Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis katsooko kukaan UusiPäivä sarjaa ?

Vierailija
26.11.2012 |

en tiedä ketään, kuka katsoisi... ja tämä sarja säilytettiin ja Kotikatu lopetettiin. hienoa yle

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla Uusi päivä oli 13. katsotuin ohjelma kakkosella, tiistainen jakso keräsi 320 000 katsojaa... Vastaavasti viime viikon Satuhäät jaksoa on katsonut 340 000 ihmistä. Eli kyllä tuolle sarjalle katsojia löytyy.

Vierailija
22/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasta tulisi parempi, jios näyttelijät vaihtuisivat ja vanhoista jäisivät Krista, Mirja, Otso, Lauri ja Petra. Erityisesti se pariskunta, joka lapsineen asuvat vanhassa okt-talossa, on jotenkin tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen UP:tä areenalta. Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, mutta ihan hyvää viihdettä. Tavallisten ihmisten tavallisesta elämästä. Se on ihan tarpeeksi kiinnostavaa. Musta jotkut salkkarit on aivan älytöntä soopaa ja kotikatukin oli sellasta surkuttelua, josta ei tullut kuin ahdistunut olo.

Vierailija
24/72 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministien propagandaa koko sarja.

Miestä lyödään halvalla.

Vierailija
25/72 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty katsomaan kyseistä sarjaa, koska punapäätyttö niin ärsyttävä

Vierailija
26/72 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on TAIDELUKIO. siellä on vitaaleja nuoria. ei  hyppyritukkakauppislaisia ja tulevia inssejä.

mutta täyttä fiktiota se on, eikä realistista niinku täällä sanotaan. kauniita ihmisiä ja sisustuksia, poikkeuksellista yhteisöllisyyttä. pikkukaupunkissa on kumman paljon palveluja ja vitaalisuutta. päivikki lähti ihan oudosti MUKA rovaniemelle kun tytär meni sinne amikseen. kuka pahvi oikeesti muuttas lapsen mukana opsikelupaikkakunnalle. ja just oli otsolla ja päivikillä alkanut ihanasti suhde.

ja nyt kun kesällä tulee nuo vanhat jaksot tulee, niin huvittaa miten päälleliimattuja tanssikohtausjuduja siellä on ollut. nuo on karsittu pois sarjan edetessä. asiavirheitä siellä on koko ajan, jotka ärsyttävät. nuoria käsikirjoittajia ilmeisesti, joilla yhteiskuntatietoisuuttaa ei juuri ole. otso kuuluu ammattiliittoon ja kun irtisanoi ittensä Sunerilta, meni jo samana päivänä siivoojaks. ihan haloo.touhua. siks ottaa päähän, kun nuoret kattoo sarjaa ja kun niillä on ennestään surkeat tiedot yhteiskunnan toimivuudesta niin tosta ne oppii asioita väärin.

opiskelijoita kutsutaan oppilaiks ja vuoroin opiskelijoiks, jopa rehtori. kun kyse on toisesta asteesta niin ne ovat yksiselitteisesti opiskelijoita.

kevätnäytäs olis koulussa keskellä talvea..?? haloo. Marika kun oli raskaana jos ties monetta kuukautta, niin varmaan hamsteria odotti kun mahassa ei näkynyt mitään.

esko roine ja inga sulin ovat ihanimpia sarjassa. hyvä kun sara lähti pois, sen rooli oli tosi ärsyttävä

Vierailija
27/72 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on hyvä sarja, paljon uskottavammat juonenkäänteet kuin Salkkareissa! Salkkarit on aivan suolesta, monta vuotta sitä seurasin mutta nyt en enää pitkään aikaan. Välillä on pakko, kun mies sitä seuraa..

UP:ssa lapset ei kasva kahtatoista vuotta yhdessä yössä, ihmiset ei koko ajan vaihda kumppaneitaan ja nai ristiin naapureitaan.

Ainoa sarja, jota voi lapsenkin antaa katsoa.

Vierailija
28/72 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 20:45"]

se on TAIDELUKIO. siellä on vitaaleja nuoria. ei  hyppyritukkakauppislaisia ja tulevia inssejä.

mutta täyttä fiktiota se on, eikä realistista niinku täällä sanotaan. kauniita ihmisiä ja sisustuksia, poikkeuksellista yhteisöllisyyttä. pikkukaupunkissa on kumman paljon palveluja ja vitaalisuutta. päivikki lähti ihan oudosti MUKA rovaniemelle kun tytär meni sinne amikseen. kuka pahvi oikeesti muuttas lapsen mukana opsikelupaikkakunnalle. ja just oli otsolla ja päivikillä alkanut ihanasti suhde.

ja nyt kun kesällä tulee nuo vanhat jaksot tulee, niin huvittaa miten päälleliimattuja tanssikohtausjuduja siellä on ollut. nuo on karsittu pois sarjan edetessä. asiavirheitä siellä on koko ajan, jotka ärsyttävät. nuoria käsikirjoittajia ilmeisesti, joilla yhteiskuntatietoisuuttaa ei juuri ole. otso kuuluu ammattiliittoon ja kun irtisanoi ittensä Sunerilta, meni jo samana päivänä siivoojaks. ihan haloo.touhua. siks ottaa päähän, kun nuoret kattoo sarjaa ja kun niillä on ennestään surkeat tiedot yhteiskunnan toimivuudesta niin tosta ne oppii asioita väärin.

opiskelijoita kutsutaan oppilaiks ja vuoroin opiskelijoiks, jopa rehtori. kun kyse on toisesta asteesta niin ne ovat yksiselitteisesti opiskelijoita.

kevätnäytäs olis koulussa keskellä talvea..?? haloo. Marika kun oli raskaana jos ties monetta kuukautta, niin varmaan hamsteria odotti kun mahassa ei näkynyt mitään.

esko roine ja inga sulin ovat ihanimpia sarjassa. hyvä kun sara lähti pois, sen rooli oli tosi ärsyttävä

[/quote]

Marikan raskaus meni kesken ihan alussa. Ei todellakaan ole ollut "ties monennellako kuulla", vaan ovat yrittäneet vauvaa Teron kanssa. Ja Otso on tyyppi joka haluaa tulla toimeen itse, ei jäädä yhteiskunnan tai edes työttömyyskassan elätiksi. 

Mutta hiukan repesin siinä vaiheessa kun Vilman vauva syntyi ja ylpeä isä sitten siinä kertoi isovanhemmille että "melkein kolme kiloa!" Vauva oli silminnähden iso, luultavasti ainakin 5,5-kiloinen. Että voisko niitä vuorosanoja vaikka rukata, jos ei löydetä sopivan pientä vauvaa (ja minen ainakaan ihan vastasyntynyttä antaisi mihinkään sarjaan näytille, puhumattakaan kolmikiloisesta sintistä). Tai tartteeko sitä painoa ylipäänsä mainita?

Mä tykkään ihan hulluna UP:sta. Me katsotaan se miehen kanssa aina areenasta illalla kun lapset nukkuu. Ja todellakin maanantain jakso ennakkona jo perjantaina. :-D Ei vaan malta odottaa seuraavaan viikkoon. Se Petra on älyttömän ärsyttävä tapaus. Inhosin sitä ensihetkestä. Elina on ihanan herttainen. Niklas iljettävä niljake. Otso on yks mun lemppareista, vaikka "punertaakin" hiukan liikaa mun makuuni. Nuorista Jani on mahtava, Karri ärsyttävä, Neiti Diiva Maailmannavasta (Emmi) puhumattakaan. Tomi on kiva, Krista hauskasti yhtä aikaa pinnallinen ja silti älykäs. Cicca vetää överiksi, sen pisteet laski mun silmissä loppukevään aikana roimasti. Odotan hulluna millaiseksi Janin ja Vilman perhe-elämä muodostuu. Musta on ihanaa, kun Asko (joka on aika ärsyttävä tapaus) vei Janin ostamaan kantoliinaa ja muutenkin mainittiin että jo Vilmaa itseään on kannettu liinassa. Mahtavia pehmeitä perhearvoja, tervettä toimintaa! Ikinä en antaisi lasteni katsoa salkkareita (pahinta roskaa mitä telkkarista tulee, ihan kauniiden ja rohkeiden tasoa nykyään), mutta up sopii kyllä kaiken ikäisille. Siinä käsitellään kipeitäkin asioita tosi kauniisti, hienotunteisesti. Kuten Marikan ja Aleksin äidin alkoholismia ja mielenterveysongelmia. Odotan koko ajan missä vaiheessa Marikalle pamahtaa psykoosi päälle, kun hormonit teki sen maaniseksi... Sehän lopetti vissin ne hormonit, mutta kuuluu selkeästi riskiryhmään. Tero... Yäk mikä inhottava niljakas poliittinen broileri! *oks* Vihaan sitä. 

Kuvataanko tuota sarjaa muuten ainakin osittain Hämeenlinnassa? 

Vierailija
29/72 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin katson up:tä joka päivä.olen 5-kymppinen nainen enkä omasta mielestäni mitnkään kamalan vajaa.se on ihana lämminhenkinen sarja.talokin missä haavistot eli sarjan päähenkilöt asuvat on aivan ihana.kyllä masennus ja ahdistus helpottaa kun seuraa uutta päivää!

Vierailija
30/72 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin katson up:tä joka päivä.olen 5-kymppinen nainen enkä omasta mielestäni mitnkään kamalan vajaa.se on ihana lämminhenkinen sarja.talokin missä haavistot eli sarjan päähenkilöt asuvat on aivan ihana.kyllä masennus ja ahdistus helpottaa kun seuraa uutta päivää!

Vierailija
31/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt tänä kesänä aloittanut katsomaan tätä sarjaa, todella rennon oloinen. En voi sietää Salattuja Elämiä, todella epäaidon tuntuinen ohjelma. Olisiko jollain noita muita jaksoja? Itse pidön erityisesti tuosta Elina Haavistosta, todella mukavan oloinen ja Laurikin ihan hyvä. Toisinkuin Niklas.

Vierailija
32/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen katsonut lähes kaikki jaksot ja olen samaa mieltä noista hahmoista :) elina ja jani omat lempihahmoni.

Vierailija
33/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson ja katsoin myös kotikatua. kotikatu oli aikansa elänyt, hyvä että lopetettiin. uusi päivä ihan ok, ajoittain aika naiivi ja paljon raivostuttavia hahmoja (vilma, emmi, niklas).

Vierailija
34/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siinä alkoi loppukeväällä yhtäkkiä vanhat jaksot pyörimään??

Vierailija
35/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:55"]

Miks siinä alkoi loppukeväällä yhtäkkiä vanhat jaksot pyörimään??

[/quote]

kesätauko jonka aikana näytetään uusintoja (ja kalastellaan uusia katsojia :p nimimerkillä aloitin katsomaan sarjaa juurikin uusintojen kautta)

Vierailija
36/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa tätä sarjaa tuntematta myötähäpeää! Näytteleminen on tönkköä, lässyttävät roolihahmot, tekopirteys ja ylinäytteleminen. Osan näyttelijän kohdalla miettii, kuinka toikin on televisioon päästetty. Liian paljon roolihahmoja , ei muista mitä edellisessä jaksossa tapahtui. Liukuhihnatavaraa.

Salkkareita en ole vuosiin katsonut. Siinäkin osa näyttelijöistä oli vähän kyseenalaisia, mutta sarja on sentään jollain lailla viihdyttävä.

Vierailija
37/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän perheessä teinit katsovat innolla! :)

Vierailija
38/72 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan mukavanoloinen sarja, mielelläni katson :D

Vierailija
39/72 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tykkään. Sellainen sopivan arkinen, harmiton ja leppoisa sarja.

Noista katsojaluvuista vielä; käsittääkseni tällä sarjalla on paljon nuoria katsojia, jotka katsovat jaksot netistä, joita ei lasketa mukaan virallisiin lukuihin.

Vierailija
40/72 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, leppoisa ja realistinen sarja, vaihdoin salkkarit tähän. Aluksi vaikutti mainosten perusteella tosi tylsältäja naivilta, mutta kun lopulta katsoin yhden jakson, huomasin sen paremmuuden verrattuna muihin suomalaisiin sarjoihin. Ei mitään väkivaltaisuuksia , kuolleista heräämisiä, homoseksiä tmv. vaan ihana hyväntuulinen sarja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän