Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syttärikemupaniikki! Auttakaa

Vierailija
28.01.2013 |

Lapsellani on tänään synttärikemut klo 17.30-19.30. Ensin käydään pulkkamäessä ja sitten tullaan saunamökille paistamaan makkaraa. Mökillä myös avataan lahjat.

Lapsia on yhteensä 10, aikuisia 5

Millainen aikapolitiikka olisi hyvä?

Riittääkö tunti syömishommiin/lahjojen avaamiseen, vai onko se ihan liikaa?

Kertokaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä syömisessä ja lahjojen aukaisemisessa menee oma aikansa. Tuntu on varmaan ihan riittävä, muttei ainakaan liikaa.

Vierailija
2/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lapset syö tosi paljon, toisen taas ovat tulleet suoraan ruokapöydästä synttäreille eivätkä syö mitään. Sitten kun niitä juuri syöneitä on paljon, niin ruokailu on pikaseen ohitse. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jos joku järkkää juhlat, että miksi pitää syödä sitä ennen. Kyllä mä ainakin tykkään, kun tarjottavia syödään oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esim. on nyt se tunti suunnilleen mäenlaskua ensin, niin toivottavasti kukaan muksuista ei tule tyhjin vatsoin.

Ja kieltämättä meilläkin ipana syö päivällisen aina ennen synttäreille lähtöä, en tykkää että täyttää vatsansa pelkillä makeilla herkuilla.

-ap

Vierailija
4/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää lapsi ennen synttäreitä jos olen selkeästi ilmoittanut + puhelimessa / kasvotusten korostanut, että meillä tarjotaan lapsille RUOKAA (no jos hampurilaisia ja ranskiksia voi sellaiseksi kutsua). Viimeksi puolet lapsista tuli maha täynnä ja valtava läjä ruokaa jäi hukkaan. Kärvistelivät sitten siinä pöydässä ja odottivat kun muut söivät.

Ja varmaan lapsiakin harmitti kun oli pakotettu vetämään maha täyteen hernesoppaa kun olisi saanut hamppareita.

Vierailija
5/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää lapsi ennen synttäreitä jos olen selkeästi ilmoittanut + puhelimessa / kasvotusten korostanut, että meillä tarjotaan lapsille RUOKAA (no jos hampurilaisia ja ranskiksia voi sellaiseksi kutsua). Viimeksi puolet lapsista tuli maha täynnä ja valtava läjä ruokaa jäi hukkaan. Kärvistelivät sitten siinä pöydässä ja odottivat kun muut söivät.

Ja varmaan lapsiakin harmitti kun oli pakotettu vetämään maha täyteen hernesoppaa kun olisi saanut hamppareita.

mutta keskimäärinhän synttäritarjoilut on luokkaa jätskiä ja poppareit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme