeellisiä testejäkin liikenteessä, höh.
Suuret pahoittelut kaikille sen inhottavan luuskan uhreille ja kovasti jaksuja ja peukutuksia seuraavaan kiertoon!
Mä oon nyt jo monta päivää huomannu ihan selviä ovisoireita, mutta testit vaan näyttää ihan tyylipuhdasta negaa. Alkaa jo pelottaa, että eikö sitä sitten tälläkään kierrolla tapahdu. Mutta jos testit oikeesti vaikka ois viallisia, eihän sekään mahdotonta oo. No tänä aamuna oli lämmöt laskenu vajaa puoli astetta normaalin alapuolelle joten jos huomenna ovat nousseet saman verran yläpuolelle niin kai sen perusteella voin uskoa oviksen tapahtuneen. Yritän luottaa siihen enempi kuin testeihin, muuten en pääse ees piinailemaan..
Toivottavasti joku tulis pian kerotmaan iloisiakin uutisia!
Täällä kanssa ruvetaan jo pikku hiljaa menkkoja odottamaan,kp28/28 ja tänäaamuna nega clearpluella mutta toi testi ei tietty mistään herkimmästä päästä olekkaan.Joten jos menkat ei ole maanantaihin mennessä tulleet niin testailempa uudestaan,kaikki oireet edelleen ilmassa,joten ihmettelen kovasti tuota negaa kun kokoajan tunne plussasta,no taitaapa tällä kertaa omat tuntemukset heittää härän persettä.
No ihan hyvillä mielin syyskuisiin siirryn jos täti yllättää,peuhuu päivät taitaa sattua sitten juuri sopivasti tuonne jouluaattoon tai päivään.Niin saapahan todellakin rauhassa nauttia terästetyt glögit.Mutta elokuisissa riipun niin pitkään kun täti pörhältää ferrarillaan.Mutta yritän kyllä kaikkeni piileksiä sitä jotta ei minua löydä.
.. nimittäin taitaa tulla pakkomuutto syyskuuhun 06 :( Nyt kp 29/28 ja alamahaa jomottaa nimenomaan menkkojen takia. Tosin vuotoa ei vielä, en silti jaksa liputtaa raskauden puolesta. Yhä kiusaan kyllä itteeni, et aina on heti tärpänny pillereiden lopetuksen jälkeen, mut poikkeus vahvistaa säännön :(
-piias-
Ensiksikin olen pahoillani puolestanne äitikuu ja haavekuva ainakin, anteeksi jos jonkun tädin yllättämän tässä nyt unohdan mainita. =( Ei muuta kuin nenä pystyssä seuraavaan kiertoon ja pidetään lippu korkealla! bd
Muistanko väärin, vai oliko tän päivän viestipinossa vielä yhtään plussia? ++++ Toivottavasti saadaan täs viikonlopun aikana kuulla iloisiakin uutisia!
Täällä mennään kp 12/28 ja ovistestiä pitäis alkaa taas suunnittelemaan. Tein kerran täs muutama päivä sit ja haalee viiva tuli, mut sehän ei ole vielä mitään, ei tarkoita positiivista. Eli toivottavasti tässä kierrossa ovis on ajallaan ja pääsee sit myöhemmin piinaamaan, kun tietää touhunneensa, eli hyvät mahikset tärppiin luulisin olevan.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille ja*puhaltaa* +++++++!!!
KJ25
Ja voimia tädin yllättämille :( sekä kovasti peukutuksia vielä Haavekuvalle, jospa se siitä vielä iloksi muuttuis!
Meillä oli tosi mukava reissu ukon kanssa. Käytiin oopperassa ja sit syömässä hyvin. Puolen yön aikaan palattiin hotellille ja uni maittoi :) Ei sitä enää tässä iässä huvita yhtään toi baareissa notkuminen... Hassua miten ne mieltymykset iän myötä muuttuvat.
Mulla on menossa nyt kp 27/28-39 eikä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Toivottavasti saadaan niitä plussauutisiakin viikonloppuna!!++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Huh, miten kiirus viikko on ollut, en ole edes kerinnyt tänne elolintusiin kertomaan että täti yllätti minut tiistaina. Ihmettelin kovasti koska luulin jo olevani raskaana mutta en ottanut asiaa koviin raskaasti- ensimmäinen kierto vasta takana. Täti on juuri poistumassa, joten kohta alkaa puuhastelu ;)
Hei, hei kaikki elolintuset, siirryn syyskuisten puolelle! Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille ja valittelut kohtalotovereille!
Tavataan taas
olivia-s
Voi harmistus, miten moni on jäänyt junasta. Samaa kohtaloa pelkään minäkin, mutta vielä sinnitellään.
Menossa kp26/n.30. Tavalliset kierto-oireeni taas mukana, eli tosi arat rinnat. " Kiinnittymisaikaan" oli hetken reilu vihlonta kohdussa, mutta eipä sekään välttämättä mitään, koska mulla on noita kohtukipuja ollut muissakin kierroissa (tosin ei enää viimekierrossa, ja uskon jo kohdun parantuneenkin kierukanpoistosta, papa oli normaali). Yksi Acon10 odottaa kaapissa, jos itsenäisyyspäivään päästään ilman tätiä, testaan silloin. Tämä siksi, että mun pitäisi ottaa keskiviikkona yksi lääke, ja sitä ei kai voi raskaanaoleva ottaa.
Tsempit muillekin vielä jännääville!
Älähän vielä heitä toivoa? Mikä oli Aconin herkkyys, 10 vai 25? Katsos kun jotkut kaupan testit on paljon huonompia, monissa niissä saattaa olla herkkyys 40, eli ei näyttäisikään vielä kuin puhdasta negaa, vaikka raskaana olisitkin.
Siis mä en tajua tätä.
Kaikkien oppaiden mukaan mun ois pitäny alottaa tikuttaminen kp 11.
Mutta! Aloitin sen jo kp 9, koska kp 8 bongasin ekat venyvät limat ja samantien komensin ukon hommiin.
Kp 11 bongasin reilusti limoja ja ekaa kertaa jopa vaaleanpunertavia.
Hailakka negaviiva tikussa.
Kp 12 pupuiluilta, aamulla testattu haalea nega tikussa.
Kp 13 reilusti limaa ja limatulppa (ekaa kertaa bongasin sellasen), mutta vain melko paksu viiva tikussa, ei missään nimessä oikea plussa, mutta testin tein vasta iltapäivällä enkä varmaan ollu pissaamatta pitkään.
Tänään kp 14 aamulla vielä hiukan limoja, näyttävät loppuvan kokonaan. Testissä haalea nega aamulla ja illalla ei enää edes viivaa.
Aamulla lämmöt olivat selvästi laskeneet, normaali 36,8 ja aamulla oli 36,3. Illalla mittasin vielä 37,1. Tiedän kyllä, että ilttalämpöä ei lasketa, mutta mulla on kyllä yleensä tosi tasaset lämmöt ollu.
Siis olenko ovuloinut ollenkaan kuuluu kysymys vai oisko se huippu menny ohi tikuttamisessa, kun oli puolentoista vuorokauden paussi, kun tikut loppu...
Mihin enää uskoa, luovunko toivosta jo nyt vai annanko itselleni luvan ees pikkasen piinailla..
Apua ja rohkaisua kaivaten..
piipaa kp 14/29(33-50)
Sullahan on melko pitkä kierto, eli se vahva plussa voi olla vielä tulossa. Mullakin kierto on noin 30pv. Viime kierrossa ovisplussa tuli kp15 ja tässä kierrossa kp16. Tässä kierrossa selkeä limatulppa lähti kp14.
.. mulla on nyt vasta viimeks ollu ilmeisesti suht normaali kierto (29) viime synnytyksen jälkeen. Koko ajan kierrot on lyhentyneet ja ennen synnytystä oli tasaset 28. Siksi en toisaalta usko siihen, että se ois vasta tulossa. Mutta kaipa käytän vielä nuo loput tikut ja toivon parasta..
Toi on muuten aikas hankala tilanne sinänsä, kun ei tiedä kierron pituutta niin tarkasti!
Mutta uskosin että tässä on nyt kaks vaihtoehtoa:
a) Joko ovis oli silloin kp 9-10 - limoista ja muista oireista päätellen.
b) Mutta koska testeissä oli kuitenkin selvä " nousu" tuon kp 9-10 jälkeen - olikohan kp 14-15 (en nyt muista). Ja kierto on kuitenkin ollut aikasemmin suht pitkä.. Ovis vois olla vasta eessä päin.
Tän perusteella en todellakaan vielä heittäis kirvestä kaivoon :D Kyllä se ovis voi olla hyvinkin vielä eessä päin! Ja jos ei ole, ootte ainakin pupuillut oletetun oviksen aikoihin.
Eihän näitä kukaan voi niin tarkasti artikuloida ;) Tsemppiä! Älä lannistu!!
Mulla alkaa hermo menee tähän kuumeiluun kohta ihan kokonaan.Mitään ei oo tapahtunu ei plussaa ei menkkoja.Luulen että nyt on elimistö jo stressaantunu tästä kuumeilusta liikaa, mutta MITEN vois unohtaa vauva haaveilun????Nyt on jo mieskin sitä mieltä, että mun pitäis jo hellittää.Mä yritän ja yritän mutta en osaa.Tällasia täältä nyt tällä erää.Hauskaa lauantai päivää kaikille!
kp31/27-30