Auttakaa työahdistuksessa! Kollegallani on joka päivä fleecetakki. Hänellä on niitä
useita eri värisiä. Olemme molemmat opettajia. On vaikea mennä aamulla työpaikalle, kun vastassa on päivittäinen fleeceannos. Mitä voin tehdä?
Kommentit (28)
Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia.
-ap
Sun olis paras ottaa nyt yhteys koulupiirisi fleece-tukihenkilöön.
Olen kyllä yrittänyt olla reipas. Tiedän, että en itsekään ole virheetön (minulla on joskus töissä Korkokengät), mutta joskus tulee mitta täyteen.
-ap
Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia. -ap
Sun olis paras ottaa nyt yhteys koulupiirisi fleece-tukihenkilöön.
teet sille muodonmuutoksen ja pakkaat kaikki fleecet ja lähetät mulle. täällä on pakkasta :(
Oikeesti olis olemassa kauniita,lämpimiä vaatteita - mutta suomineito tempasee päälleen sen ison fleecetakin,kun se on niin käytännöllinen. Ja helevetin ruma. Koita kattella toiseen suuntaan.Osanottoni.
Käyttää myös crocseja eikä missään nimessä meikkaa ikinä.
Mutta hei, eihän se ulkonäkö ole yhtään tärkeää.
No mä ainakin repesin tälle aloitukselle! :D Tää aloitus sopis nii-in hyvin yhden mun yläkoulunopena olevan ystävättären suuhun! Teistä tulisi hyvät työtoverukset, voisitte viljellä purevaa huumoria vertaillen kynsilakkasävyjä. :)
Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia.
-ap