Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perheet ostaa aina eineksiä ja muuta höttöä?

Vierailija
29.11.2012 |

Kertokaa rakkaat ihmiset, miksi viikonloppuisinkin perheellisten ruokakärryissä on einespitsoja, makkarapaketteja, maksalaatikoita ja kaljabagit? Luulisi hemmetti, että ihmisiä kiinnostaisi syödä terveellisemmin ja edes viikonloppuna olisi sen verran aikaa panostaa, että voisi laittaa ruuan alusta loppuun asti itse!? Ja sit noi kaljat, niitä on aina mukana, kertoo minusta siitä, että rahastakaan ei ole kiinni, jos kaljaa ja tupakkaakin on vara ostaa, miksei TERVEELLISTÄ ruokaa????????

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään viinistä, mutta lasi riittää.

Vierailija
42/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi meille veronmaksajille paljon halvemmaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä kasvaa yhtä tyhmiä, kun ei saa tarpeellisia vitamiineja ja se perheen esimerkki...

Vierailija
44/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lasillinen viiniä ei todellakaan ole sama asia kuin puoli pullollista, joka on 37,5 senttiä eli KOLME lasillista viiniä.

Onko tuo sama ihminen tosiaan tuo, joka sanoo juoneensa viimeksi enemmän kuin kaksi lasillista joskus opiskeluaikana, ja joka myöntää juovansa pullollisen puoliksi miehensä kanssa...? Siinä tapauksessa pieni laskutaidon kertaus voisi olla suositeltavaa.

Vierailija
45/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa maksalaatikkoa ja ensi viikonloppuna taidan ostaa sitä monta rovetta, että saan syödä ja herkutella yksin koko viikonlopun:)

Nam nam, maksalaatikkoa:)

Kertokaa rakkaat ihmiset, miksi viikonloppuisinkin perheellisten ruokakärryissä on einespitsoja, makkarapaketteja, maksalaatikoita ja kaljabagit? Luulisi hemmetti, että ihmisiä kiinnostaisi syödä terveellisemmin ja edes viikonloppuna olisi sen verran aikaa panostaa, että voisi laittaa ruuan alusta loppuun asti itse!? Ja sit noi kaljat, niitä on aina mukana, kertoo minusta siitä, että rahastakaan ei ole kiinni, jos kaljaa ja tupakkaakin on vara ostaa, miksei TERVEELLISTÄ ruokaa????????

Vierailija
46/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yleensä ikinä osteta eineksiä.

Vierailija
47/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme yleensä osta eineksiä. Kaljaa mies ostaa ehkä kerran kuussa pari tölkkiä. Ne einekset, joita me ostetaan, on kalapuikot. Niin ja mies syö joskus valmismaksalaatikkoa. Joskus, jos ollaan esim. kipeitä, ostetaan juuri noita valmismaksa- ja makaronilaatikoita. Niissä ei muuten edes ole lisäaineita, arvon ap.

Ollaan muuten kunnon wt-perhe: parikymppinen pariskunta, 1 lapsi, mies työtön ja minä äitiyslomalla. Ajatelkaas. Silti leivon itse leivät, ruoat tehdään yleensä alusta asti itse. Juomme vain itsetehtyjä mehuja, limsaa ehkä kerran kuussa.

Vierailija
48/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene pulloa edes viikonlopussa.

Vierailija
49/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat jotain schaissea?

Vierailija
50/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en juo ollenkaan, ja mies taas pystyy ihan hyvin juomaan vain lasillisen siitä viinipullosta (yleensä pienestä) ja toisen seuraavana päivänä.

Katos, kun kaljakorin viikonlopussa vetävät ei voineet uskoa, että joku oikeasti juo VAIN lasillisen! ;D Kertoi aika paljon kirjoittajasta, heh.

itseasiassa mun kanssani kokoajan ja en uskokaan, ennen kuin näen. Kuten jo sanoin, meillä ei juoda mitään, ei maistu hyvälle mikään alkoholi. En vaan tunne yhtäkään kuka ei sitä koko viinipulloa tyhjäksi vetäisi ukon kanssa ;)

Ja alkuperäiseen kysymykseen: meillä ei myöskään ikinä syödä eineksiä. Tai taisin ostaa joskus keväällä paketin karjalanpiirakoita, nekin kyllä luomuna. Eli ap ei ainakaan meitä ole nähnyt kaupassa. Tai kiinnittänyt huomiota. Yleensä ympäristöstään huomaa juuri ne asiat, jotka haluaakin huomata...

Vierailija
51/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat jotakin yhtä ja samaa perhettä JOKA PÄIVÄ mitä ja mistä ne ostaa? :-DDD Pakastevihannekset ovat terveellisempiä ja vitamiinirikkaampia kuin ne useassa kaupassa nahistuneet vihannestiskin rehut, ja kala pakkasessa vähemmän pilaantunutta. Meillä ei ole kaljaa, missäs olet silloin ollut kyttäämässä kun me ollaan oltu ostoksilla?

T: ohra-allergikkoperhe

Vierailija
52/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nauttia tästä loppuelämästä ja siihen nyt vaan kuuluu maistuva ruoka!!! Kaloreilla ei ole mitään väliä!!!!

Vierailija
53/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän, että me olemme kalja/einesperhe silloin kun stressaa ja väsyttää. Yleensä syömme aika terveellisesti, mutta se ei oikeuta minua ylimielisyyteen.

Elämä on lyhyt. Nauttikaamme välillä ja olkaamme rentoja!

Vierailija
54/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yksi oman elämänsä hukannut ortoreksiasta kärsivä kyylä (=ap) haukkuu kaupassa näkemänsä einesostoskärryn inspiroiman koko aaveen perheet eineskaljamahawt-sakiksi ja eikun mitä tekee muut? Alkaa hirvee kilpailu siitä kuka syö kaikista terveellisimmin eikä alkoakaan käytetä muuta kun se lasillinen viiniä vuonna 2004?!!!

Herätys!!!!Onnistuko ap vähän sohasee sitä omaa terveysruokakruunua? Meillähän ei ainakaan syödä mitään ei-eineksiä!Me ollaan kunnon kansalaisia ja nyrpistetään nenät solmuun kun kaupassa ohi kävelee se kaamea eines ja kaljakoriperhe!

Vierailija
55/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yksi oman elämänsä hukannut ortoreksiasta kärsivä kyylä (=ap) haukkuu kaupassa näkemänsä einesostoskärryn inspiroiman koko aaveen perheet eineskaljamahawt-sakiksi ja eikun mitä tekee muut? Alkaa hirvee kilpailu siitä kuka syö kaikista terveellisimmin eikä alkoakaan käytetä muuta kun se lasillinen viiniä vuonna 2004?!!!

Herätys!!!!Onnistuko ap vähän sohasee sitä omaa terveysruokakruunua? Meillähän ei ainakaan syödä mitään ei-eineksiä!Me ollaan kunnon kansalaisia ja nyrpistetään nenät solmuun kun kaupassa ohi kävelee se kaamea eines ja kaljakoriperhe!

Vierailija
56/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun Suomen pääministerikin ehtii laittaa perheelleen ruokaa ja on tunnetusti hyvä kokki. =) Millainen ura sulla mahtaa olla, kun ei ehdi muuta kuin ostaa einespitsaa ja kaljaa?

Toki voi joskus ruokaa laittaa, mutta lasten arjen, siis elämän, hoitaa joku muu tai jotkut muuta.

Vierailija
57/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljalla, limulla, karkeilla, sipseillä, pizzalla ja nakeilla ja ranskiksilla. arkena taas on kiire ja ruoka halutaan nopeasti mutta pitäishän sen myös olla hyvää että kelpaa lapsille. arkena siis maksalaatikko, nakit, valmismuusi, ranskalaiset, hampparit ja sen sellaiset on hyviä.

olin eilen tutun kassalla, joka naureskellen ihmetteli että mikäs tereyskuuri meillä on menossa. en ole vieläkään keksinyt, mikä mun ostoksissa oli niin erikoista. rasvatonta maitoa, maustamatonta jugurttia, maitorahkaa, sipulia, porkkanoita, parsakaalia, bataattia, mango, punajuuria, tuoretta rosmariinia, kirsikkatomaatteja, juustoja, ruisjauhoja, linssejä, couscousia, pakasteherneitä ja -falafeleja, purkkaa, kuivattuja viikunoita ja hedelmävälipaloja. ihan perusruokaa, joukossa jopa valmiit falafelit!

Vierailija
58/58 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime lauantaina iltapäivästä kaupasta pullon siideriä ja eineslihapullia laatikollisen. Syy tulee tässä. Tultiin reissusta, autossa istui nälkäinen perhe, jolle oli saatava ruokaa pöytään nopeasti. Kotona olisi ollut pakkasesa jauhelihaa joista olisin toki voinut ne lihapullat pöräyttää, mutta nälkäisen sakin kärsivällisyys ei olis siihen riittänyt.

Joo ja tunnustan senkin, että illalla saunan jäkeen kumosin kurkkuuni sen siideripullollisen ihan yksin. Oon tosi paha.

Kyllä meillä eineksiäkin syödään kun on kiire väsy eikä ajatus juokse. Leivotaan leipää, ja muuta laitetaan pataruokia keittoja jne. ihan alusta asti. Tavallista elämää siis rennosti turhia nipottamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan