Siis katsooko kukaan UusiPäivä sarjaa ?
en tiedä ketään, kuka katsoisi... ja tämä sarja säilytettiin ja Kotikatu lopetettiin. hienoa yle
Kommentit (72)
Katson :) Olen 25-vuotias opiskelija, enkä jaksa mitään salkkarisirkusta. Uusi päivä on realistisempi, pidän sen musiikkipainotteisesta käsiksestä ja muutenkin vaikuttaa ns. järkevien ihmisten ohjelmalta verrattuna muihin saippuasarjoihin, joita olen nähnyt.
Ollaan kans juuri alettu teinityttären kanssa seuraamaan. Sanoo itsekin, että on realistisempi kuin Salkkarit, joka on mennyt ihan överiksi.
Vilma on ihan kamala! Mulla kyllä melkein verenpaine nousee sen takia :D
Meillä katsotaan koko perhe, kotikatua katsottiin myös mutta kauanhan sitä tulikin. Mä kyllä tiedän paljon ihmisiä jotka katsoo uutta päivää ihan nuoresta vanhaan. En ikävöi kotikatua vaikka se hyvä oli, Uusi päivä on todella hyvä myös ja ainakin salkkarit voittaa. :) mutta, aina sitä joku on joka kitisee vanhan perään asiassa kun asiassa. Osta kotikatua vaikka dvd:nä?
Katson! Paljon realistisempi ja mukavampi seurata kuin ennalta-arvatta ja itseään toistava Salkkarit.
Todellakin katson!!! UP: on parasta ikinä!!!!! Olen 11v tyttö
Mä katson, mua ei vaivaannuta kuin tosi harvoin ne lasten replat, toisin kuin esim. Salkkareita en pysty edes katsomaan, niin surkeaa näyttelemistä. Ei mun mielestä UP edes ole kauhean naiivi, itseasiassa aika realistinen siinä mielessä että yleensä elämä on aika tasaista ja välillä tulee eroja yms realistista draamaa, ei mitään panttivanki murha juttuja kun dekkarisarja ei edes ole kyseessä. Ainakin yksi kaverini myös katsoo sarjaa, ja entinen työkaveri.
Mamu-propaganda iskee jo up:hen. Kiitos yle tästä
Ihan hirvee vitosella tehty ja huonosti näytelty sarja.Sitten alko vielä uudestaan alusta.
Eikö tuo sarja oo jo loppunut? Näyttelijöitäkin on kuollut. Mm. Majanlahti ja se toinen Taikapeilistä, "Lissu"
Yritin joskus katsoa ja alkaa seuraamaan ei vaan kiinnostanut jja lopahti sitten. Hyvä sarja koukuttaa. Tuo ei koukuttanut lainkaan