Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko järjestää kunnon (kirkko)häät toisellakin kierroksella

Vierailija
29.10.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt juuri tuntuisi, että en, mutta eihän sitä sitten tiedä, kun/jos sinne toiselle kierrokselle päätyy.

Vierailija
2/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan!

Kermakakkutyllihameet ja hunnut etc. voit unohtaa.

Älä leiki (enää) prinsessaa.

Huolehdi siitä, että pukusi on tyylikäs ja ajaton, eikä mikään prinsessa-asu. Siis sellainen, jonka löytää jostain muualta kuin morsiusliikkestä,

Vierailija
4/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. En kirkkohäitä enkä myöskään isoa juhlaa.

Vierailija
5/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pienet häät pitäisin. Ei toisella kierroksella enää isosti juhlita.

Vierailija
6/18 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto kaikille sovi, joten miksi yrittää kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
7/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkkäämässä toista kertaa kirkkohäitä. Astelen alttarille valkoisessa, runsashelmaisessa puvussa, jossa on myös laahus, mutta ilman huntua. Miehellä on frakki. Takanamme kävelevät morsiusneito ja sulhaspoika. Morsiusneito olisi halunnut kävellä edellä ja heitellä ruusun terälehtiä eteemme, mutta se meni jo vähän liian pitkälle minun makuuni, joten siitä sentään luovuttiin. Seremonian jälkeen vieraat viskovat meitä riisillä tms, vaikka meillä on jo lapsi.

Itselleni olisi kelvannut vähempikin häähumu, mutta miehelleni tämä avioliitto on ensimmäinen (ja molemmille meille viimeinen ;) ).  Hän haluaa koko loiston, ja mielestäni olisi aika epäreilua se häneltä kieltää vain siksi, että minä olen ollut aiemmin naimisissa.

Aloittajan kysymykseen vastaus: se joka kehtaamista arvostelee, keksisi joka tapauksessa jotain moitittavaa. Eli anna palaa vain, jos itsestä sopivalta tuntuu.

Vierailija
8/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="29.10.2012 klo 09:30"]Kermakakkutyllihameet ja hunnut etc. voit unohtaa.
Huolehdi siitä, että pukusi on tyylikäs ja ajaton, eikä mikään prinsessa-asu. Siis sellainen, jonka löytää jostain muualta kuin morsiusliikkestä,

[/quote]

Miksi sanot toiselle näin? Miksi toien ei saisi nauttia prinsessapäivästään, kuka sinä olet sen häneltä kieltämään? Määrittelemään, mitä hän pitää OMANA hääpäivänään päällä ja mistä hän sen ostaa. Ihan outoa porukkaa täällä!

[/quote]

No hunnun ainakin voi unohtaa. Huntu tarkoittaa että morsian on neitsyt ja tuntuisi aika oudolta käyttää sitä toista kertaa avioiduttaessa.

Vierailija
9/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäissä mennään isosti naimisiin valkoisine hääpukuineen, morsiamenluovutuksineen, huntuineen ja riisinheittoineen vaikka kymmenettä kertaa ja muksuja on poikkeuksetta ennestään, ellei entisille, niin ainakin nykyiselle miehelle. Minusta se on ihan pikkuisen mautonta. 

Toista kertaa naimisiin mennessä on ok valita kirkkohäät, mutta prinsessamekon, riisinheiton ja morsiamenluovutuksen voisi skipata. Miinustelkoon ne, jotka on menneet isosti naimisiin useamman kerran, heitähän tämä asia tuntuu kaivelevan. 

Vierailija
10/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan voi.

Itse en osallistuisi toista kertaa saman ihmisen isoihin kirkkohäihin.

Vierailija
11/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, eikä onneksi ollut tarvettakaan. Mieskään ei häistä piitannut, joten menimme aivan tyytyväisinä kahdestaan naimisiin maistraatissa. Todistajat oli siellä viran puolesta. Oli silti ihan paras juttu mennä naimisiin nykyisen miehen kanssa, ei se niistä kemuista ole kiinni.

Leskelle soisin toisetkin kirkkohäät, mutta muiden kohdalla... se nyt on vaan vähän naurettavaa.

Vierailija
12/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, vuodelta 2012. Tämä tieto ei kuitenkaan vanhene.

Toiselle kierrokselle lähdetään matalammalla profiililla. Vaatimattomammat kulissit, syvällisemmät avioliittolupaukset ja vain muutama todistaja/ vieras. Panostakaa parisuhteeseen, ei häähulinaan.

Vierailija
13/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kehtaat, juuri sellaiset kuin haluat.

Vierailija
15/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt kirkossa naimisiin, mutta liitto päättyi eroon miehen aloitteesta (minä en olisi halunnut erota). Nyt olen toisen miehen kanssa suhteessa, ja olemme puhuneet naimisiinmenosta. Todellakin menen uudestaan kirkossa naimisiin. Ei se, että ex-mieheni ei pystynyt pitämään lupaustaan, voi riistää minulta mahdollisuutta Jumana siunaamaan loppuelämän liittoon!

Vierailija
16/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2012 klo 09:30"]Kermakakkutyllihameet ja hunnut etc. voit unohtaa.

[/quote]

Miksi sanot toiselle näin? Miksi toien ei saisi nauttia prinsessapäivästään, kuka sinä olet sen häneltä kieltämään? Määrittelemään, mitä hän pitää OMANA hääpäivänään päällä ja mistä hän sen ostaa. Ihan outoa porukkaa täällä!

Vierailija
17/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2012 klo 09:33"]

Ei avioliitto kaikille sovi, joten miksi yrittää kerta toisensa jälkeen?

[/quote]

Vaikka itse olet loppuelämän liitossa, mutta miehesi ottaisi sinusta eron, eläisitkö loppuelämän eronneena, etkä avioituisi enää uudestaan? Aikamoisen vallan ihmiset antavat toisille omaan elämäänsä.

Vierailija
18/18 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan jaksaisi. Kirkkohäitä en varmaankaan pitäisi, koska en kuulu enää kirkkoon, mutta jonkinlaisen juhlan järjestäisin. Pienet ja intiimit häät lähipiirille voisivat olla kivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän