Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin vai huonosti (kalori asiaa..)

Vierailija
16.01.2013 |

Olen n. 123kg painava, 165cm pitkä.

Tänään tuli harrastettua reipasa liikuntaa

n. 1h.

Kalorit tälle päivälle : n. 1300kcal.

Onko tuo nyt hyvin, vaikko huonosti?

Kalorilaskurin mukaan, tämän painoinen saisi syödä yli 3000kcal, ja sillä määrällä ei siis lihoisi, eikä laihtuisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tapauksessa olla aika monta peräkkäin.

Mutta, onhan tuossa hyvä alku, itsellänikin menossa ja kahdeksas päivä! Alkumitat, 171/77

Vierailija
2/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tapauksessa olla aika monta peräkkäin.

Mutta, onhan tuossa hyvä alku, itsellänikin menossa ja kahdeksas päivä! Alkumitat, 171/77

Eka päivä kun tästä vaan kysyin. Itsellä nyt n. 2viikkoa takana. Kalorit olleet siinä 1000 - 1500 luokkaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi laskea kaloreita alle tuon 1300? Laidut nopeammin.

Itse asiassa alle 1500 kcal on useimmille oikeasti ylipainoisille huono idea. Näin ihan tutkitusti, nopea painonlasku liian rankalalla kalorien pudotuksilla on erittäin vahvassa yhteydessä siihen että pudotettu paino tulee takaisin 5 vuoden kuluessa. Vain 5 % nopeasti laihduttaneista onnistuu pitämään painon pysyvästi alhaalla.

Vierailija
4/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt niin ettei nälkä ole piinallista, voit laihduttaa noin vaikka kuinka pitkään. Älä vähennä syömistä alle 1200kcal:n.

T: entinen 112kg, nyk. 89kg

Vierailija
5/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi laskea kaloreita alle tuon 1300? Laidut nopeammin.

Itse asiassa alle 1500 kcal on useimmille oikeasti ylipainoisille huono idea. Näin ihan tutkitusti, nopea painonlasku liian rankalalla kalorien pudotuksilla on erittäin vahvassa yhteydessä siihen että pudotettu paino tulee takaisin 5 vuoden kuluessa. Vain 5 % nopeasti laihduttaneista onnistuu pitämään painon pysyvästi alhaalla.

Vierailija
6/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt niin ettei nälkä ole piinallista, voit laihduttaa noin vaikka kuinka pitkään. Älä vähennä syömistä alle 1200kcal:n.

T: entinen 112kg, nyk. 89kg

Siis että osaisin syödä tarpeeksi usein, ja pieniä annoksia :) mutta hyvin on silti mennyt. Sunnuntain punnitusta odottaessa.

ap

Vierailija
7/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäiset kalorimäärät suurentavat "repsahduksen" vaaraa. Siitä seuraa myös palelua ja mielitekoja. Mieluummin nostat päivittäisen kalorisaantisi jonnekin 1500-2000 väliin.

Mitä hitaampaa laihtumista pää kestää, sen pysyvämpi on lopputulos.

Oma pelastukseni oli, että lauantai oli herkkupäivä enkä laskenut kaloreita. Muina päivinä laskin ja pidin ne 1300-1600 välillä (mulla lähtöpaino paljon alhaisempi kuin sulla). Laihtuminen sujui hyvin herkkupäiviä odotellessa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä