Mies sanoi riidellessä näin...
Että rakastelee vain rakkaudesta. Siis sanoi sen vihaisena. Tajusin että tarkoitti ettei halua minua. Tästä aikaa jo mutta minua lausahdus vaivaa. Kannattaako ruveta selvittämään riidassa sanottua lausahdusta enää kun meillä menee nyt hyvin?
Kommentit (8)
Kyllä sinuna kysyisin et mitä tarkoitti sillä lauseella. :-) voi jäädä muuten vaivaan sinua.
Ollaan sen jälkeen harrastettu seksiä.
Ap
kyllä tosi mies panee koska tahansa ketä tahansa. Taitaa olla homo jos mahduttaa seksin ja tunteet samaan lauseeseen. JSSAP.
Mielellään aina kun sinua vähän tympii joku asia, niin vedä tuo esiin ja vaadi tarkkaa selitystä ja analyysia. Älä anna miehesi koskaan unohtaa että sattui sanomaan tuon ääneen.
Sillä tavoin saat parisuhteesi ihan uuteen kukoistukseen ;)
Mies voi panna aika yleensä vaikka ajatteli ihmisestä mitä. Minun ex mieheni vihasi yhtä minun kaveria ihan sikana. Kummiski sänkyyn päätyivät. Ja tämä mun kaveri tuli hänelle paksuks. nyt minulla uusi ihana mies jonka kanssa olen naimisissa nyt vaan työ reissussa. Sinuna kyllä oikeesti kysyin siltä mieheltä et miksi noin sanoi. Jos se sinua aidosti rakastaa ei sen pitäis noin sanoa. Onko käytös muuten muuttunu? Minä huomasin ex miehes pettämise siitä kun yht äkkiä oli kiinni ku kärpänen.
Kyllä sinuna kysyisin et mitä tarkoitti sillä lauseella. :-) voi jäädä muuten vaivaan sinua.
Tarkoitti sitä, että on sinulle tosi vihainen, eikä sillä hetkellä voinut sietää sinua.
Tarkoitti sitä, että on sinulle tosi vihainen, eikä sillä hetkellä voinut sietää sinua.
Ja koska taas rakastelee kanssasi, on myös leppynyt ja rakastaa, kuten tehnyt varmasti koko ajan, vihaisena vaan joskus tuntuu hetkittäin ihan muultakin.
rakasteleeko sua?