**********ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU**********
Kommentit (35)
[color=deeppink][size=3]Onnea Miille ja miehelle! ♥[/color][/size]
Jee, Miille tulee vauva, Miille tulee vauva.....!
Hyvä on saat anteeksi tämän kerran, vaikka panttasitkin uutista, kun kerran kerroit lopulta näin hyviä uutisia! :)
Ja nyt sitten jännätään reaaliajassa Ull-maj:n tuloksia bdbdbdbdbdbdbddbd!
-Q-
Wau,varmaa epätodellinen olo!Tarrasukkii matkaan!!!!!JIHAAA!!!
Ja Ull-maijlle plussaonnee!!!Alaha tulla kertomaan!!!
Ja Tappertille kans ++++!!!!!
Wau,ihanaa ku meiän plussa-aalto on toden teolla alkanu!
Missääs mooli luuuraaaa?Pikkujouluja tietysti koko v-lopun viettäny noppa huurussa...;)
Tänneppä ei mittää kuulu.Nyt vähä mahaa koskee,tissit ei oo yhtää kipeet vaikka kui möyhis niitä :(Vähä kirkasta limaa tullu pyyhittäessä.Ja nenukasta aina pari tippaa verta niistäessä.Tylsääää!!!!!
-Pepsis kp23/24-27
Kiitos vaan.. tuntuu hassulta olla onniteltavana.
Ull-Maijn tulosta odotellaan täälläkin :)
Ehkä se on vaan pökertynyt onnesta kylppärin lattialle tikku kourassa..? Tappertillakin kuulostaa erittäin kiintoisalta tilanne. Pelotellaan tädit pois siis Tappertin ja kaikkien muidenkin nurkilta!
Toivottavasti Ull-Maij tulee kohta taas palstailemaan plussan kera:) ..ja eiköhän se Tappert kanssa vielä plussaa,,*toivoo hirmu kovasti*
Mä oon vähän samoilla linjoilla Pepsin kanssa, kp 33/29-42 eikä täti- tai raskausoireita ole..hieman kuvittelin nännit kipeiks, liekö luulotautia, mulla ei meinaan ikinä eläissäni oo ollu nännit/tissit kipeenä..mutta tuo oli siis ihan minimaalista arkuutta jos oli ollenkaan..jatkan kuulostelua:)
..ONNEA VIELÄ MII,,IHANAA:)
Onkos tämä nyt sitten se porukka jossa esikoista aletaan yrittämään? Kuuluisnkohan nyt tänne joukkoon, kun ollaan tässä tuplailua alottamassa varsinaisesti kuun lopulla =)
-Thunderi-
Tervetuloa joukkoon karvaiseen!!!!!
[color=blue]Olen tuolla Puolukoissa pyörinyt aikani, ja nyt taisin kasvaa sieltä ulos.. tai no kyllähän siellä tulee tietysti käytyä tämänkin paikan ohella... uskoisin että täällä taas samassa tilassa olevien ihmisten kanssa on paljon yhteistä juteltavaa =) Menee varmaan jonkun aikaa ennen kuin pääsen sisään juttuihin =)
-Thunderi-
Täällä se piinailu sitten päättyi tädin vierailuun. Masentaa, mutta tällä kertaa jäi itku väliin. Ei tule elovauvaa ainakaan, mutta yritetään sitten syyskuulle seuraavaksi. Vähän pessimistisin odotuksin, mutta ei kai se auta kuin uutta yritystä vaan laittaa kehiin...
Mitä mitä, hetken on pois linjoilta (vain 5 tuntia jouluostoksilla), niin johan alkaa tapahtumaan! :)
OIKEIN HIRRRRRMUISEN ISOOOOOOT ONNITTELUT MIILLE!!!!! Aivan upeaa! *hymyilee suu korvissa*
Ja tervetuloa Thunderi! Mukaan vaan kirjoittelemaan, tää on ihan ykkösporukka!
Essille pahoittelut tädin vierailusta!
++++++-tartuntaa nyt siis Pepsikselle, Tappertille ja Ull-majlle!!! Ja tietty myöhemmin piinaavillekin! Upeaa että plussia tippuu tasaiseen tahtiin, on sen jo todennäköisyyslaskennalla kohta osuttava omaan napaan ;) (tänään on ovista odotellessa toiveikas päivä...)
Teillä on oikea meininki nyt! Jatkakaa vain samaan malliin :)
Ja kiitos kaikille lohdutuksista, ne oli tarpeen.. Vähän on vieläki häntä maassa, mut kyllä tämä tästä. Joulua olen laitellut tämän viikonlopun, niin ja kynttilöitä poltellut, ihanainen joulun tunnelma jo valtaa mielen..
Lämpöistä joulun odottelua myös muille!
Niin ja äkkiä ne Ull-majn tulokset!
fio, kp13
Hö,mihi se Ull-maij oikee hävis??+++++++++++
Siis plikat,mä haluuuuuun sen plussan nyt!Oi anna mun masussa olla masukkiasukki kyyissä,pliiiiiis!!!!!!Vaikkei yhtää siltä tunnukkaa et saattas olla.Massua turvottaa nyt vähä ja nippailee,toivottavasti siellä ois pikku nuppuni alku!
Pahoitteluni tätsyn yllättämille!Kurjaaaa!!
Mooli,missäs vaihees oikee meet,entäs Q?
Fiolle vielä haleja,jospa se häntä nousis pystyyn!!!!!
-Pepsis
Ihanaa kuulla että teillä onnisti :D Onnellista odotusta teille molemmille :)
Sannamaria
Hei taas! Olen tänään yhtä kärsimätön kuin eilen. En kestä enää yhtään odottaa. ENENENENNEN!
SIIS: Onnea tosi paljon plussasta, MUTTA MÄ HALUUN KANS!
kuin Mii! Toivottavasti myös lopputulos on sama!!!! ++++++++++ :)
Ei mulla oo mitään uutisia pepsis, täällä vaan nökötän graduni kanssa, pah! Rinnat on kipeemmät kuin ikinä ennen, toivottavasti ei enää tästä muutu kipeämmiksi, kun nyt jo täytyy pitää miestä loitolla... Viikko vielä ja sitten tääkin " ilo" mitä luultavimmin loppuu ja täti änkeää seuraksi. Mistään muusta ei ole viitteitä, mutta eipä tosin kai vielä voisikaan olla. Onneksi gradu vie ajatukset tehokkaasti muualle, niin en ehdi rypeä epätoivossa ihan jatkuvasti :)
-Q-
JÄTTI onnarit Miille!!! ja Ull-Maj tulee sitten heti kertomaan miten on!!
Oma napa kp30/28, pientä nippailua ja menkkamaisia jomotuksia oikealla - ei muuta. Harmittaa kun menin testaamaan MYÖS kp27 tai 28 (hah, en muista kumpi oli) negan, niin nyt en viitsi panikoida, ei siellä kuitenkaan mitään ole :(
Testailen maanantaina tai tiistaina jollei mitään kuulu.
Tappert kiireessä