Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kieltää miehen lasta tulemasta meille

Vierailija
23.11.2012 |

näillä perustein:

Mies on arkena kotona klo 19 (lähtee klo 6.30 aamulla) joten minä hoidan ruoanlaitot, siivoukset. Lapsi 11-v olisi siis yksin aamut, iltapäivät aina pitkälle iltaan jollen olisi täällä. Käyn itsekin kokopäivätyössä niin EN JAKSA ylimääräisiä sotkuja ja yksinkertaisesti en HALUA olla tuon pennun kanssa kaksin niin paljoa (joka toinen viikko).

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kamalalta ajatella,että joku on saanut kaltaisesi äitipuolen :( meillä miehen lapsi on aina tervetullut tänne toiseen kotiinsa.. On meillä 2 yötä viikossa ja joka toinen viikonloppu..halusin itse,että lapsi on täällä usein jotta tulee pikkusisaruksensa toimeen ja sopeutuu uuteen tilanteeseen,koska on tähän mennessä ollut ainut lapsi sekä isänettä äidin puolelta.

Vierailija
62/64 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kun asuu täällä ja tapaa isäänsä joka toinen viikko pari päivää. Ja on tietenkin mieheni kanssa jos olen itse pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamissopimusta olisi hyvä muuttaa. Teidän tapauksessa aivan järjetöntä vuoroviikko systeemi, koska isä ei ole kotona.

Keskustelun ja muutoksen paikka on.

Vierailija
64/64 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä perustein:

Mies on arkena kotona klo 19 (lähtee klo 6.30 aamulla) joten minä hoidan ruoanlaitot, siivoukset. Lapsi 11-v olisi siis yksin aamut, iltapäivät aina pitkälle iltaan jollen olisi täällä. Käyn itsekin kokopäivätyössä niin EN JAKSA ylimääräisiä sotkuja ja yksinkertaisesti en HALUA olla tuon pennun kanssa kaksin niin paljoa (joka toinen viikko).

Mikset muuta pois? Osta oma asunto missä voit olla rauhassa. Älä kiusaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme