Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa työahdistuksessa! Kollegallani on joka päivä fleecetakki. Hänellä on niitä

Vierailija
26.11.2012 |

useita eri värisiä. Olemme molemmat opettajia. On vaikea mennä aamulla työpaikalle, kun vastassa on päivittäinen fleeceannos. Mitä voin tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia.

-ap

Vierailija
22/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia.

-ap

Sun olis paras ottaa nyt yhteys koulupiirisi fleece-tukihenkilöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt olla reipas. Tiedän, että en itsekään ole virheetön (minulla on joskus töissä Korkokengät), mutta joskus tulee mitta täyteen.

-ap

Raskas päivä takana. En sano muuta kuin "musta fleece". Ymmärrätte varmaan. Joskus se on punainen ja sen alla on eri punainen T-paita. Se sattuu. Olemme yläkoulun opettajia. -ap

Sun olis paras ottaa nyt yhteys koulupiirisi fleece-tukihenkilöön.

Vierailija
24/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyööök en kestä en..

Vierailija
25/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sille muodonmuutoksen ja pakkaat kaikki fleecet ja lähetät mulle. täällä on pakkasta :(

Vierailija
26/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti olis olemassa kauniita,lämpimiä vaatteita - mutta suomineito tempasee päälleen sen ison fleecetakin,kun se on niin käytännöllinen. Ja helevetin ruma. Koita kattella toiseen suuntaan.Osanottoni.

Vierailija
27/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää myös crocseja eikä missään nimessä meikkaa ikinä.

Mutta hei, eihän se ulkonäkö ole yhtään tärkeää.

Vierailija
28/28 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin repesin tälle aloitukselle! :D Tää aloitus sopis nii-in hyvin yhden mun yläkoulunopena olevan ystävättären suuhun! Teistä tulisi hyvät työtoverukset, voisitte viljellä purevaa huumoria vertaillen kynsilakkasävyjä. :)