Nelikymppiset naiset kelpaavat enää 60+ ikäisille miehille
vaikka myös 60+ ikäiset miehet haaveilevat saavansa nuoren naisen.
Olen pahoillani mammat mutta tämä on totuus.
Kommentit (33)
Olen 40.v ja todellakin saan hätistellä kimpustani pois 25-30.v jannuja..ne kun luulee että olen korkeintaan 25.v ...ja ihan oikeasti olen todella nuoren näköinen
olen pahoillani, jos et muille kelpaa
t. 40v, jolla mies on 27v
Siskoni, joka on ylipainoinen eikä mitenkään kaunis, löysi itselleen aikoinaan 6 vuotta nuoremman miehen. Siskoni oli tuolloin 40+.
No, on tästä iästä ainakin se etu ettei lähde tämänkaltaisiin lapsellisuuksiin mukaan.
Niinpä. =)
mutta totuutesi taitaa olla oman mielikuvituksesi tuotetta. Jotkut kiinnostuu vanhemmista, jotkut nuoremmista, jotkut taas samanikäisistä. Ei tällaista pysty yleistämään.
mulla on oma NUOREMPI mies eikä muille tarvitse kelvatakaan. = )
olen 52v ja sama mies on edelleen rinnalla - nyt 47v. En voisi kuvitellakaan olevani ikäiseni tai vanhemman miehen kanssa eikä sellaisia koskaan ole edes ollut tarjolla. Vain nuorempia:) Mutta ei minuakaan uskoisi viiskymppseksi...
pettäjiä, eronneita ja karanneita tuntuu olevan kannoilla. Pahimmat tapaukset on niitä, joiden vaimo ei anna ja hirveässä kännissä pyytävät päästä edes vähän sormettamaan.
Poikaystäväni on 47
Olen 39-vuotias ja mieheni 34-vuotias. Ei siis lähellekään 60. Ja kyse ei ole edes suhteesta, joka olisi alkanut ollessani 25. Kun tapasimme olin 33-vuotias, eronnut 2 lapsen äiti. Ennen miestäni tapsilin itseäni 9 vuotta nuorempaa miestä, hyvin kelpasin hänellekin.
Just sain treffikutsun alle 30v mieheltä. t. N46v
Olen 39-vuotias ja mieheni 34-vuotias. Ei siis lähellekään 60. Ja kyse ei ole edes suhteesta, joka olisi alkanut ollessani 25. Kun tapasimme olin 33-vuotias, eronnut 2 lapsen äiti. Ennen miestäni tapsilin itseäni 9 vuotta nuorempaa miestä, hyvin kelpasin hänellekin.
Erotessani olin 30+ 2 lapsen äiti ja parikymppiset kollit intoili ympärillä. Otin sitten 24-vuotiaan miehen omakseni, kun oli niin fiksu ja ihana. Ja sitä hän on edelleen, kahdeksan vuoden yhdessäolon jälkeen.
Aiotko kuolla vanhuuteen jo ennen neljääkymmnetä ikävuotta vai suretko jo etukäteen kohtaloasi?