Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punastuminen nolottaa...

Vierailija
28.11.2012 |

Eli itsellä saattaa puna levitä kasvoille ihan normaalissa kanssakäymisessä sellaisen vähän vieraamman ihmisen kanssa... Pystyn kyllä ottamaan hyvin kontaktin ja keskustelemaan asioista ja olen muuten melko sosiaalinen, mutta tuo punastuminen häiritsee. Mikä tähän neuvoksi? Jälkeenpäin alkaa aina nolottaa ihan hirveästi, kun oikein hiki tulee ja sen punastumisen kyllä huomaa! Kamala tunne, josta haluaa eroon...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascoa tai vastaavaa naamaan niin saat muuttua maskisi alla vaikka vihreäksi eikä kukaan sitä huomaa. Antaa kivasti itsevarmuutta kun ei tarvi murehtia punastumisen näkymisestä.

Vierailija
2/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin siten, että vanhempana punastelee vähemmän. Toiseksi siten, että vanhempana siitä välittää itse vähemmän, vaikka punastuisikin.

Koeta ajatella, että punastumisessasi ei ole mitään pahaa. Ihmiset voivat nähdä sen, mutta jos samanaikaisesti kuitenkin pystyt jatkamaan puhumista tai mitä nyt sitten oletkin tekemässä, asia ei ylikorostu. Älä anna punastumiselle ylivaltaa. "Okei, naamani on nyt punainen, mutta pidän nyt silti tämän esitelmän ja tämä on ihan hyvä näin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo Joe Blasco peitä kokonaan. Enkä halua olla minkään meikkikuoren vanki. Olen yrittänyt hyväksyä ominaisuuden itselleni kuuluvaksi, vaikka ei se helppoa olekaan. Mulla on ihotyyppi, joka reagoi punaisuudella ihan mille tahansa ulkoiselle ja sisäiselle tekijälle. Moni tuntemani hyvin itsevarma ihminen kärsii samasta punaisuudesta, joten eiköhän se pidä vain hyväksyä. Ja oikein kiperään tilanteeseen voi laittaa sitä meikkivoidetta.

Vierailija
4/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma. Tuo yyber-peittävä meikkivoide on muuten hyvä idea, mutta mulla myös korvat leimahtavat helakanpunaisiksi. Korvanlehtiä on aika hankala meikata.

Vierailija
5/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä pahentaa asiaa rutkasti, kun joku älypää huomauttaa asiasta! Ei sille mahda oikein mitään.

Vierailija
6/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ainakin vähän... Tosin, jos hikoiluttaa samalla, niin siitä saattaa tulla suttuinen vaikutelma... Punastuminen on joillakin ihotyypeillä täysin normaalia eikä siihen välttämättä liity mitään jännitystä tai nolostumista...

Vierailija
7/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ainakin pahentavat punastelua.

Sinänsä mielessäni punastelussa ei ole mitään hävettävää. Yksi ominaisuus muiden joukossa.