Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta viedään ajo-oikeus koska olin psykoottisessa maniassa putkassa.

Vierailija
23.11.2012 |

Ei se tietty ajamista hidasta, koska kortillahan ei ajeta, enkä autoa edes omista kun en ole ajanut autoa kymmeneen vuoteen.

En kuitenkaan periaatteesta aio suostua siihen, että kortti lähtee hyllylle, koska en ollut päihtynyt vaan sekaisin kuin seinäkello.

Vien poliisille lääkärintodistuksen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhden kerran. Puhalluttivat ainoastaan kerran.

Vierailija
2/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielentila on psykoottinen mania? Siis eikö siinä hallitse itseään? Eikö ole ajan- ja paikantajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta sekoilua, joka itsestä hauskaa. Vauhti päällä ja siihen liittyy harhoja.

Minut vietiin putkaan, kun luulivat että olen aineissa vaikka oikeasti olin sekaisin.

Vierailija
4/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on palannut näköjään palstalle.

Vierailija
5/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta sekoilua, joka itsestä hauskaa. Vauhti päällä ja siihen liittyy harhoja.

Minut vietiin putkaan, kun luulivat että olen aineissa vaikka oikeasti olin sekaisin.

no vaarantaahan tuo liikenteen. jos sairaus on hallinnassa etkä sairasta maniajaksoja niin ehkä sitten vois kortin antaa takasin.. ihan sama mistä syystä kaahailee jos ajaa kolarin ja tappaa/vammauttaa sillä jonkun.

Vierailija
6/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä omista autoa. Saan kyllä tarvittaessa auton liikkeelle, peruuttaa en kyllä osaa enää, enkä parkkeerata.

Ei autolla ajamiseen korttia tarvita. Joo, en ole ajokorttia käyttänyt kuin henkkareina ja sehän ei ole virallinen henkkari, että menkööt vaan.

Vierailija
7/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytän päihteitä. En jaksa hankkia nykyisestä päihteiden käytöstäni lääkärintodistusta, kun en kerran käytä niitä.

Vierailija
8/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maania on masennuksen vastakohta. Masentunut ihminen on osittain tai kokonaan toimintakyvytön, apaattinen, väsynyt ja aikaansaamaton. Maaninen olen yltiöpäisen optimistinen ja tekee järjettömiä päätöksiä uskoen, että kaikki järjestyy. Joku on sanonut, että mania on kuin päässä olisi monta TV:tä auki samaan aikaan. Maanikkko saattaa esimerkiksi tehdä täysin järjettömiä ostopäätöksiä tai aloittaa monta erilaista hanketta, jotka eivät tule valmiiksi ikinä. Maanikko voi vaikka aloittaa ruoanlaiton, lähteä sitten pihatöihin ja sieltä kaupungille täynnä touhua ja unohtaa, että hella jäi päälle.

Psykoottinen ihminen ei tajua todellisuutta. Psykoosiin saattaa liittyä harha-aistimuksia, vainoharhaa tai muita epätodellisia ajatuksia ja kokemuksia, joiden mukaan myös toimitaan.

Jos todella on taipumus sekä maniaan että psykoosiin, niin totisesti pitääkin ottaa ajo-oikeus pois!

Vierailija
9/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljos lito oli edellisissä labroissa?

Vierailija
10/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ole tarvetta hankkia autoa eikä ajaa sitä.

Vierailija
11/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi narkkari vähemmän liikenteessä !

Vierailija
12/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole kymmeneen vuoteen autoa ajanut. Vitut vie mitään lääkärintodistusta poliisille, pitäkööt korttini, joka kaikenlisäksi on hukassa.

Että jos löytävät, saavat pitää.

Vierailija
13/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sama joka laitto ton että oot sinne pakkohoitoon menossa kun lääkkeet loppuu? ja et oot söhlänny tossa viimeaikoina? ja nyt ollu putkassakin. kannattaa varmaan tarkistaa sopiiko se lami nyt sulle vai ei...

vituttaa kun sunlaisten takia me kaikki bipot ollaan vastuuttomien narkkarihullujen maineessa, koita ryhdistäytyä ja hoida itsesi kuntoon! sori vaan mut todella ärsyttää, itse hoidan omaa sairauttani jatkuvasti.

Vierailija
14/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Nämä on kesäisiä juttuja ja nyt oon ihan sopivasti lääkitty lauhkea lammas, jolla ei kuitenkaan kuola poskelle valu, mutta eipä ole vauhtiakaan.

Vierailija
15/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Nämä on kesäisiä juttuja ja nyt oon ihan sopivasti lääkitty lauhkea lammas, jolla ei kuitenkaan kuola poskelle valu, mutta eipä ole vauhtiakaan.

no sitten hoidat että saat sen lääkkeen pidettyä mut jos toi toinen alotus on sun niin tarviit kyllä lisäksi jonkin neuroleptilääkityksen kun noin sekoot.

Vierailija
16/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä rahaksi voi muuttua jos rahaa ei ole. Eikä apteekki anna lääkettä ilmaiseksi.

Vierailija
17/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä rahaksi voi muuttua jos rahaa ei ole. Eikä apteekki anna lääkettä ilmaiseksi.

mee hoitoon. teet paskaa mainetta meille muille joilla sama häiriö ja jotka SILTI hoitaa asiansa, sairautensa ja itsensä kuntoon.

Vierailija
18/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman rahaa se vaan on hidas ja pitkä tie. Mitä muka teen väärin? Senkö että kerron sekoiluistani? Maniassa oli vitun hauskaa, rahasotkuja lukuunottamatta ottaisin sen uudestaan.

Vierailija
19/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman rahaa se vaan on hidas ja pitkä tie. Mitä muka teen väärin? Senkö että kerron sekoiluistani? Maniassa oli vitun hauskaa, rahasotkuja lukuunottamatta ottaisin sen uudestaan.

-meinaat ajella autoa vaikket osaa ja poliisi todennut sun olevan vaaraksi liikenteelle

-meinaat jättää lääkkeet ottamatta sen sijaan että selvittäisit millä rahoittaisit ne

-söhläät ja sähläät ja oikein yrität vaikuttaa täysin vastuuttomalta ja typerältä täällä sen sijaan että kertoisit oireistasi psykiatrille joka niille jotain voisi tehdäkin

-vitutat mua, koska joudun ite kohtaamaan älyttömiä ennakkoluuloja ja vaikeuksiakin sen takia että mulla on bipo ja oletetaan että mä käyttäytyisin noin kuin sinä vaikken niin tee.

Vierailija
20/30 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossussa olen käynyt ruinaamassa maksusitoumusta lääkkeisiin, eivät anna

Sekoillut en ole diagnoosin saamisen jälkeen.

Mitähän olen tehnyt eri tavalla kuin sinä?

En yhtään mitään, yrittänyt olen, muttei auta.

Eikä mulla edes ole autoa.

-meinaat ajella autoa vaikket osaa ja poliisi todennut sun olevan vaaraksi liikenteelle

-meinaat jättää lääkkeet ottamatta sen sijaan että selvittäisit millä rahoittaisit ne

-söhläät ja sähläät ja oikein yrität vaikuttaa täysin vastuuttomalta ja typerältä täällä sen sijaan että kertoisit oireistasi psykiatrille joka niille jotain voisi tehdäkin

-vitutat mua, koska joudun ite kohtaamaan älyttömiä ennakkoluuloja ja vaikeuksiakin sen takia että mulla on bipo ja oletetaan että mä käyttäytyisin noin kuin sinä vaikken niin tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme