~Sairaanhoitajien palkkoja korotettava ja virkoja lisättävä. Allekirjoita vetoomus!~
Kommentit (10)
Oikeasti, mistä niihin rahat revitään? Nostetaan taas veroja vai? Mäkin kiitos haluan lisää palkkaa, jos vaikka painettais lisää euroja, sillä siitäkin selvittäis...
Jenkkimeininki suomeen, niin ei tarvi rutista palkoista ja hoitokin on paljon paermpaa. Eikä köyhätkään jää hoitamatta.
T, Usassa asunut ja loistohoitoa saanut vakuutuksella ja ilman
Meitä hoitotyötä tekeviä on myös röntgenhoitajat, labrahoitajat, jumpparit, lähihoitajat yms.
En allekirjoita jos vetoomus on vain sairaanhoitajille!
Jos ei ole sairaanhoitajan palkkaan tyytyväinen, niin älkää ryhtykö sairaanhoitajiksi! As simple as that!
Jos sairaanhoitajien(ja muun hoitohenkilökunnan) palkkoja ei nosteta ja työtaakka on sama kuin nyt, luuletko, että alalle enää hakeutuu nuoria?
Tämä tarkoittaa sitä, että kun me olemme vanhoja ja luultavsti enemmän sairaanhoitoa tarvitsevia, hoitoa ei ole tarjolla tai hoitoa natvat sellaiset henkilöt, jotka eivät ole päteviä tai eivät osaa suomenkiletä edes! Minä haluan hyvää hoitoa suomea puhuvilta ihmisltä jatkossakin, siksi allekirjoitan vetoomuksen!
ap
Myös muu henkilökunta on palkkakuopassa.
Kokoajanhan te tomppelit teette työtä huonolla palkalla ja sitä alaa opiskelette!!
Enemmin maksaisin lisää liksaa lastenhoitajille!
T. ex-päiväkotikarkailija
Hih. Kun en ole sairaanhoitaja, hih!
ap
Niin kauan kuin muistan, on sairaanhoitajien palkoista motkotettu ja aina vaan riittää hakijoita enemmän kuin paikkoja. Että koskahan tulee se aika kun ei enää riitä hakijoita alalle?
Ja ihan oikeasti, itse olen myös julkisella puolella töissä sosiaalipuolella, meillä on myös huono palkka, vielä pidempi koulutus, joten kiitos mullekin palkkaa lisää. Mistähän tosiaan otetaan nämä palkankorotukset?
Vierailija:
Meitä hoitotyötä tekeviä on myös röntgenhoitajat, labrahoitajat, jumpparit, lähihoitajat yms.
En allekirjoita jos vetoomus on vain sairaanhoitajille!
Enkä allekirjoita tuota ap:n linkin vetoomusta, ennen kuin siinä mainitaan kaikki muutkin hoitohenkilökuntaan (ja MYÖS sitä huonompaa palkkaa saavat) kuuluvat kuin pelkät sh:t!
Vierailija: