Minulta viedään ajo-oikeus koska olin psykoottisessa maniassa putkassa.
Ei se tietty ajamista hidasta, koska kortillahan ei ajeta, enkä autoa edes omista kun en ole ajanut autoa kymmeneen vuoteen.
En kuitenkaan periaatteesta aio suostua siihen, että kortti lähtee hyllylle, koska en ollut päihtynyt vaan sekaisin kuin seinäkello.
Vien poliisille lääkärintodistuksen.
Kommentit (30)
kerron psykiatrille. Ajan saan kuulemma ehkä tammi-helmikuulle. Päivystykseen en mene, koska en näe sille mitään tarvetta.
kerron psykiatrille. Ajan saan kuulemma ehkä tammi-helmikuulle. Päivystykseen en mene, koska en näe sille mitään tarvetta.
kopioit ja tulostat vaikka nää sun tän päivän keskustelut täällä ja otat mukaan päivystykseen. varmasti pääset hoitoon.
kopioit ja tulostat vaikka nää sun tän päivän keskustelut täällä ja otat mukaan päivystykseen. varmasti pääset hoitoon.
sekaisin enkä päässyt hoitoon. Enkä sitä paitsi edes ole sekaisin, huvittunut vaan.
sekaisin enkä päässyt hoitoon. Enkä sitä paitsi edes ole sekaisin, huvittunut vaan.
ts.kesällä olit sairaudentuntoinen nyt et, joten pääset varmasti.
ennen hoitoonpäätymistäni. Nyt en ole sekoillut ollenkaan, maannut vaan sängyssä päivästä toiseen. Liekkö kuitenkin enemmän masennusta kuin maniaa?
ennen hoitoonpäätymistäni. Nyt en ole sekoillut ollenkaan, maannut vaan sängyssä päivästä toiseen. Liekkö kuitenkin enemmän masennusta kuin maniaa?
no sä voit täällä arvuutella sitä kunnes teet jotain huipputyperää tai sitten ottaa yhteyttä hoitavaan psykiatriisi.
no sä voit täällä arvuutella sitä kunnes teet jotain huipputyperää tai sitten ottaa yhteyttä hoitavaan psykiatriisi.
tavannut ja päivystykseen en jaksa lähtä kun masentaa niin kauheestiiiiiii
Et selvästi itse ymmärrä, kuinka vaarallinen olet liikenteessä. Toivottavasti läheisesi pitävät huolen siitä, että et pääse autonrattiin.
Et selvästi itse ymmärrä, kuinka vaarallinen olet liikenteessä. Toivottavasti läheisesi pitävät huolen siitä, että et pääse autonrattiin.
tiedostan kyllä etten osaa autoa ajaa ja siksi olen ollut ajamatta jo kymmenen vuotta vaikka kovasti ovat yrittäneet rattiin houkutella.
En tarvitse ajotaitoa mihinkään eikä ole varaa autoa hankkia.
lääkkeisiin, eivät anna.