Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puukotin itseäni vahingossa käteen

Vierailija
29.11.2024 |

Kuulin juuri tänään jonkun viiltäneen itseään käteen ja nyt sama kävi minulle vahingossa kun laitoin ruokaa ja yritin ottaa haarukkaa astianpesukoneesta. No, pihviveitseen osui ja syvälle meni. Veren tulo ei lakkaa. En ole siis koskaan itsetuhoisena viillellyt vaan oli vahinko. Ambulanssit ei tällaisen takia tule enkä voi kävellä päivystykseen jonottamaan ja vuotamaan kuiviin. 

Ehkä näin oli tarkoitettu ja annan sen vain vuotaa. En tiedä mitä muutakaan nyt pitäisi tehdä. Se ei edes satu kun meni niin syvälle...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta se haava umpeen! Kuumenna veitsen terä kynttilän päällä ja polta sillä haava umpeen.

Vierailija
2/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta se haava umpeen! Kuumenna veitsen terä kynttilän päällä ja polta sillä haava umpeen.

Se pitäisi tikata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulehtua ja kuolet veren myrkytykseen

Vierailija
4/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä laittaa terävän veitsen pystyyn tiskikoneeseen? Mä olen jo parissa työpaikassa pitänyt saarnan tästä, kun oma käteni on jotunut uhriksi.

Vierailija
5/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko tosissas nyt? 

Vierailija
6/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään tuttua, joka voi viedä autolla päivystykseen, jos ei soita taksi. Käsi muovipussiin ettei valu ympäriinsä. Löin kerran kirveellä jalkaan ja vuoti ihan hirveästi. Soitin naapurin apuun ja hän vei autolla päivystykseen. Tikattiin.

Vierailija
7/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyhmä laittaa terävän veitsen pystyyn tiskikoneeseen? Mä olen jo parissa työpaikassa pitänyt saarnan tästä, kun oma käteni on jotunut uhriksi.

Minä

Vierailija
8/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään tuttua, joka voi viedä autolla päivystykseen, jos ei soita taksi. Käsi muovipussiin ettei valu ympäriinsä. Löin kerran kirveellä jalkaan ja vuoti ihan hirveästi. Soitin naapurin apuun ja hän vei autolla päivystykseen. Tikattiin.

Ei oo ketään eikä oo rahaa näin kuun viimeisinä päivinä

Vierailija
9/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla pyytää apua sukulaisilta kun aina kun olen ollut kuoleman hädässä ja olen valittanut apua niin minua on syytetty huomion hakemisesta

Vierailija
10/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitä verenpunaista sitten ihan omasta takaa...

ap

Vierailija
11/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti haava? Laita kylmä vesi kraanasta valumaan ja käpälä sen alle (haava puhdistuu) ja purista haavan reunoja muutama tunti vastakkain. 

Puukotin kerran kämmeneeni kätevästi jänteiden väliin. Toimii. Mutta oli hyvä ja terävä puukko.

Vierailija
12/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti haava? Laita kylmä vesi kraanasta valumaan ja käpälä sen alle (haava puhdistuu) ja purista haavan reunoja muutama tunti vastakkain. 

Puukotin kerran kämmeneeni kätevästi jänteiden väliin. Toimii. Mutta oli hyvä ja terävä puukko.

enhän mä nyt voi tässä mitään tunteja seistä jeesus sentään + kraanavesi on paskaista

Vierailija
13/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 ei auttanut, antoi toisen numeron eikä sieltä vastattu myöskään. Tää oli nyt sitten näköjään tässä.

Vierailija
14/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa taksiin niin sitten sinun on mentävä julkisilla. Et voi kuiviinkaan vuotaa kotona. Paljon paperia ja käsi muovipussiin. Tarvitset kunnon apua sairaalasta

Vierailija
15/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole neiti ja valita turhasta. Neula ja lankaa ja neulot pari tikkiä siihen.

Vierailija
16/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään naapuria joka kuskaisi? Käy pimpottamassa.

Vierailija
17/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa taksiin niin sitten sinun on mentävä julkisilla. Et voi kuiviinkaan vuotaa kotona. Paljon paperia ja käsi muovipussiin. Tarvitset kunnon apua sairaalasta

Kuolema korjatkoon mielummin

Vierailija
18/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole neiti ja valita turhasta. Neula ja lankaa ja neulot pari tikkiä siihen.

Joo siitähän riemu ratkeaisi kun itse sen tekisin ja verenmyrkytys tulisi

+

tilannepäivitys: kelataksi tulossa, en tosin tiedä milloin

Vierailija
19/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enhän mä nyt voi tässä mitään tunteja seistä jeesus sentään + kraanavesi on paskaista

Ei kraanavesi ole paskaista, esim. tikattuja leikkaushaavoja aina neuvotaan suihkuttamaan. Minä kyllä puristin niitä haavanreunoja 3 tuntia kiinni, rangaistukseksi siitä, että 2 bissen jälkeen ryhtyy lapinpuukolla vuolemaan. Kävin seuraavana päivänä t-keskuksessa otattamassa jäykkäkouristuspiikin. Samalla katsoivat umpeenmenneen haavan ja kehuivat, että hyvin puukotettu ja hyvin hoidettu.

Terveisin rouva Pohjanmaalta

Vierailija
20/30 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki meni jänteiden väliin. Kumpi puoli sulla oli???