Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU**********

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivää tässä aloittelen. Mies lähti töihin ja heräsin siinä sitten samaan aikaan pirteänä. Kohta saa villakoirat kyytiä! :) Teen tässä vielä sellaista henkistä valmistautumista, suunnittelua, mutta kohta ihan varmasti alan toimimaan. (seliseli)

ja ei kun hommiin vaan, pirteää viikonloppua koko konkkaronkalle!

Vierailija
2/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja terveiset baarikierrokselta! ;) Huh,tulipaha vähä irroteltuu,ajoissa olin jo kotona,puol kahen jälkeen.

Missäs testitulokset viipyy!?

En kyl usko et on tärppi käyny,ei oo tisutkaa kipeet yhtää enää...:(Tylsääääää!!!!!!!!!!

Plussaonnee!!!!!!!!

-Pepsis kp22/24-27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Pepsi aikasin hereillä!!!! Kovaa krapulaa ei siis vissiin oo? ;)

Joko se Mii on testannu?!!!!! Se pitää meitä hulluja nyt jännityksessä, mikä saattaa olla hyvinkin vaarallista! =D

Entäs muut? Kertokaa kertokaa, tällä ei oo omaa elämää eikä siis mitään kerrottavaakaan!

Joo, yhdyn Quieroon (? olithan se sä?) että tahtoo tietää Antin ja Iinan romanssista!!! Ja muutenkin miten niillä on menny... Eli tääkin vahvistaa edellisen toteamuksen elämästäni - sitä ei oo!

Hauskaa lauantaita, mä lähen ettiin joululahjoja!!

Vierailija
4/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen täältä kaukaa

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa.

Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on

luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen

lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä, miten tuulen mukana

hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää

Koska saan mennä, Taivaan Isä,

joko pian pääsen omaan kotiin?

- tuntematon

Vierailija
5/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsi: se oli aivan ihana.. taidan sen tulostaa lompakkoon muistoksi.. Jotenki se sopii nyt näihin minun fiiliksiin..

Dio ja Q: itsekkin kävin vähän tietoo hakee prolaktiinista ja ihan turhaa dio pelkäät etteikö olis kannattanu pistää sitä yhtä lausahdusta.. Olisin sen löytäny kumminki ihan ite..

Niin se vain taitaa olla ettei meille ole tarkotus tulla lasta. On tullu sellainen tunne että lääkäri vahvistaa nämä clomi hoidot piikkeihin ja mie en voi sietää niitä. Toisaalta kai siihen tottuis harjoittelun kautta.. Mutta jotenki kaikki vain taas potkii päähän.. Tämäki kierto menee harakoille, joten jouluksi on turha kuvitella muuta kuin tätivisiittiä.. Ja se muuten sattuu juuri aatolla ja joulupäiville :( voi paska.

No plussailkaapa muut sitten kun toiset ei ole tarpeeksi hyviä vanhemmiksi.. Typerää ajatella noin, mutta joskus tuntuu siltä.

fio, kp12

Vierailija
6/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi minkä teit...nyt täytyy sitten keksiä työmaalle jokin naseva selitys punaisiin silmiin. Niin koskettava etten voinut muutakuin antaa kyynelten valua.

Fio; saat tuntea juuri niin kuin tunnet, ei ole oikeaa tai väärää tapaa tuntea jotakin. Ja on vahvuutta kertoa mitä tuntee!! Mutta älä syytä itseäsi, susta tulee yksi maailman parhaista äideistä, kunhan oikea aika koittaa - usko pois, kaikella on tarkoituksensa, niillä ikävilläkin asioilla. Se mikä ei tapa, vahvistaa!

Oma napa; kp29/28, eikä mitään tuntemuksia. Aamulla luulin tädin jo saapuvan, mutta " kouristelu" paikantuikin taas nippailuiksi oikealle puolelle - alkaa riipiä hermoja kun tietää ettei mitään ole mutta täti vaan pinaa! Nippailutkin sitten katosivat eikä nyt tunnu taas miltään. Pah, täti aikoo tehdä yllätyshyökkäyksen..vaan ei osaa aavistaa että mä olen jo rättivarastot täyttäny - njäh njäh..

Entä muut piinailijat, joko on testit tehty???? TULOKSIA!!! Antakaahan tietoja niistä plussista!

Tappert joka kiiruhtaa pian töihin ja ehtii koneelle vasta huomenissa..

voikaa hyvin, olette tärkeitä - ihan jokainen!!

Vierailija
7/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullista lukea sun tämän päivän tuntemuksia! Nyt täältä lähtee ihan ensimmäisesi [color=deeppink]((((((iso lohtuhali)))))[/color] ja sitten kommentoin vähän mitä kirjoitit...

fiorella:

Niin se vain taitaa olla ettei meille ole tarkotus tulla lasta. On tullu sellainen tunne että lääkäri vahvistaa nämä clomi hoidot piikkeihin ja mie en voi sietää niitä. Toisaalta kai siihen tottuis harjoittelun kautta.. Mutta jotenki kaikki vain taas potkii päähän.. Tämäki kierto menee harakoille, joten jouluksi on turha kuvitella muuta kuin tätivisiittiä.. Ja se muuten sattuu juuri aatolla ja joulupäiville :( voi paska.

Kuule, muakin pelottaa kauheesti noi piikit, mutta niin on montaa muutakin pelottanut! Sen mukaan, mitä olen tuolta toiselta puolelta lukenut, kyllä siihen pistämiseen kuitenkin tottuu. Se on onneksi kuulemma sellainen " kynä" , joten pistäminen on yhtä helppoa kuin esim. insuliinipistoksen laittaminen diabeetikoilla.

Ymmärrän enemmän kuin hyvin, miltä susta tuntuu, jos kierto taas menee ihan harakoille! Jos meillä eka inssi ei tuottanut tulosta, niin sitten meilläkin menee taas seuraava kierto harakoille, kun ovulaatio olisi juuri joulupyhinä, kun Väestöliitto on kiinni. Mutta kyllä teille on vauva tarkoitettu, ihan oma rakas pikkuinen. Mutta toi pepsiksen runo taitaa meidän kohdalla olla totta, että joskus vaan sekä vauvelin että vanhempien täytyy odottaa kohtaamistaan vähän kauemmin kuin muiden. Sieltä se kuitenkin jo teitä kurkistelee pilvenreunalta... :)

No plussailkaapa muut sitten kun toiset ei ole tarpeeksi hyviä vanhemmiksi.. Typerää ajatella noin, mutta joskus tuntuu siltä.

Tuo nyt on tosiaan typerä ajatus, fio! Hus pois sellaiset ajatukset hetipaikalla! teistä tulee miehuksesi kanssa juuri maailman parhaat vanhemmat teidän lapselle!

[color=deeppink]Jaksuja ja tsemppiä rakkaalle fiolle, olet mielessäni! ♥♥♥♥♥♥[/color]

Vierailija
8/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sama tilanne kuin Naksulla, eli mitään ei tapahdu, ei elämää. Edelleen vaan kiinnostaisi Iina & Antti :D

Voi hyvät hyssykät, heräsin tänään klo 14!!!! En tosiaan ole mikään bileiden kuningatar, niin harvoin missään käyn ja tässä syy! Tultiin puol neljän maissa kotiin ja mentiin samantien nukkumaan, joten en ymmärrä miten tässä näin kävi... Alkoholiakaan en juonut kuin kohtuudella, joten onneksi ei sentään ole huono olo, muuten tää päivä menis aivan pilalle. Ja klo 18 meillä alkaa jo uudet bileet! Tänä viikonloppuna on siis bileitä koko vuoden edestä :) Toivottavasti ette mua tuomitse boolin nauttimisesta tässä vaiheessa, mutta ainakin itse olen sitä mieltä, että raskauden mahdollisuus on tosi pieni eikä kiinnittyminenkään vielä olis luultavimmin tapahtunut, joten elän sen mukaan aivan normaalisti.

Pepsiskö oli jo päässyt eroon tissikivusta? Ehkä se alkaa sulla vähitelleen uudestaan, kun olet raskaana? Mulla on aivan törkeän kipeät ja turvonneet rinnat tällä hetkellä, miten se ei yhtään laannu? No, niissä harvoissa kierroissa kun tällaista on ollut, kipuilu on loppunut vasta pari päivää ennen tädin visiittiä. Eipähän tarvitse laittaa push upeja illalla, hehee :D

Tappertille ja muille piinailijoille tsemppiä!!! Hyvältä kuullostaa! Mii, joko testasit?????

Missä on mooliseni??? Susta ei kuulu mitään, mikä kp???? Haleja!

-Q-

Vierailija
9/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Fio,haleja paljon sulle!Samanlailla itekki välillä aatellu et taian sit olla kelpaamaton äidiks ku muille niitä lapsia suodaan tosta vaa humps,ehkäsy vaa pois ja pullat onki sit jo uunissa.Miks tän pitää olla näin hiton vaikeeta?!

Itekki luin tota runoo silmät punasina....oikee sydäntä kouristi...nyyh!

Varmaa se tätsy tulee ens viikol,ihan varmasti!Miks nyt muka kävis erilailla?!Saanko mä koskaan nähä niitä kahta viivaa testissä....inhottaa tällane epätietoisuus:(

Koitetaahan piristyä nytten!

Missä ihmeessä se Mii oikee luuraa,ja Ull-maij?

Vierailija
10/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ku näin kiusaatte?! Nyt testaamaan ja tieto tänne heti!!!!!! =)

Pepsi oli kyllä löytäny oikeen helmen runomerestä! Aivan ihana!!!!

Q:lle hauskaa iltaa, toivottavasti jaksat bilettää vielä tänkin illan!!!

Fiolle kaikki kannustukset ja halaukset täältä! Tulee melkein itku ku lukee miten paha sun on olla nyt. Toivottavasti osataan täällä tarpeeks tsempata ja kuunnella!!!!!!!!!!! Iso rutistus sinulle ja pidä Pepsin runo mielessä, se oikee vauva tulee sitte ja just se on teille tarkoitettu, hyvä vaan antaa toisinaan odottaa itseään!

Ite oon tänään ollu oikee ilopilleri! Joululahjoja tuli ostettua vaikka millä mitalla (vaikkei läheskään kaikkia vielä). Koko päivän oon rallatellu että " kunpa meille tulis vauva!" . Miehus on kyllä ollu kovilla tän päivän! Mutta toisaalta, harvoin jaksan näin iloisella mielin tätä odotuksen odotusta toteuttaa! Nyt siivoomaan (taas!) ja sitte saunaan, torttuja leipoon ja lahjoja paketoimaan!

Vierailija
11/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiolle iso lohdutushali!!! Ja tosiaan, häädä heti pois tollaiset ajatukset huonommuudesta!!! Sillähän ei ole tässä asiassa mitään tekemistä, toisilla vanhemmaksi tuleminen on helpompaa ja toisilla sitten kaikkea muuta.... Jos se lapsi joskus suodaan, osataan sitä ainakin todella arvostaa!!! :)

Mä saan tänä jouluna aivan varmasti joululahjaksi tädin! :) ...että vietellään sitten sellaista joulua.

Tappert: kuinka pitkään olet ajatellut sinnitellä ennen testaamista? :)

Ja missä ovat muut piinailijat????

Keinuhepo kp 9

Vierailija
12/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella koskettava tuo Pepsimaxin lainaama runo! Liikuttava kaikin puolin.

Minulla on viikonloppu mennyt tähän asti hyvin. Sain tänään uuden ystävän! Oikeesti vaikutti siltä, että meistä tuli heti ystävät!!! Ihanaa ihanaa ihanaa ihanaa.

Oman vauvan saamista en jaksa odottaa en en enenenenenen

Vierailija
13/35 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei me saada testituloksii?!Elkää pantatko niitä meiltä!!

Miks mulla ei oo mitään oireita?Häh täh?Ku joka kierros ollu mojovat valeoireet mut nyt ei mittäää.Tylsääää!!!!Mä haluun sen lussan ens viikolla!

Hauskaa iltaa kaikille!!!

Vierailija
14/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Q täällä kirjoittelee, kotiuduin juuri bileistä. Miehus lähti vielä jatkamaan, mutta minä en jaksanut. Tai oikeastaan en viitsinyt, kun pitäis saada tehtyä gradua huomenna oikein urakalla. Tää päivä meni sen kannalta ihan pipariksi!

Jaahas pepsis, oliskohan sulla nyt niin, että oireettomus onkin oire, ja lussa luuraa ihan nurkan takana???? Toivotaan parasta!++++++++++++

Tulkaa kertomaan plussauutisia Tappert, Ull-maj, Mii....!!!!

-Q-

Vierailija
15/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennessä tosiaan 32/28... aika hassua.. testaan aamulle, ei nukuta kun jännittää :)

Vierailija
16/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen pakkasaamu täällä Pirkanmaalla ainakin! :) Tänään täytyy ulkoilla ja ottaa aurinkoa varastoon.

Tosiaan, niitä testituloksia odotellessa.... Missä testaajat luuraa??? Ja missä muut ensikot luuraa??? Hiljaisia nämä viikonloppupinot. Se varmaan kertoo siitä, että keskimääräisesti ihmisillä on jotain elämää. Toisin kuin eräillä... :)

Q: viisaasti toimittu tuon kotiinpaluun suhteen, tsemppiä gradun nujertamiseen! ;)

Pepsis: toivotaan tosiaankin, että oireettomuus olisi se oire!!! Peukkuja!

Vierailija
17/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun tuli taas luettua monen päivän pinot! Siihen menee aina hetki aikaa... Mutta enää en kyllä muista mitään mihin piti kommentoida. Tehdään nyt sitten näin: Kaikki joilla oli paha mieli tai muuten paska fiilis, (((((((((suuret halit))))))))) teille!!!! Tyhmät ja ahdistavat päivät on tosi inhottavia, mutta ne tekee kuitenkin jollain tasolla ihan hyvääkin!

Oliko niin että Pepsiksellä ei ole mitään oireita?!? Jospa se tarkoittaakin jotain aivan ihanaa yllätystä?!? ++++säteitä mielettömästi++++

[color=violet]Ja myös kaikille muillekkin aivan älyttömästi ++++plussaa++++plussaa++++plussaa++++plussaa++++

Plussatornado kävi levittämässä tuhansittain +säteitä aivan kaikille!!! Toivottavasti siis myös minulle![/color]

Sen muistan että parilta kaverilta täällä odotetaan valtavasti tuloksia?!!?!? Jo monta päivää... Mitä ihmettä, miksi meille ei tulla heti kertomaan uutisia =) Haluaa kuulla, ei saa piinata meitä enempää =)

Omaan napaan kuuluu tällä hetkellä " pientä" piinailua. Kp 24/25-31. Tuntemuksia on vain tisseissä ja sielläkin hyvin vähän. Eli välillä tuntuu että tisulit alkaa olee kipeet, mutta sitten taas ei ollenkaan. Eikä sitä kipuakaan osannut paikallistaa... tuntui että nännit on kipeet, mutta sitten olikin tissit. Sitten taas tuntuu että tissit on kovat, mutta ei niinkään arat! Auttakaa! Nyt kun aloin tätä tosissaan pohtimaan, niin menin ihan päästä pyörälle. Jaa ota nyt sitten siitä selvää. Tarkoittanee sitä, että kierto on taas pidentymässä?!? Ei tunnut yhtään että täti olis tulossa, mutta se osaa myös yllättää, se kun on niin pirullinen akka!!! Kohta on synttärit ja joulu, joten mitä muuta voisin joulupukilta pyytää kuin sitä KAHTA VIIVAA!!!!!

Nyt alkaa tulla kiire ristiäisiin, joten ilmoitelkaa tuliko tornado teille asti?!?!

Vierailija
18/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lupasin testata :) Testasin sitten eilen aamulla, hui kamala, kuinka jännittävä olikaan elämäni ensimmäinen raskaustesti. Anteeksi, että olen pantannut tätä tietoa. No, miehen kanssa sit mentiin katsomaan tulosta, joka näkyi jo metrien päähän. KAKSI VAHVAA VIIVAA! Iik ja hui kauhistus. Olo mitä epätodellisin koko eilisen päivän. Koko ajan mietin, että olinko nähnyt ollenkaan oikein. Ja että oliko se tosiaan minun raskaustestini. Mieskin oli ihan järkyttynyt, että kuinka se jo neljännestä kierrosta onnistui. Se tokaisi varmaan 20 kertaa eilisen aikana, että " hö, yks on paksuna" . :D

Vieläkään ei osaa uskoa asiaa, eikä mitään sellaista suurta tunnepurkaustakaan ole vielä koettu. Lähinnä vaan kummastellaan ja hämmästellään. Nyt kyllä vapisee kädet, kun tätä kerron :)

Oireista täytyy sanoa, että kyllä se sellainen aluksi tätimäinen kipuilu (kierron loppupäivinä) ja sen jälkeen aika kovatkin nipistykset ja viiltävät äkilliset kivut (kun täti oli jo päivän pari myöhässä) kai viittasivat raskauteen. Ja mulla kipeät nännit. Tänään ei kyllä ole kamalan kipeät enää...

Toivottavasti pysyy tuo meidän asukki kyydissä nyt sitten. Yritän ajatella realistisesti ja olla innostumatta toisaalta liikaa. Ja kaipa mä joskus parin viikon päästä alan tajuta tämän asian. Laskettu aika on laskurin mukaan 5.8.06.

Tuli kyllä paha mieli mullekin tuosta Fion kirjoituksesta. Käy mielessä välillä, että haluanko mä tätä asiaa edes tarpeeksi, ja että eihän tässä saisi mitään epäröidä, kun toisilla ei ole samanlaista onnea. Voisipa siitä omasta plussastaan " jakaa" myös muille ... :-/ Toivon siis voimia kaikille teille, joilla tämä homma ei toimi toivotulla tavalla. Eikä taatusti ole kyse siitä, kuka sen ansaitsee ja kuka ei :(

Vierailija
19/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvasin, että plussaat.. minä teen itse testin ihan kohta.. jännittää ;)

Vierailija
20/35 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan varma - niinku varmaan jokainen meistä - että teillä on kyytiläinen masussa!!!! Hienoa!

Ja Ull-maj, pidän kovasti peukkuja sulle, et sitte panttaa noin kauan tietoa ku Mii!!!!!!!!!!!!! =)