Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuivurittomissa perheissä pärjätään?

Vierailija
27.11.2012 |

Olen tässä pohtinut että miten ne lapsiperheet joissa ei ole lainkaan kuivuria pärjäävät? Ollaan siellä paskasissa vaatteissa vai miten asia on hoidettu? Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on se että aina kotona oltaisiin ilman vaatteita ja pelkästään ihmistenilmoilla laitettaisiin vaatteet päälle.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pohtinut että miten ne lapsiperheet joissa ei ole lainkaan kuivuria pärjäävät? Ollaan siellä paskasissa vaatteissa vai miten asia on hoidettu? Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on se että aina kotona oltaisiin ilman vaatteita ja pelkästään ihmistenilmoilla laitettaisiin vaatteet päälle.

Vierailija
2/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi olla paskaisissa vaatteissa tai ilman vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa olet ap , 25 vuotta ollaan eletty piilossa muilta ihmisiltä, hyvä että olen synnyttämään päässyt. Lapsilla ei mitään kontakteja mihinkään, itse olen opettanut heitä. Asutaan maalla, kaukana syrjässä. Kuivuria ei ole ja tuskin tulee olemaan.

Vierailija
4/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtalaisen puhtaatkin. Täydellinen puhtaus nyt on liikaa vaadittu 1- ja 2v pikkumiehiltä :D

Ainoa uhraus mitä joudumme tekemään, on se että meillä on olohuoneen nurkassa ihan tavallinen pyykinkuivausteline. Kyllä se siitä siirretään vaikka kylppäriin, jos joku tulee kylään :) Ja kesällä tietenkin kuivataan ulkona/parvekkeella.

Tuleepahan ainakin säästöä sähkölaskuun.

Vierailija
5/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme logiikka sulla ap.

Vierailija
6/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy vaatteisiin?

Yritätkö tarkoittaa kuivauskaappia tai kuivausrumpua?

En ymmärrä miten sellaisissa perheissä pärjätään joissa ei vanhemmat osaa puhua, ollaanko siellä aina tuppisuuna vai?

Vierailija
7/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin käyttökerrat silloin kun pesen untuvatakit, -peitot, ja -tyynyt. Niitä ei saa kuohkeiksi muuten.

Lopun aikaa vuodesta tuo möllöttää toimettomana.

Vierailija
8/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei itketä ainakaan sängyssä, niin ei jouduta nukkumaan märissä petivaatteissa.

Vierailija
9/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee pilalle kuivausrummussa...

Vierailija
10/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ei ole esim. tiskikonetta, syövät joko paskasilta lautasilta tai kertakäyttösiltä:)

Itseasiassa aika hauska:)Kiitos aloittajalle!

Vierailija
11/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka luulee, ettei hampaita pysty pesemään ilman sähköhammasharjaa, matot voi pesettää vain pesulassa ja samoin on auton laita. Astiat voi pestä vain tiskikoneessa ja ompelukonekin on koriste kodinhoitohuoneessa.

Hassua sinänsä, että ko. ihmistyypillä ei ole varaa ostaa kuin yksi vaatekerta.

Vierailija
12/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä pöhisee välillä sienikuivuri, ja pihalla meillä on helevetinmoinen viljakuivuri. Mutta miten meidän vaatteet niissä puhdistuis? Kannattaa kokeilla pyykinpesukonetta... Muista pesuaine kans!!!

Vierailija
13/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipinää tänne:)

Vierailija
14/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat, peitot ja tyynyt, koska tavallisilla kuivaustelineillä ei ole tilaa kuivata niitä.

Hyvin pärjätään. 7 lasta.

Vierailija
15/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme viljele viljaa.

Vierailija
16/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei omistetakaan kuin se yksi tai kaksi vaatekertaa....

Vierailija
17/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat, peitot ja tyynyt, koska tavallisilla kuivaustelineillä ei ole tilaa kuivata niitä.

Hyvin pärjätään. 7 lasta.

Ed. mainitut + pyyhkeet kuivausrumpuun, muut kuivataan kodinhoitohuoneen katossa olevilla naruilla. Ja kyllähän ulkona voi kuivata aika monta kuukautta, silloin menee petivaatepyykkikin narulle. 4 lasta ja hyvin pärjätään. Olen vieläpä hyvin pyykinpesuinnostunut, enkä tykkää että lapset on yhtään nuhruisissa vaatteissa :)

Vierailija
18/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee kuivuri vaan mun kuolleen ruumiini yli.

Pyykkiä pestään ja ripustetaan narulle kuivumaan tai viedään kuivaushuoneeseen. Ei olla paskasissa vaatteissa eikä myöskään alasti.

Vierailija
19/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on pyykkien kuivaushuone, myytiin kuivausrumpu pois kun on fiksumpaa hyödyntää sitä kuivaushuonetta.

Vierailija
20/42 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuivuri pölyä keräämässä... Juuri koskaan en käytä vaikka perheessämme on 3 lasta ja 7kg:n kone jauhaa tasaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi