Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko perheenä alasti keskenänne aina saunan jälkeen?

Vierailija
24.11.2012 |

Meidän perhe on. Tytöt 13v ja 8v, poika 3v, minä ja mies tietenkin..

Ei turhaa kiirusta vaatteiden kanssa, itsekin tässä kirjoitan ihan nakuna ja tissit heiluen. Hih =)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puollustellut tai tyrkyttänyt mitään. Totesin avauksessani vain sen, miten meillä tehdään.. =)

Ei lapsi häpeä alastomuutta, jos ei sitä hänelle opeta.

ap

Vierailija
22/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ei pidä paikkaansa. Useimmat lapset alkavat peitellä itseään viimeistään murrosiässä ihan oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puollustellut tai tyrkyttänyt mitään. Totesin avauksessani vain sen, miten meillä tehdään.. =)

ap

Lähde nyt hymiöinesi veke. Teinityttö ei olisi enää missään tapauksessa ympäri kotia alasti hilluva lapsi. Sen tietäisit, jos olisit oikeasti sellaisen äiti etkä pervo provoilija.

Vierailija
24/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla vain on isompi yksityisyysalue kuin toisilla.

Vierailija
25/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyläpaikoissa yms. on omat säännöt!

3v poikamme on papan saunakaveri, vitsoja tekivät saunaan kesällä ja poikaa ei tahtonut saunasta saada pois.

ap

Vierailija
26/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itse pervopappako se siellä onkin? Jos olisit äiti, niin tietäisit kyllä ihan hyvin, että leikki-ikäisissä ja teineissä on tässä asiassa eroa.

Vierailija
27/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viiskytmiljoonaa hymiötä perään...

Vierailija
28/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kulje alastomana kotona. Olen itse ollut 13-vuotias tyttö, kuten muutkin äidit.

Ap ei ole kenenkään äiti.

Vierailija
29/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kulje alastomana kotona. Olen itse ollut 13-vuotias tyttö, kuten muutkin äidit.

Ap ei ole kenenkään äiti.

samoin vuotta vanhempi veljensä.

t. yksi aiemmista vastaajista, en muista numeroa. Neljän lapsen äiti olen, joten en höpötä omiani.

Vierailija
30/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin vuotta vanhempi veljensä.

t. yksi aiemmista vastaajista, en muista numeroa. Neljän lapsen äiti olen, joten en höpötä omiani.

Hyvä ap, mahdollisesti myös tämä "neljän lapsen äiti". Olen puolestasi tosi pahoillani jos todellakin olet teini-ikäisen äiti ja onnistut kuulostamaan pervolta runkkaajaäijältä nettikeskustelussa. No näinhän ne yläasteikäiset siskot ja niiden veljet varmasti saunovat ja hilluvat sen jälkeen yhdessä alasti pitkin kotia äidin, isän ja papankin kanssa...

Vierailija
31/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani heiluttiin aina alasti, enkä halunnut jatkaa samaa perinnettä oman perheeni kanssa.

Vierailija
32/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa vähän vähemmän sitä kaljaa, ettei tarvitse toisille rähistä.

Jos ette itse tee jotain asiaa, ei se tarkoita, että muutkaan eivät saisi tehdä.

Perheitä on erilaisia ja nämä häveliäisyysjututkin ovat erilaisia.

ap

Vierailija
33/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri taloa olohuoneessa, keittiössä jne.? On huomattavasti pitemmälle menevää kuin sauna tai järvessä uiminen.

Kiellä niitä lapsiasi kertomasta asiasta mitään kavereilleen. Koskaan. Ne 8- ja 13-vuotias tulisivat saamaan aika rajua kuittailua asiasta. Koska tuollainen on aika poikkeavaa nudismia.

Ottakaa vähän vähemmän sitä kaljaa, ettei tarvitse toisille rähistä.

Jos ette itse tee jotain asiaa, ei se tarkoita, että muutkaan eivät saisi tehdä.

Perheitä on erilaisia ja nämä häveliäisyysjututkin ovat erilaisia.

ap

Vierailija
34/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvanut turvallisessa ympäristössä ilman mitään hyväksikäyttöjuttuja.

Mutta vanhempani liikuskelivat toisinaan kotona alasti, kuten itsekin nykyisin teen. Nukun alasti mieheni toiveesta ja siksi ennen aamupalaa haaluilen kotonani ilman vaatteita. Saunaan menimme lapseedessani aina yhdessä perheenä. Jos oli vieraita kylässä, niin sitten mentiin miehet ja naiset omilla vuoroillaan ja toisinaan läheisempien sukulaisten tai tuttavien kanssa kaikki sekaisin. Saunalla ei ollut tasan mitään tekemistä minkään seksin kanssa. Se oli puhdistautumisen, rentoutumisen ja juttelun paikka. Itse olen saunomisessani nyt aikuisiällä samanlainen. Suhtautumiseni alastomaan ihmisvartaloon omassa kodissa on mielestäni hyvin luonnollinen. Miehelläni on samanlainen tausta ja viimeksi, kun hänen äitinsä oli käymässä, mieheni halusi, että saunomme kaikki yhdessä minä, anoppini, mieheni ja kaikki 5 lastamme. Ja näin tehtiin.

Vierailija
35/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti: anoppi poikineen saunoo.

Vierailija
36/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavastihan siinä hiki kaikkoaa, kun vähän pyllyttelee..

Lasten kaverien aikana ei nakuilla.

ap

Vierailija
37/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavastihan siinä hiki kaikkoaa, kun vähän pyllyttelee..

Lasten kaverien aikana ei nakuilla.

ap

Ällöttää ajatellakin. Toivottavasti ei tunneta eikä kyläillä. Onnea teille vaan sitten kun tyttärenne alkaa seurustella ja tuo poikakaverinsa mukaan saunailtoihinne tai mikä vielä herttaisempaa, on yökylässä pojan porukoiden luona...

Vierailija
38/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se kerran on niin normaalia ja tavallista niin miksi sitä pitää tulla vauva-palstalle selostamaan?

sekaisin olet, rinnat heiluen tai ei. lapsia käy sääliksi. suomalaiset on niin sekaisin tämän "saunakulttuurinsa" kanssa.

niin on neutraalia ja mukavaa kun sukulaismiesten ja lasten ja anoppien kanssa saa saunassa istua ja jutella. mahtavaa.

Vierailija
39/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sohvalla istutaan joko viltin tai pyyhkeen päällä.

Nukun alasti ja miehenikin nukkuu.

ap

Vierailija
40/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen -myös kotona- on tapa ottaa muut huomioon. Suosittelen.