Oletteko perheenä alasti keskenänne aina saunan jälkeen?
Meidän perhe on. Tytöt 13v ja 8v, poika 3v, minä ja mies tietenkin..
Ei turhaa kiirusta vaatteiden kanssa, itsekin tässä kirjoitan ihan nakuna ja tissit heiluen. Hih =)
Kommentit (52)
Itsekin olen ollut lapsi, enkä ole omaa kehoani hävennyt.
Mitä noloa on alastomassa vartalossa? ei niin mitään.
ap
Mutta jos Ap tämän ihan vilpittömästi kirjoittanut, niin on mun mielestä ihan fine. Siis ettei alastomuus ole ole mikään tabu. Itse emme oleile saunan jälkeen alasti, mutta suurin syy siihen on että meillä näkyy niin kunnolla naapuriin kaikista ikkunoista, enkä jaksa pitää rullaverhoja kiinni.
En siis ap pidä tapaa omituisena, vain tuota aloitusta. Siis että vaikutti että joku runkkari haluaa kuulla kaikkien perheiden/lapsien yksityiskohtaiset alastomuusoleilut.
Luulen että moni muu ajattelee asiassa samoin.
ja on luonnollista. Meillä pienet lapset.
AP:n viestissä ainut mikä epäilyttää onko juttu totta, on toi 13-v tyttö. Sen ikäiselle alastomuus alkaa olla sellainen asia, ettei ehkä isänsä nähden kuitenkaan halua oleilla alasti... itse en ainakaan enää sen ikäisenä, se on herkkää ikää. Vaikka siinä ei mitää pahaa tai luonnotonta olekaan, mutta en usko että teini olisi perheensä kanssa noin, se haaveilee jo mielessään olevansa jonkun ihan muun kanssa alasti.
En siis ap pidä tapaa omituisena, vain tuota aloitusta. Siis että vaikutti että joku runkkari haluaa kuulla kaikkien perheiden/lapsien yksityiskohtaiset alastomuusoleilut.
Luulen että moni muu ajattelee asiassa samoin.
Ei teinitytöt oleskele ympäri kotia alasti perheen kesken. Eikä kukaan tapaa luonnollisena pitävä aloittaisi reteästi kertomalla, miten itse istuskelee koneella alasti rinnat heiluen, hihii, ja kyselisi, onko muita alastomia perheitä.
Kyllä siellä näppiksen takana on joku, joka haluaa fantasioihinsa lisämateriaalia jonkun av-mamman tunnustuksista: tyyliin "näin mekin 15-vuotiaitten kaksostyttöjemme kanssa olemme aina kotona alasti".
No kyllä joskus. Meidän perheeseen kuuluu minä, mieheni ja meidän vajaa kaksi vuotias koiramme :)
Me olemme puolisoni Reinon (59v) kanssa vaatteitta kotosalla aina kun mahdollista. Nytkin istuskelen tässä tuolissa perse paljaana ja kassit heiluen hehheh.
T: Jorma (64v)
Tarkoituksenasi oli pilkata ketjun aloittajaa!
ap
Tykkäsitte siitä tai ette. =)
Vaitta itse et olisi saunonut tai sun lapses, niin et voi tietää, miten naapurisi asian tekevät.
Ja vastaaja 47, hienoa, että olet ystäväsi kanssa alasti saunan jälkeen.. Mikä ongelma?
ap
kun alastomuuskokemuksista hänelle kertoi miespari. Ei yhtään teinityttöä koko jutussa, voi voi...
Eikö se teinityttö sitten istuskelekaan siellä olkkarissa Ikean sohvalla teidän muiden kanssa ilkosen alasti? Niinhän sen piti mennä.
Mitäs meidän tykkäämisillä väliä, mutta te nyt harrastatte perheenä nudismia ettekä pelkkää saunomista. Aika iso sauna ja suihkukin teillä kyllä, jos tosiaan sinne keskenänne mahdutte kaikki aina yhtä aikaa...
Tykkäsitte siitä tai ette. =)
Vaitta itse et olisi saunonut tai sun lapses, niin et voi tietää, miten naapurisi asian tekevät.
Ja vastaaja 47, hienoa, että olet ystäväsi kanssa alasti saunan jälkeen.. Mikä ongelma?
ap
Lopeta nyt ap tuo perheenne nudistitavan puolustaminen. Tiedät itsekin olevanne omituisia, kun piti tulla siitä oikein hihitellen kertomaan ja kyselemään, harrastaako kukaan muu samaa.
On erittäin todennäköistä, että tyttärenne kohta kokevat tuon alastomuuden kiusalliseksi. Siihen loppuu tapanne, jos osaatte yhtään olla hienotunteisia naiseksi kehittyviä lapsianne kohtaan.