Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset naiset kelpaavat enää 60+ ikäisille miehille

Vierailija
28.11.2012 |

vaikka myös 60+ ikäiset miehet haaveilevat saavansa nuoren naisen.

Olen pahoillani mammat mutta tämä on totuus.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 40v nainen ja vientiä riittää nyt kun olen eronnut...enkä ole missään tekemisissä 6-kymppisten papparaisten kanssa :D

Vierailija
2/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen 41 ja mieheni on 35, ei 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävä nelikymppinen, suurin miesryhmä, mikä hyöri harrastepiireissä ympärillä oli kolmikymppiset miehet.

Ja itse olin tukevasti naimisissa ja 3 lasta ja ei tarkoitustakaan erota tai pettää miestä. Eikös vain nuoret miehet yrittäneet vikitellä jos millä keinoilla.

Nyt viiskymppisenä saa olla jo rauhassa suht paljon.

Vierailija
4/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei toivoakaan että saisin hänet.

- nelikymppinen nainen

Vierailija
5/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lähde tämänkaltaisiin lapsellisuuksiin mukaan.

Vierailija
6/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan aviomiehekseni otin. Eli ei tosiaan ole totuus että ei kelpaisi kuin eläkeikäisille.

Vierailija
7/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v mieheen, mutta tuskin koskaan omaksi saan :(

Vierailija
8/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

retrosilmälaseissaan ja "muutama" kilo liikapainoa omanneena ei kelpaa edes 60vuotiaille.

Kun taas hoikat, fiksut, kauniit naiset kelpaavat kelle tahansa. Aina se on näin ollut, ja aina se tulee näin olemaan. Kyse ei ole iästä, ei ollenkaan.

Vierailija
9/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää muistaa kertoa tämä niille baareissa ympärillä pyöriville komeille alle kolmikymppisille miehille.

Vierailija
10/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestään erottuuan tapaili pitkään itseään 7-vuotta nuorempaa miestä. Ja yksi 30-vuotias oli aivan lovena myöhemmin tätiini. Nyt hän on vakaassa suhteessa itseään 5-vuotta vanhemman miehen kanssa. Tätini on yli 40.

Ja yksi tuttava mies muuten täytti just 60. Itse veikkaisin hänet korkeitaan 50-vuotiaaksi jos en ikää tietäisi.

Oikeasti onko ap näin mustavalkoinen?!

Vierailija
11/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvii kelvata kenellekään. Otan sen, kenet haluan.

Nainen 44 v

Vierailija
12/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisimmekin, niin nuorekkaita sellaisia. Kyllä mä ainakin kelpaan vielä kolmikymppiselle miehelleni. Tulen sitten kertomaan, jos joudun vaihtamaan eläkeläispappaan...

Vierailija
13/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisihminen, niin ei se ikä merkkaa paljonkaan. Ihmiseen sitä rakastuu, ei ikään

Vierailija
14/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 ja mieheni 44. Ihan hyvin tunnun kelpaavan. Minusta on parasta kun jokainen valitsee suunnilleen ikäisensä kumppanin. Mutta eihän sille tietysti mitään voi, jos sattuu rakastumaan itseään reilusti nuorempaan tai vanhempaan. Itse en kyllä oo ikinä katellu itseäni yli 10 v vanhempaa tai nuorempaa.

Kaikilla mun ystävillä on suunnilleen oman ikäisensä mies, ei kellään oo 20 v vanhempaa miestä.

Vierailija
15/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41v. En kyl ole vielä huomannut, että ihan isäni ikäiset miehet vilkuilisivat mua kuumasti. Tai sit en ole vaan ymmärtänyt, että voihan se silti niinkin olla.

Tässä jonain päivänä, kun olin kirjastossa, pistin merkille, että joku arviolta +viiskybänen, kylläkin ihan kivannäköinen - äijä tuijotteli mua -ja kävi mielessä, että miksköhän toi vähän vahempi mies kyylää tuolla koko ajan...kunnes tajusin, että jaha, tähän on nyt sitten tultu...

Mutta tavallaan ihan kivaakin on, että saa olla rauhassa, ettei miehet enää vahtaa ja vislaile, kun menee vaikka jonkun rakennustyömaan ohi tms. Sen aika oli joskus ja olihan se tavallaan aika raskastakin olla aina katseiden kohteena.

Mutta kyllä kai se vähän kirpaisee edelleen, että jos on mielestään laittautunut nätiksi jne ja menee jonnekin baariin tai ravintolaan, niin juuri kukaan ei vaivaudu edes vilkaisemaan.

Ja tämä vaan pahenee tästä, menee vielä 5v, niin olen täysin näkymätön.

Vierailija
16/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vasta 46. Mitäs nyt tehdään?

Odota ihan rauhassa :-)

Vierailija
17/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla (40v) on sitten 32 vuotias mies?

Vierailija
18/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pää pois puskasta.

t.40v

Vierailija
19/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 ja mieheni 44. Ihan hyvin tunnun kelpaavan. Minusta on parasta kun jokainen valitsee suunnilleen ikäisensä kumppanin. Mutta eihän sille tietysti mitään voi, jos sattuu rakastumaan itseään reilusti nuorempaan tai vanhempaan. Itse en kyllä oo ikinä katellu itseäni yli 10 v vanhempaa tai nuorempaa.

Kaikilla mun ystävillä on suunnilleen oman ikäisensä mies, ei kellään oo 20 v vanhempaa miestä.

mieheen. Tunsin silloin itseni hirveän aikuismaiseksi ja enimmäkseen noin ison ikäeron suhde oli esittämistä kavereille, sekä mun puolelta että sen miehen puolelta. Nyt 'oikeasti aikuisena' en vois kuvitellakaan seurustelevani samalla ikäerolla miehen kanssa. Olen 39-vuotias ja mulla on 36-vuotias kumppani. Onnellisia ollaan jo kahdeksatta vuotta enkä meinaa vaihtaa nelikymppisenä kuuskymppiseen :P

Vierailija
20/33 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap, mutta niin se vain on. Sinulla ei taida olla silmiä päässäsi, jos et näe kuinka ihan tavalliset 40+ naiset kiinnostavat näitä ihan tavallisia suomalaismiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan