Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mä olen ronkeli.

Vierailija
23.11.2012 |

tarvitsen laukun mutta sopivaa ei löydy. En halua tekonahkaista, en ylenmäärin koristeita ja rypytyksiä, pitää olla vetoketjulla suljettava, riittävän iso enkä halua maksaa nimestä älyttömiä summia. Punaruskea.

Olen löytänyt netistä monta muuten kriteerit täyttävää mutta esim 400 euroa on liikaa, raja menee 250 eurossa, tosi hyvästä voisin maksaa 300.

Tää on niin rasittavaa mutta tiedän että jos ostan epämieluisa, se harmittaa joka kerta laukkua käyttäessäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan on ainakin basic mustina joka tavaratalossa ja ketjuliikkeessä hintaluokassa 100-200. Luulisi ruskeaakin jostain löytyvän, jos ei noista niin viimeistään erikoismyymälöistä.

Vierailija
2/5 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi laukku? Hyvänhintaisia.

Todella köykäisen näköinen ja oloinen ainakin se iso kassi, vaikka jo(t)ku(t) bloggari(t) sitä kovasti mainostaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi laukku? Hyvänhintaisia.

Todella köykäisen näköinen ja oloinen ainakin se iso kassi, vaikka jo(t)ku(t) bloggari(t) sitä kovasti mainostaakin.

Vierailija
4/5 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt elämässä oikein hyvin, komea mies ja terveet, fiksut lapset. Vuosituloni n 40 000.

Viihdyn työssäni, minulla on hyviä ystäviä ja toimin Vapepassa

ap.

Vierailija
5/5 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan on ainakin basic mustina joka tavaratalossa ja ketjuliikkeessä hintaluokassa 100-200. Luulisi ruskeaakin jostain löytyvän, jos ei noista niin viimeistään erikoismyymälöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi