Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis katsooko kukaan UusiPäivä sarjaa ?

Vierailija
26.11.2012 |

en tiedä ketään, kuka katsoisi... ja tämä sarja säilytettiin ja Kotikatu lopetettiin. hienoa yle

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä ainakin lähipiirissä katsoo useampikin perhe!

onneksi kotikadun kaltainen kulahtanut sarja loppuukin, mutta nythän ne on tunkemassa niitä mäkimaiden mätiä omenia tuonne up:hen. että myös sun kaltasille wanhoihin jämähtäneille olisi syy katsoa nyt uutta päivää :----)

toivottavasti erotat sarkasmin

vai oliko se ironia

vai vaan empatia

yle pilaa aina kaiken hyvän loppujen lopuksi.

Vierailija
2/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikatua ei olekaan ikinä katsottu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ne mainokset silloin joskus, kun sarja alkoi, oikein kiljuivat, että on sellainen tylsä keski-iän ylittäneiden mummujen sarja.

Enkä kyllä tiedä ketään sellaista mummuakaan, joka sitä seuraisi. Kotikatua kyllä seurasivat.

Näkee, että Yle saa rahat veroista ja tv-lupamaksuista eikä tarvitse murehtia katsojaluvuista. Suosittu ohjelma lakkautetaan ja väkisin yritetään antaa tekohengitystä ohjelmalle, joka ei edes 100 suosituimman ohjelman joukossa.

Herää kysymys, että mikä tuossa on taustalla? Miksi Uusi päivää suositaan - onko tekijöiden joukossa joku Yle-pomon sukulainen/tuttu/tms.

Jos Yle joutuisi itse tienaamaan rahansa, niin tuollainen ei-suosittu ohjelma olisi jo lakkautettu. Miksei ne kehitä tilalle suositumpaa konseptia?

Vierailija
4/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ja tykkään ihan älyttömän paljon. Kotikatuun en osaa verrata, kun olen sitä katsonut viimeksi ala-asteikäisenä, mutta esim. Salkkareihin verrattuna UP on nopeatemposempi ja minusta myös paremmin näytelty. Juonikuviot ovat lähempänä ns. aitoa elämää ja huumori löytyy paikoin nokkelista dialoginpätkistä ja hauskoista tilanteista, joista ei (yleensä) synny katsojalle myötähäpeäntunnetta. Pakko myöntää, että joskus näinkin tapahtuu, mutta saippuahan tämäkin ohjelma on. Saippuat tuppaavat tuota tunnetta aiheuttamaan. UP on kuitenkin - ainakin minusta - oikein onnistunut sarja. Ei vaan valitettavasti ole ilmeisesti oikein löytänyt katsojia.

En ole itse varma, mikä sarjan kohderyhmä on, mutta itse olen parikymppinen. Katson sarjaa yleensä yksin, joskus äitini kanssa. Tätini on sarjaan ihan koukussa ja pikkuveljenikin jämähtävät joskus salamyhkäisesti sohvalle, kun UP tulee.:)

Vierailija
5/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias kotiäiti ja tykkään UP:sta.

Vierailija
6/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä on käsittämättömän naivi ja huonosti näytelty sarja. Lisäksi sarjam miljööt ovat aika "muovisia" ja teennäisiä, halvan oloisia.

Aikamoinen hutilaukaus Yleltä. Yle onnistui pilaamaan loistavan Kotikadun melko täydellisesti. Muutama vuosi sitten tullut muutos pilasi sen yhdessä yössä. Viime aikoina on tosin taas ollut parannusta, mutta ei läheskään entiselle tasolleen enää yllä.

Vierailija
7/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku YLE:n henkilö puolusteli jotenkin näin, että "kyllä UP on suosittu, monet katsovat sitä netin kautta". En tiedä olenko oikeassa, mutta jotenkin tuossa oli mielestäni hieman selittelyn makua.

Vierailija
8/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa naapuritontilla. Alkaa pikkuhiljaa häiritsemään kun olen itsekin päätynyt ainakin kahdesti sarjaan, astelemassa ulos omasta talostani.

Ja joo, katson sitä aina välillä. Ei ole Kotikadun veroinen.

Vierailija
9/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella, ettei ole saanut suurempia katsojalukuja. Ilmeisesti ihmiset eivät arvosta ns. lämminhenkisiä ja realistisia sarjoja, vaan nauttivat mieluummin esim. Salkkareiden aivan uskomattomista juonenkäänteistä. Ainakin siitä päätellen, miten huimia katsojamääriä Salkkarit vetävät.

Vierailija
10/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sitten lapsuusvuosien ole katsonut Kotikatuakaan, mutta tuota UP-paskaa tulee arkipäivisin TV Finlandilta niin että todella ymmärtää miksi sitä tehdään, halpaa ohjelmiston täytettä. Eikä varmasti pelkoa siitä että katsojia saisi!

Vierailija
11/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin ihan älyttömän lapsellinen ja naiivi sarja. Ihan kuin olisi tehty joillekin hieman "vajaille". Sarja tarvitsisi lisää uskottavuutta ehkä uusien näyttelijöiden, mutta ainakin käsikirjoittajien myötä.

Vierailija
12/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina katson sarjaa yhdessa 8v tyttareni kanssa. Tytto on oikea fani ja on hauskaa katsoa sarjaayhdessa. Yksin sita tuskintulisi katsottua.

Vierailija
13/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan rento sarja, jossa on kauniita ihmisiä.

Vierailija
14/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovasti pidän. UP on vähän niin kuin Salkkareiden ja Kotikadun välimuoto.

Vierailija
15/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ehtii kyllä seurata kaikki Salkkarit, Emmerdalet, Sydämen asialla (?), Kauniit ja rohkeat ja mitä niitä muita vielä on.. Uusi päivä on ihan järjettömän tylsä ja naiivi sarja, pari kertaa olen katsonut. Hirveästi sitä mainostettiin silloin, kun se alkoi, mutta ei mainostaminenkaan ihmeitä tee.

Vierailija
16/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paranee nyt kun Mirja Mäkimaa siirtyy Kotikadusta sinne.

http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/ajankohtaista/uusi-paiva-mirja-makimaa

Vierailija
17/72 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe tykkää siitä. Kotikatua katsoin joskus 10v sitten. Oli jotenkin ankea. Uusi päivä on myönteisempi.

Vierailija
18/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovasti pidän. Sellainen mukavan arkinen ja leppoisa sarja, jonka tapahtumat ovat realistisia ja sellaisia, jotka voisivat hyvin tapahtua tosielämässäkin.

Katsojaluvut ovat alkaneet viime aikoina nousta, ja sellaisiakin katsojia, jotka katsovat jaksot netistä, on paljon eikä heitä lasketa virallisiin lukuihin mukaan.

Vierailija
19/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksothan esitetään vielä uusintanakin kaksi kertaa, joka myös tuo lisää katsojia.

Vierailija
20/72 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, 8v tyttären lempiohjelmia.

Kotikatu meni viimisinä vuosina oudoksi, joten en nyt lähtisi vertaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi