Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaaliterapeuttia paikalla?Edes keittiö-sellaista?

Vierailija
29.11.2012 |

Pitäisi lämmittää suhdetta pitkähkön kylmän kauden jälkeen(ei uskottomuutta takana,vaan muuta).Miten se tapahtuu,että se ei tuntuisi teennäiseltä ja järjestetyltä? Tarkoitan lähinnä intiimiä yhdessäoloa. Muu sujuu jo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole seksuaaliterapeutti mutta yritän antaa pari ehdotusta.

Miten jos vaikka hieroisitte toisianne? Voisitte edetä myös ns pettinkiin? hyväilisitte ja hivelisitte toisianne.

Vierailija
2/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä joku vihjaileva tekstiviesti tai kirjelappunen? =)

Vierailija
4/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitteentekijä,koska syy ei ollut minussa, vaan olin se loukattu osapuoli. Mutta miehelle pitäisi saada vihjaistua jotenkin hienovaraisesti että olen valmis jos hän tekee nyt aloitteen ja lähestyy. Tässä tapauksessa se on mielestäni ehdottomasti miehen homma,koska se mistä loukkaanuin,tavallaan liittyy minun seksuaalisuuteeni ja aloitteentekooni.

Vierailija
5/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pariskunta osaa lähestyä toisiaan...

Miten voidaan olla pari, jos ei osata sanoa miltä tuntuu?

Vierailija
6/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pariskunta osaa lähestyä toisiaan... Miten voidaan olla pari, jos ei osata sanoa miltä tuntuu?

ja mehän ollaan ainoa pari,jolla on ongelmia.

Mitä luulet mitä varten yleensäkin seksuaali ja pariterapeuteilla on töitä????? Luuletko,että en aikoinaan sanonut,miltä tuntuu? Kyllä sanoin ja sen jälkeen onkin tullut kylmää kyytiä...aina ei mene asiat niinkuin neuvolan oppikirjassa.

ap

Vierailija
7/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllä sun pitää ottaa se ensimmäinen askel. Ehdota yhteistä leffailtaa ja vähän viiniä tai glögiä näin joulunalusaikaan. Sitten hivuttaudut vähitellen hänen syliinsä leffan aikana. Eiköhän mies ymmärrä vinkin. Ja sitten siirrytte sänkyyn.

Vierailija
8/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä järjestetyssä läheisyydessä mun mielestä ole mitään pahaa myöskään. Käytiinhän sitä seurusteluaikoinakin treffeillä, miksei sitten suhteessakin? Ehdota kylpylälomaa, ravintolaa, mitä vaan yhteistä tekemistä.

Vierailija
9/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nyt tässä se ongelma,että kumpikaan ei ylpeyttään halua tehdä aloitetta,tai sitten tohdi kun pelkää että tulee torjutuksi.

Minulla itselläni on se ajatus, että minä en ainakaan tee, koska minua on loukattu syvästi.

Pitäisi saada miehelle viestitettyä että se on hänen hommansa,ja nyt vois olla hyvä aika.

Olen liian ylpeä ottaakseni ensimmäisen askeleen.

Loukkaus oli lähes yhtä paha kuin uskottomuus,ellei pahempikin. Sitä ei voi unohtaa kovin herkästi,se oli rikos itsemäärämisoikeutta vastaan,sekä seksuaalisen koskemattomuuden loukkaus. Olin aika kauan hajalla ja luottamus meni. Samoin itsetunto koki kolauksen.Miten tästä pääsee yli?

Vierailija
10/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan teistä ei herry aggressiiviseksi tai muistelemaan vanhoja, viinipullollinen ja sen varjolla "pikku hiprakka" voi auttaa. Hiprakka voi olla osittain teeskenneltykin, mutta yleensä se rentouttaa, saa himoja hyrräämään, ja sen varjolla voi heittäytyä hellemmäksi kuin selvänä voi.

Valitettava totuus tuo on, mutta Suomessa ilman viinaa ei varmaan olisi montaakaan lasta tai parisuhdetta :D

Vierailija
11/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi unohtaa kovin herkästi,se oli rikos itsemäärämisoikeutta vastaan,sekä seksuaalisen koskemattomuuden loukkaus. Olin aika kauan hajalla ja luottamus meni. Samoin itsetunto koki kolauksen.Miten tästä pääsee yli?

Ei tule hirveän monia asioita mieleen tuosta.