Puukotin itseäni vahingossa käteen
Kuulin juuri tänään jonkun viiltäneen itseään käteen ja nyt sama kävi minulle vahingossa kun laitoin ruokaa ja yritin ottaa haarukkaa astianpesukoneesta. No, pihviveitseen osui ja syvälle meni. Veren tulo ei lakkaa. En ole siis koskaan itsetuhoisena viillellyt vaan oli vahinko. Ambulanssit ei tällaisen takia tule enkä voi kävellä päivystykseen jonottamaan ja vuotamaan kuiviin.
Ehkä näin oli tarkoitettu ja annan sen vain vuotaa. En tiedä mitä muutakaan nyt pitäisi tehdä. Se ei edes satu kun meni niin syvälle...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Polta se haava umpeen! Kuumenna veitsen terä kynttilän päällä ja polta sillä haava umpeen.
Se pitäisi tikata
Voi tulehtua ja kuolet veren myrkytykseen
Kuka tyhmä laittaa terävän veitsen pystyyn tiskikoneeseen? Mä olen jo parissa työpaikassa pitänyt saarnan tästä, kun oma käteni on jotunut uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Polta se haava umpeen! Kuumenna veitsen terä kynttilän päällä ja polta sillä haava umpeen.
ootko tosissas nyt?
Onko ketään tuttua, joka voi viedä autolla päivystykseen, jos ei soita taksi. Käsi muovipussiin ettei valu ympäriinsä. Löin kerran kirveellä jalkaan ja vuoti ihan hirveästi. Soitin naapurin apuun ja hän vei autolla päivystykseen. Tikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä laittaa terävän veitsen pystyyn tiskikoneeseen? Mä olen jo parissa työpaikassa pitänyt saarnan tästä, kun oma käteni on jotunut uhriksi.
Minä
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään tuttua, joka voi viedä autolla päivystykseen, jos ei soita taksi. Käsi muovipussiin ettei valu ympäriinsä. Löin kerran kirveellä jalkaan ja vuoti ihan hirveästi. Soitin naapurin apuun ja hän vei autolla päivystykseen. Tikattiin.
Ei oo ketään eikä oo rahaa näin kuun viimeisinä päivinä
En uskalla pyytää apua sukulaisilta kun aina kun olen ollut kuoleman hädässä ja olen valittanut apua niin minua on syytetty huomion hakemisesta
Nyt on sitä verenpunaista sitten ihan omasta takaa...
ap
Siisti haava? Laita kylmä vesi kraanasta valumaan ja käpälä sen alle (haava puhdistuu) ja purista haavan reunoja muutama tunti vastakkain.
Puukotin kerran kämmeneeni kätevästi jänteiden väliin. Toimii. Mutta oli hyvä ja terävä puukko.
Vierailija kirjoitti:
Siisti haava? Laita kylmä vesi kraanasta valumaan ja käpälä sen alle (haava puhdistuu) ja purista haavan reunoja muutama tunti vastakkain.
Puukotin kerran kämmeneeni kätevästi jänteiden väliin. Toimii. Mutta oli hyvä ja terävä puukko.
enhän mä nyt voi tässä mitään tunteja seistä jeesus sentään + kraanavesi on paskaista
112 ei auttanut, antoi toisen numeron eikä sieltä vastattu myöskään. Tää oli nyt sitten näköjään tässä.
Jos ei ole rahaa taksiin niin sitten sinun on mentävä julkisilla. Et voi kuiviinkaan vuotaa kotona. Paljon paperia ja käsi muovipussiin. Tarvitset kunnon apua sairaalasta
Älä ole neiti ja valita turhasta. Neula ja lankaa ja neulot pari tikkiä siihen.
Tunnetko ketään naapuria joka kuskaisi? Käy pimpottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahaa taksiin niin sitten sinun on mentävä julkisilla. Et voi kuiviinkaan vuotaa kotona. Paljon paperia ja käsi muovipussiin. Tarvitset kunnon apua sairaalasta
Kuolema korjatkoon mielummin
Vierailija kirjoitti:
Älä ole neiti ja valita turhasta. Neula ja lankaa ja neulot pari tikkiä siihen.
Joo siitähän riemu ratkeaisi kun itse sen tekisin ja verenmyrkytys tulisi
+
tilannepäivitys: kelataksi tulossa, en tosin tiedä milloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enhän mä nyt voi tässä mitään tunteja seistä jeesus sentään + kraanavesi on paskaista
Ei kraanavesi ole paskaista, esim. tikattuja leikkaushaavoja aina neuvotaan suihkuttamaan. Minä kyllä puristin niitä haavanreunoja 3 tuntia kiinni, rangaistukseksi siitä, että 2 bissen jälkeen ryhtyy lapinpuukolla vuolemaan. Kävin seuraavana päivänä t-keskuksessa otattamassa jäykkäkouristuspiikin. Samalla katsoivat umpeenmenneen haavan ja kehuivat, että hyvin puukotettu ja hyvin hoidettu.
Terveisin rouva Pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Mullaki meni jänteiden väliin. Kumpi puoli sulla oli???