Mikä on kamalin tai tyhmin tavara kirppiksellä mitä olet nähnyt myynnissä?
Itse näin kirppiksellä myynnissä tänään sellaiset varpaiden erottelijat, tiettekö kun vaikka lakataan varpaiden kynsiä, kaksi kappaletta, _käytetyt_ ja _likaiset. Hyi olkoon.
Maksoi 2 euroa!
Ei kai ne uutenakaan maksa montaa euroa? Kuka haluaa ostaa jonkun toisen ihmisen jalkasilsaiset ja varvasvälijuustoiset varpaiden erottelijat?!
Kommentit (25)
Hinnoiteltu usein niin, että samalla rahalla saisi kaupasta uuden munan ja pääsisi syömään suklaankin. Ylipäänsä en ymmärrä ihmisiä jotka vievät kirppikselle kaikkea pikkuhilua toivoen saavansa niistä pari euroa.
Kyllä mä mieluummin pakkaan kaikki pikkukrääsät niihin minikokoisiin minigrip-pusseihin ja vien kirpulle, ja nettoan niistä monta kymppiä, kuin heitän roskikseen.
Esim. viime kesänä myin kaikki aikojen saatossa muumi-munista tulleet muumihahmot 50s-2e kpl, ja rahaa tuli 40 euroa pelkästään niistä. En edes olisi tajunnut että ne menee kaupaksi mutta kun näin yhdessä toisessa pöydässä.
Mulla on noi pikkuhilut aina omassa laatikossaan, josta halukkaat saa niitä penkoa. Että ei pitäisi häiritä muiden tavaroiden ostajia.
En tosiaan olisi itsekään tajunnut niitä myydä, mutta kun muilla näin. Ja ne menee AINA kaupaksi, mikä on ihan ihmeellistä.
... ja siellä kamalin oli kirja "Äidinkieltä vasta-alkajille".
Mutta ei todellakaan kuulu juttuihin, joita ostan käytettynä. Yöhgh.
Mutta ei todellakaan kuulu juttuihin, joita ostan käytettynä. Yöhgh.
Kyllä mä mieluummin pakkaan kaikki pikkukrääsät niihin minikokoisiin minigrip-pusseihin ja vien kirpulle, ja nettoan niistä monta kymppiä, kuin heitän roskikseen.
Esim. viime kesänä myin kaikki aikojen saatossa muumi-munista tulleet muumihahmot 50s-2e kpl, ja rahaa tuli 40 euroa pelkästään niistä. En edes olisi tajunnut että ne menee kaupaksi mutta kun näin yhdessä toisessa pöydässä.